Självuppdaterande Kartor

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag gillar att vi fått tillbaka vår fina lila färg. Men LaD kan ju inte vara helt nöjda med den senaste uppdateringen.=)
 

DeletedUser

Guest
Alltid funderat på vad det är för F bakom många stam namn. Tex LaD F, K¤O¤L F osv

Kan det vara så att de står för Fail? Är inte det väldigt elakt?
 

DeletedUser

Guest
Alltid funderat på vad det är för F bakom många stam namn. Tex LaD F, K¤O¤L F osv

Kan det vara så att de står för Fail? Är inte det väldigt elakt?

Hehe det var ju lite kul :)

Tror inte du var seriös med din fråga men bara för att möjligheten finns att du var det så besvarar jag den ändå: F=Familj.
 

DeletedUser

Guest
Hehe det var ju lite kul :)

Tror inte du var seriös med din fråga men bara för att möjligheten finns att du var det så besvarar jag den ändå: F=Familj.

Kanske inte världens mest seriösa fråga. Men man vet ju aldrig allt om vissa personers motiv :p Nu när jag lekt av mig får jag passa på att tacka för kartorna, vilket jag borde gjort för länge sedan. Används varje dag sedan de dök upp och ligger nu närmare mitt hjärta än vad min sambo någonsin kan göra
 

DeletedUser

Guest
Kanske inte världens mest seriösa fråga. Men man vet ju aldrig allt om vissa personers motiv :p Nu när jag lekt av mig får jag passa på att tacka för kartorna, vilket jag borde gjort för länge sedan. Används varje dag sedan de dök upp och ligger nu närmare mitt hjärta än vad min sambo någonsin kan göra

Stackars Sir Brobeck :(
 

DeletedUser

Guest

Sitter du och spelar The West nu igen och blandar ihop grejer? Finns inga pilbågar på vår kära värld? :D

Såg att kartorna blivit uppdaterade igen och jag är tydligen inte tillräckligt bra för att vara med den här gången heller. Jobba jobba jobba!
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sitter du och spelar The West nu igen och blandar ihop grejer? Finns inga pilbågar på vår kära värld? :D

Såg att kartorna blivit uppdaterade igen och jag är tydligen inte tillräckligt bra för att vara med den här gången heller. Jobba jobba jobba!

Jag ska försöka komma med i K64 snart :).

Sen har vi ju faktiskt katapulter ^^.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
precis danney, jag vill ha en fet salva katapulter i nyllet.
Men hur e det, dem visar väl bara dem två största på kontinenten?
Såfall måste du ju om mig om du ska synas (cruc), och de kommer ju inte hända=)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag har ett riktigt i-lands problem
Skulle inte någon kunna förstora upp bilderna så man kan se direkt utan att behöva klicka på dem.
Vet att nån gnällt på detta innan men de händer nada så ja gnäller igen.
 
Topp