Skillnader Ps3/Xbox 360 Ps4/Xbox 720

DeletedUser

Guest
Halo (enligt mig själv och måånga ps3 användare) är inte ett särskilt bra spel. Dock har du rätt i att Sony inte köper in "stora titlar".

Enligt dig och många andra som inte vågar erkänna att halo var en milstolpe bland fps spel :)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Enligt dig och många andra som inte vågar erkänna att halo var en milstolpe bland fps spel :)
Bungie (studion bakom Halo, dööhhh) revolutionerar spelindustrin typ varje ggn dem kommer med ny spel-serie, då dem stått under slavkontrakt till microsoft att enbart göra Halo-spelen så har det gått bra för dem, ja, men nu när dem är frisläppta är frågan när dem kommer tillbaka på marknaden, och vilket spel.

annars för att gå on-topic så skulle jag föredra PS3, ja, sony har inte rättigheter och skit, och dem har börjat gå plus på PS3'an inte förs i år, men stora titlar är på väg dit, och, det blir första konsolen som får stöd för "Steam" med spelet "Portal 2" - vilket Valve utvecklat, bara att vänta se när resten av deras spel når dit, även om det blir som 360 med cross-over-online spel ^^,
 

DeletedUser

Guest
Jag har lanat med Reach så jo.. Jag har spelat det :).
Själva spelet är väl bra gjort, men tycker det är sjukt ointressant bara.

haha, om du bara lanat reach så har du ingen aning om vad halo är :)

Spela igenom ettan tvåan och trean innan du säger att det är ointressant
 

DeletedUser

Guest
Enligt dig och många andra som inte vågar erkänna att halo var en milstolpe bland fps spel :)

Den är säkert en milstolpe bland fps spel men inte dom nya spel dom e faktiskt totalt värdelösa och fula. Om de ska vara något Halo man kan tänka sig att spela så e det 3an. När Halo släpptes(?????) och ett par efterföljare till serien var säkert bland dom bästa spelen då men nu så har väldigt många gått före dom i rankingen men man får väl se om dom gör ett spel till PS3 så man kan får se lite mer om Bungie.
 

DeletedUser

Guest
du glömde ODST, Halo WARS om man ahr tid över, och vill ha mer story

Mjo, jag tänkte mest på de tre första eftersom de berättar själva huvudstoryn :)

Den är säkert en milstolpe bland fps spel men inte dom nya spel dom e faktiskt totalt värdelösa och fula. Om de ska vara något Halo man kan tänka sig att spela så e det 3an. När Halo släpptes(?????) och ett par efterföljare till serien var säkert bland dom bästa spelen då men nu så har väldigt många gått före dom i rankingen men man får väl se om dom gör ett spel till PS3 så man kan får se lite mer om Bungie.

obvious_troll.jpg
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som har PS2? :S Tkr det räcker gott och väl, men å andra sidan är jag ju bara 10... Spelar bara Fifa 10 lr NHL 09.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Har 360 och är nöjd med det, även fast det är den gamla versionen, hade varit ännu bättre med nya med wi-fi!

Främsta anledningen till att jag gillar 360 mer än ps3 är väl för att de flesta spelare på de flesta spel på ps3 är så fruktansvärt dåliga.. :thinking: Vet inte varför, men av vad jag har sett så är det så överallt! Spela t.ex. mw2 på ps3 som xbox-spelare och se vad jag menar..

(Och nu sa jag de flesta, så ta inte illa upp ni här som vet med er att ni är bra ;) )
 
Senast ändrad:

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Det där är faktist sant det du säger. Jag klassar mig som en urkass mw2 spelare (har lirat mot några kompisar som också kör på 360 och förlorat ganska stort). När jag sedan provar mw2 online på ps3 så vinner man ganska lätt även fast tummarna dör av den o-komfortabla handkontrollen :p
 

DeletedUser

Guest
Har man inte spelat Halo trilogin samt Halo Reach , Halo ODST är man en nolla enligt mig.
 

DeletedUser

Guest
Jag har testat på både ps3 och 360.
Föredrar faktiskt ps3, och jag längtar så in i f*n på GT5.

Hoppas den släpps i december :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Spelar MV2 och black ops på xbox och det funkar riktigt bra!
Ingen som hackar på live
 
Topp