Slutar, Kontos ges bort.

DeletedUser

Guest
Dom i Ä verkar förbannade på att jag inte tänker låta dom Internadla mig... fattar inte varför ^^
 

electroj

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan förstå att man inte vill se sitt imperium försvinna i en internadling, skulle inte jag vilja heller, hellre då att bli utkrigad med lite action..

Ge inte kontot till afrot bara han e orädd + krigssugen = livsfarlig..
 

DeletedUser

Guest
Skicka mig KÖ så håller jag kontot i liv och ifall du känner att du hittar motivationen igen så är det bara ta tillbaks kontot :)
 

DeletedUser

Guest
Hej igen,

Låt mig få kontot.
Jag lovar att jag kommer att ta hand om det.
Det är riktigt kul att spela med många byar-vilket innebär mycket trupper.
Ha mig i åtanke iaf.

Devanz
 

DeletedUser

Guest
"Att ta livet av sig är att straffa fel person."!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eller avsluta kontot så det blir barbarer?

Har för mig jag och Rovet hade den diskussionen på msn för ett tag sen, det hade varit roligt om ALLA i bollen valde att avsluta kontot exakt samtidigt, så 3 dagar efter det hade det varit några tusen barbarbyar i mitten av världen. Undrar vilka som försökt erövra bollen då? Hade varit en riktigt kul grejj faktiskt :)
 

DeletedUser

Guest
Eller avsluta kontot så det blir barbarer?

Har för mig jag och Rovet hade den diskussionen på msn för ett tag sen, det hade varit roligt om ALLA i bollen valde att avsluta kontot exakt samtidigt, så 3 dagar efter det hade det varit några tusen barbarbyar i mitten av världen. Undrar vilka som försökt erövra bollen då? Hade varit en riktigt kul grejj faktiskt :)

Ja, den idén kom du ju på alldeles själv :rolleyes:

Värld 3 *host* Tjekan *host*
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Neeej, ge mig alla byar/kö och låt mig utrota Ä (muhahaha :D)

Mer realistisk dock, ge till nån som vill ha kontot isåfall. tex devanz, killen är grymt bra har ja hört :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Eller så kan jag bara ta och Demolera varenda jävla by så det tar 17 veckor för er o bygga upp dom igen? :D
 

DeletedUser

Guest
Eller så kan jag bara ta och Demolera varenda jävla by så det tar 17 veckor för er o bygga upp dom igen? :D

Gör så :D

Känns endå som ett udda sätt att göra sig av med sitt acc att sätta upp udda frågor osv xD

jaja, ha det så trevligt! :)
 
Topp