Skolavslutningskläder/Studentkläder

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
I do agree! Orka klä upp sig för att gå i skolan :confused:

Jag typ "klär upp mig" för att gå te skolan. Men det är ju delvis pga att jag ofta träffar tjejen efter utan att gå hem imellan, samt att jag gillar att se bra ut.

Sen så är det nog vanligare att man "klär upp sig" lite här i Japan som jag märkt :p
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
3-delad Jacobsson-kostym, vit/el svart skjorta, svart "blank" slips med grått mönster på, cigarr, solglajjor, läderskor lite blanka och så ;D.
Kostnad? Bara kostymen går väl på 4k-5k minst så det blir ju en del^^
 

DeletedUser

Guest
Va, jag gick typ jämt med mjukisbyxor på skolan :S
De är ju najs ;)

Så länge man kan bära upp dem och dom inte är söndriga eller typ missfärgade är de ju okej.

Mjukis är skönt och framhäver dina höfter på ett fint och elegant sätt <3
 

DeletedUser

Guest
Jag typ "klär upp mig" för att gå te skolan. Men det är ju delvis pga att jag ofta träffar tjejen efter utan att gå hem imellan, samt att jag gillar att se bra ut.

Sen så är det nog vanligare att man "klär upp sig" lite här i Japan som jag märkt :p

Man kan se bra ut utan finkläder ;) Själv tycker jag det är sexy med killar som är så pass självsäkra att de inte behöver bry sig om kläder. Sen betyder ju inte det att de ska ha världens fulaste kläder, men det spelar inte så stor roll så länge det inte är riktigt fult.
 

DeletedUser

Guest
3-delad Jacobsson-kostym, vit/el svart skjorta, svart "blank" slips med grått mönster på, cigarr, solglajjor, läderskor lite blanka och så ;D.
Kostnad? Bara kostymen går väl på 4k-5k minst så det blir ju en del^^

Kollade lite på Jacobsosnkläder när jag var på nk förra veckan. Fina kläder.
 

DeletedUser

Guest
Man kan se bra ut utan finkläder ;) Själv tycker jag det är sexy med killar som är så pass självsäkra att de inte behöver bry sig om kläder. Sen betyder ju inte det att de ska ha världens fulaste kläder, men det spelar inte så stor roll så länge det inte är riktigt fult.

hahaah allt fler killar borde gå runt med mjukisbyxor och en hoodie ist för jeans och ed hardy t-shirts :p


själv går man runt numera med mjukis och hoodies allt oftare :awsm:
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Man kan se bra ut utan finkläder ;) Själv tycker jag det är sexy med killar som är så pass självsäkra att de inte behöver bry sig om kläder. Sen betyder ju inte det att de ska ha världens fulaste kläder, men det spelar inte så stor roll så länge det inte är riktigt fult.

Betyder ju inte att jag klär mig i finkläder. Men jag gillar att ta skjortan istället för en sliten tshirt. Gillar att ta på mig "läderskorna" ibland istället för joggingskorna.
 

DeletedUser

Guest
Får vi inte se bilder med kläderna på en människa? :p
Jag är inge bra på att sitta och fantisera ihop en människa under ihopvikta kläder :p
 

DeletedUser

Guest
Jag ska ha på mig:

Eventuellt Chinos shorts i en sommar färg som t.ex gult eller grönt. Röda Chinos 500:-

Wesc Jacka 1500:-

Vit Fred Perry T-shirt 350:- Hittar ingen bild

Ett par vita Adidas skor 900:-

Nej, jag tar inte studenten än på ett tag. :)

Hinner inte få in min Sweet tröja tills dess ;)

+ Dif:s hårvax och ett par Schtekare glasögon. Kan även tänka mig ta på New Era kepsen, bara det att då blir frisyren helt fuckad. ;P <3
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp