Slaget i sydväst

DeletedUser

Guest
Denna tråden handlar inte om att Kilt borde starta krig mot VÄV utan den handlar om ett krig mot MacRol.Så håll er nu till ämnet för annars hoppas jag Twilight kommer springande.
 

DeletedUser

Guest
Går lite långsamt tycker jag:

Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: MacRol
Players:

Timeframe: 21/10/2009 08:00:00till22/10/2009 10:51:12

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 1
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29,330
Sida 2: 9,345
Skillnad: 19,985

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vet inte riktigt vilka jag ska heja på.Jag känenr inte Macrol särskilt mycket och jag vet att Kilt både är stora och starka,nåja,lycka till båda stammarna.:)
Ps,kilt,jag tror inte att ni behöver det :D
 

DeletedUser

Guest
Har ingen aning om hur bra MacRol är, men dom verkar ha klarat KILTs offensiv väldigt bra enligt statsen. :)

Go MacRollins!!!
 

DeletedUser

Guest
McRoll är kanske bättre än man tror? Trots dem bara krigat emot barbarian innan!?

Jixars, spelar du fortfsarande på v5? Bhöver byta lite ord med dig!:)
 

DeletedUser

Guest
Om Kilt nu kan kriga och ser ner på MacRol, vissa lite slagstyrka, då ingen ville nappa på min diskussion får jag ge upp den.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Edit: Då någon modd tar bort minna inlägg så betyder det att dem blir överbevisade eller så vill dem inte stå för det jag säger, misstänker starkt att Vegas tar bort dessa då dem var riktade mot honom, ber Twilight att gå igenom tråden och ta tillbaks inlägg som man skrivit, det är till slut ändå yttrande frihet i detta land.

Det är jag som tar bort och är snäll mot dig ibland och därmed inte ger dig straffpoäng, om du vill kan det ändras. Att skylla på Vegas är bara dumt då han som moderator inte har någon som helst rätt att radera inläggen.

Vi har yttrandefrihet till en viss gräns, och den gränsen är TW's regler, kommer inte ta bort de inlägg som jag raderat då detta sker av en anledning.

Åter till ämnet nu och ber om ursäkt till alla som lider av min tillfälliga inaktivitet pga irl.

Mvh, Twilight.
 

DeletedUser

Guest
Tillbaks till tråden nu, spännande att KILT äntligen gör detta. Klappar i ryggen att de händer nu dock måste jag heja på MacRol då jag antar att inte många andra gör de.

Go Macrol:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Enligt mina beräkningar ligger nu KILT i riskzonen att bli slaktade om nån smart stam utnyttjar det här och går in mot KILT i en backstabb som mycket väl kan bli KILTs undergång;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: MacRol
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 27
Sida 2: 9
Skillnad: 18

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 5
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 258,806
Sida 2: 69,691
Skillnad: 189,115

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 50,317
Sida 2: 48,706
Skillnad: 1,611

image.php
 

DeletedUser

Guest
Förklarade inte KILT kriget?

... Har nog överskattat KILT, ni hade rätt, KILT skulle falla sönder mot VÄV på max en månad.
 

DeletedUser

Guest
Från krigets början....än leder vi ;-)

Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: MacRol
Players:

Timeframe: 21/10/2009 08:00:00till23/10/2009 15:00:00

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 67
Sida 2: 17
Skillnad: 50

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 7
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 636,138
Sida 2: 108,990
Skillnad: 527,148

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 89,615
Sida 2: 67,794
Skillnad: 21,821

image.php
 

DeletedUser

Guest
Är det så att KILT, nu för första gången möter en stam som inte använder blandbyar? :)

Go MacRol!
 

DeletedUser

Guest
Även om vi andra skymtar ljuset i tunneln nu när vi ser att Kilt möter motstånd kan jag nog gissa på att Kilt har en massa off vandrande påväg in i området som kommer väga över skålen i deras favvör. De flesta och de största spelarna ligger en bit ifrån fronten
 

DeletedUser

Guest
Även om vi andra skymtar ljuset i tunneln nu när vi ser att Kilt möter motstånd kan jag nog gissa på att Kilt har en massa off vandrande påväg in i området som kommer väga över skålen i deras favvör. De flesta och de största spelarna ligger en bit ifrån fronten

Krig planeras inte krigas om ;)

Det blir nog med lite skicklighet av MacRol en seger för dem.

Go MacRol.
 

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
Bra kämpat av Macroll! - Speciellt med tanke på att KILT förklarade kriget.
Men om inte nån mer stam går in mot KILT nu så tror jag faktiskt KILT tar hem detta.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte att detta krig tas på allt för stor allvar av KILT. Knappast planerat massa offensiver och taktier, tror jag inte iaf ;)
 

DeletedUser

Guest
Enda logiken i Terisas II:s inlägg är att han försöker hetsa KILT och VÄV mot varandra, något som han vet missgynnar båda stammarna i slutändan.

Säg att KILT lyckas erövra VÄV på ett år. Vad händer sedan? Man blir gangbangade av alla stammar i rimmen.

Eller säg att VÄV vinner - samma sak för oss.

VÄV behöver KILT levande och KILT behöver VÄV levande. Det är bara rimspelarna som inte inser det eftersom de ser ur sitt eget perspektiv och inte ur KILTs eller VÄVs.
 
Topp