Slaget i sydväst

DeletedUser

Guest
Det du säger här är att MacRol inte kan kriga?

Fakta: Seamen är mindre än MacRol
VÄV: Ligger för långt ifrån och skulle bli ett utdraget krig på några "år"

MacRol ligger som en insprängd "Bergsvall" i Vårat Main Kluster!
Enkel resa med adel till MacRol ligger på 35min-

Om man tittar på den självuppdaterade kartan så ÄR VÄV eran närmaste granne OCH ett självklart mål. :rolleyes:

MEN jag förstår hur ni i KILT tänker. Ni gör inte som andra stammar och bryter in i ett pågående krig. Det är hedervärt. :cool:

Lycka till båda sidor, må bästa stam vinna! ;)
 

DeletedUser

Guest
Carera, man kan vara bra även om man inte krigar?

Men de är ju de som är kul, vi vet inte hur bra eller hur dåliga dem är...
De blir en överraskning!

Och jag som älskar överaskningar!


VÄV ligger närmaste om man tänker på de nya spelarna i KILT, men tittar man på majoriteten av KILT och KILT kärna ligger macrol bäst till...
Dessutom har VÄV inte retat upp oss, möjligen vi som retat upp VÄV <3
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
:p
Aja lycka till båda sidor, eftersom jag känner flera i MacRol men har söta robin i KILT så jag vet inte vilka jag hejar på =)
 

DeletedUser

Guest
Jag har sett fram emot detta, var ju för att kriga jag "gick med" i Kilt. Får hälsa MacRol lycka till.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Grymt KILT. Nu blir det VÄV & KILT mot världen! (+UC(?))

Awesome!
 

DeletedUser

Guest
Detta krig var mer eller mindre oundvikligt. Vi har trampat varandra på tårna ett tag för Macrol går på flyktingar och småbyar i ett område som vi har expanderat i. Inget illa om macrol i det, för det finns knappt nåt annat att adla i deras område.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Detta krig var mer eller mindre oundvikligt. Vi har trampat varandra på tårna ett tag för Macrol går på flyktingar och småbyar i ett område som vi har expanderat i. Inget illa om macrol i det, för det finns knappt nåt annat att adla i deras område.

Nej du har missuppfattat, jag har absolut inget imot detta krig utan tycker faktiskt att macroll får skylla sig själva lite då de inte har krigat när de har haft chansen (nu blir det bara slakt på dem) :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Att KILT går på Macrol och inte på VÄV eller SEAMEN visar bara att KILT är smarta. Lycka till KILT och må det bli ett utdraget krig som hämmar er utveckling. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu är det lov igen, och hur kan man bättre fira det än med ett krig?!
Som alla på V5 torde känna till så är detta något vi i KILT gillar särskilt mycket, och denna gång förärar vi en segdragen och undangömd stam med den äran. En stam som irriterat oss en tid, och en stam som så många andra stammar, inte vågat ta första steget...

Så vi går till handling istället,
och låter dem som aldrig krigat, få visa vad dem går för!


Härmed förklarar KILT krig mot MacRol!

Now, som vår käre Supersympa brukar säga "Let's Kilt them all!"

HAHAHAHAHAHA
detta gör ni alltså en onsdagsmorgon kl.8. och dessutom lyckas plocka hem hela 2 byar IMPONERANDE JOBB GUBBAR.
 

DeletedUser

Guest
Tersias, du sitter nog på mindre fakta än du tror, du har ingen kontroll på läget mot VÄV och vill därmed försöka få KILT på dem också.
Vet du hur idiotiskt det skulle vara av KILT att gå på VÄV i detta skedet?
Det är:
DEMONS,
TQON-F
och Tyrant-F
som krigar mot dessa stammar, hoppas du har koll på vilka som krigar mot vilka, IAF.
Om KILT nu skulle gå på köttväggen i öst, så skulle detta sega ner inte bara VÄV utan också de själva, de skulle bli mindre och mindre dag efter dag, för det skulle ingen stam klara av, inte VÄV heller. De går inte på vad du försöker fixa till, tror inte du tänker på det dock.

