Skolavslutningskläder/Studentkläder

DeletedUser

Guest
Märkesnördar som måste köpa dyra saker för att se bra ut. :D
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Sen vad som är snygga kläder verkar variera rätt mycket mellan folk har jag märkt xD

Exakt. Det är ju det som är själva grejen. Ni är olika.

Förresten detta är nog den största k*kmätartävlingen någonsin. :) :awsm:

jag hade nog haft ett lakan eller något. Tomas di leva style :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Alltså, bara för det är dyrt behöver det inte vara snyggt :p

Jag älskar köpa billiga grejjer på typ H&M sen göra om dem lite med en egen touch :p
Jag lägger hellre pengar på att kunna köpa mycket kläder än få dyra kläder, då inte alltid dyra märken har bättre kvalitet.

Kommer ihåg min student då jag bara hade en enkel vit klänning där jag hade köpt till ett grönt sidenband för att matcha min studentmössa :p
Skorna va förvisso märkseskor, men hittade på rea, inte ofta man köper snygga skor för 75kr ;)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med steph och ett par andra här. Varför i hela friden köpa svindyra märkeskläder när man kan hitta precis lika snygga kläder på typ JC, till ett bättre pris? Inte många tjejer som bryr sig om ifall det är märkeskläder man har på sig. Egentligen räcker det att ha hyfsade kläder på dig, om du har utstrålning och humor och är en allmänt snäll person. Det går mer hem hos tjejerna, om det är det ni tänker på.

Sen spelar det heller ingen roll om ni skulle få för er något galet på fyllan, typ ta en simtur i stadens fontän eller liknande. Då är det bra att ha lite billigare kläder :)

Själv tänker jag ha på mig ett par blåa chinos från JC, en röd T-shirt för 150 kr från MQ och ett par fräsha skor. Och of course mina röda sockar :awsm:
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Alltså, bara för det är dyrt behöver det inte vara snyggt :p

Jag älskar köpa billiga grejjer på typ H&M sen göra om dem lite med en egen touch :p
Jag lägger hellre pengar på att kunna köpa mycket kläder än få dyra kläder, då inte alltid dyra märken har bättre kvalitet.

Kommer ihåg min student då jag bara hade en enkel vit klänning där jag hade köpt till ett grönt sidenband för att matcha min studentmössa :p
Skorna va förvisso märkseskor, men hittade på rea, inte ofta man köper snygga skor för 75kr ;)

Word :)
Mina Evisu jeans för 2,2K pajade efter 2 veckor =(
 

DeletedUser

Guest
Ja, när jag väl hittat nått snyggt som jag bara måste köpa som råkar va dyrt pajjar jag det direkt bara för att jag försöker va försiktig :/

Men som sagt, mitt måtto är, så länge det är helt och rent kan de va döläckert ;)
 

DeletedUser

Guest
Kommer man i mjukisbyxor till skolan får man allt ta skiten då ;)

Alltid jeans i skolan, tillsammans med en tröja. Simpelt.

EDIT: Nu i sommartider har man ett par stilrena shorts.
 

DeletedUser

Guest
Va, jag gick typ jämt med mjukisbyxor på skolan :S
De är ju najs ;)

Så länge man kan bära upp dem och dom inte är söndriga eller typ missfärgade är de ju okej.
 
Topp