Kära Anzen, trodde du hade mer vätt och logik än du verkar ha i detta brev, kom igen läs mellan raderna och hitta logiken åt mig.
Jag vet vilka stammar som krigar bland annat din förre detta stam slås mot dem nere i öst.
Demons uppe i Norr.
Tyrant i väst.
Vad skulle hända om KILT gick på med deras trupper som dem mosat upp på ett längre tag?
VÄV skulle få stora problem då dem måste se till att deffa ännu mera i väst än dem gjort tidigare.

Kilt kommer plocka byar i all hast, VÄV kommer ha stora svårigheter att deffa mot alla fronter, i längden kommer VÄV att falla och KILT kommer gå ut som segrande dominant stam och kommer ha herra väldet i sin hand.

Tyrant, Demons, TQON kommer vara räddade för stunden tills KILT bestämmer sig för att ta ner en stam itaget tills KILT står kvar som segrande vinnare av servern.

Och vilken info jag sitter på eller ej behöver man inte dra upp igen då vi redan diskuterat minst en gång.

Hoppas du blev mera vettig på detta.

Anledning till att inlägget kommer denna tid på dygnet var att internet sladdarna gick sönder i går efter middag/kväll.



Edit: Då någon modd tar bort minna inlägg så betyder det att dem blir överbevisade eller så vill dem inte stå för det jag säger, misstänker starkt att Vegas tar bort dessa då dem var riktade mot honom, ber Twilight att gå igenom tråden och ta tillbaks inlägg som man skrivit, det är till slut ändå yttrande frihet i detta land.
 
Senast redigerad av en moderator:

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Kära Anzen, trodde du hade mer vätt och logik än du verkar ha i detta brev, kom igen läs mellan raderna och hitta logiken åt mig.
Jag vet vilka stammar som krigar bland annat din förre detta stam slås mot dem nere i öst.
Demons uppe i Norr.
Tyrant i väst.
Vad skulle hända om KILT gick på med deras trupper som dem mosat upp på ett längre tag?
VÄV skulle få stora problem då dem måste se till att deffa ännu mera i väst än dem gjort tidigare.

Kilt kommer plocka byar i all hast, VÄV kommer ha stora svårigheter att deffa mot alla fronter, i längden kommer VÄV att falla och KILT kommer gå ut som segrande dominant stam och kommer ha herra väldet i sin hand.

Tyrant, Demons, TQON kommer vara räddade för stunden tills KILT bestämmer sig för att ta ner en stam itaget tills KILT står kvar som segrande vinnare av servern.

Och vilken info jag sitter på eller ej behöver man inte dra upp igen då vi redan diskuterat minst en gång.

Hoppas du blev mera vettig på detta.

Anledning till att inlägget kommer denna tid på dygnet var att internet sladdarna gick sönder i går efter middag/kväll.



Edit: Då någon modd tar bort minna inlägg så betyder det att dem blir överbevisade eller så vill dem inte stå för det jag säger, misstänker starkt att Vegas tar bort dessa då dem var riktade mot honom, ber Twilight att gå igenom tråden och ta tillbaks inlägg som man skrivit, det är till slut ändå yttrande frihet i detta land.
Till det där sista, det är ingen yttrandefrihet på detta forum, det har sina egna regler. Moderatorerna tar inte bort inlägg för att de känner sig överbevisade, det vet jag av många års erfarenhet av forum.

Och om KILT hade gått på VÄV hade VÄV satsat allt på att gå mot KILT, iaf det mesta. Det hade gjort att båda stammarna hade stannat i sin utveckling och de mindre, vi med andra, skulle gått ikapp och förbi innan de hade kommit någon vart i kriget. ett Krig mot VÄV bäddar även för UC att gå på bakifrån mot KILT.

Jag önskar KILT lycka till mot Macrol. Nu går de in i sydväst på riktigt och blir farliga även mot oss i senare tider, dock. :(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Då svenskan är fin så skall dem inte ha problem för att ha det öppet, om du kollar längre bak så ser du att Vegas fick sitt svar från mig för att sedan mitt svar skulle försvinna. ;)

Om du kollar så skall man inte få sina inlägg borta för att man skriver stav fel heller.

Om nu KILT är sugna på att slås kan dem få vissa sina "skills" och gå på ett berg istället, om KILR hade varit Smarta hade dem planerat med stammarna som redan slås mot VÄV och tagit ner dem samtidigt i alla fronter, hur länge skulle VÄV finnas kvar då?

Kanske bara jag som ser logiken i det, tycker synd om er andra i såna fall. :rolleyes:
 
Topp