Självuppdaterande Kartor

DeletedUser

Guest
Det var när keyser insåg att han ville bli störst i k45 mé ;)

keyser den filuren, han insåg väl att han hade iaf en chans när inte jag var där längre för att hålla honom borta ;)

iaf hoppas jag mina gamla MR vänner lyckas hålla LaD tillbaka och rensar bakåt friskt så de kan vända på steken :)
 

DeletedUser

Guest
keyser den filuren, han insåg väl att han hade iaf en chans när inte jag var där längre för att hålla honom borta ;)

iaf hoppas jag mina gamla MR vänner lyckas hålla LaD tillbaka och rensar bakåt friskt så de kan vända på steken :)

Instämmet i kören, låt oss hoppas att MR inser att de är i krig snart! :D
 

DeletedUser

Guest
haha ja du kärnan i MR krigade ju på friskt så länge jag var med i v2, hur de krigade efteråt vet jag inte men vi visste nog om att det var krig ;)

Så kärnan i MR var VonFisenpeller, ladyblue, dalapeter och supermormor... redan här börjar jag behöva tänka. Du kändes inte så värst aktiv efter ett par dagar.

Det där är de namn jag kan få upp i huvudet fort och det är bara för att jag vet att andra spelare fått inkommande från dem. En annan har ju inte haft några större problem. Fått några av ladyblues fina nukes, kommer inte ihåg exakta siffror men har för mig att det var 3000 eller 4000 yxor. 500 LK och 300 rams var det iaf. Läskigt. Vad tar upp övriga farmplatser om man får fråga? Asg.
 

DeletedUser

Guest
Så kärnan i MR var VonFisenpeller, ladyblue, dalapeter och supermormor... redan här börjar jag behöva tänka. Du kändes inte så värst aktiv efter ett par dagar.

Det där är de namn jag kan få upp i huvudet fort och det är bara för att jag vet att andra spelare fått inkommande från dem. En annan har ju inte haft några större problem. Fått några av ladyblues fina nukes, kommer inte ihåg exakta siffror men har för mig att det var 3000 eller 4000 yxor. 500 LK och 300 rams var det iaf. Läskigt. Vad tar upp övriga farmplatser om man får fråga? Asg.

ja du så du tycker jag gav upp efter ett par dagar?? hmm var väl jag som slaktade er rätt fint när jag var aktiv....
 

DeletedUser

Guest
Så kärnan i MR var VonFisenpeller, ladyblue, dalapeter och supermormor... redan här börjar jag behöva tänka. Du kändes inte så värst aktiv efter ett par dagar.

Det där är de namn jag kan få upp i huvudet fort och det är bara för att jag vet att andra spelare fått inkommande från dem. En annan har ju inte haft några större problem. Fått några av ladyblues fina nukes, kommer inte ihåg exakta siffror men har för mig att det var 3000 eller 4000 yxor. 500 LK och 300 rams var det iaf. Läskigt. Vad tar upp övriga farmplatser om man får fråga? Asg.


Hört talas om att det tar ett tag att bygga upp off byar?
 

DeletedUser

Guest
Hört talas om att det tar ett tag att bygga upp off byar?

Vet inte hur fan du bygger dina byar, men det tar inte 2 månader för mig iaf. Du har ingen koll så var tyst.

Nallekalle, med tanke på vår "paus" i krigandet så räknar jag det inte ens som samma krig men vill du se det så är det lugnt för mig. Du tog en del byar efter vår inledande offensiv. När vi sedan, efter nyår gjorde ett nytt ryck så var det lite inkommande deff och liknande första 2-3 dagarna men sedan var det död fisk för hela slanten. Notera dock att jag litar på dig när det gäller din ursäkt, till skillnad från en del andra som jag fortfarande inte sett några som helst bevis eller belägg för. :p
 

DeletedUser

Guest
keyser den filuren, han insåg väl att han hade iaf en chans när inte jag var där längre för att hålla honom borta ;)

iaf hoppas jag mina gamla MR vänner lyckas hålla LaD tillbaka och rensar bakåt friskt så de kan vända på steken :)

hehe... just slipped ....började när du var där sen när du "la av" var kexstånden mer eller mindre gratis... och K45 ligger ju brevid K44... dom måste slås ihop :D
 

DeletedUser

Guest
DO f är DO och RIM? vrf e inte RIM II inräknat i det isf?
 

DeletedUser

Guest
Roligt. Den som ligger 2a på dominanskarta för spelare får ha liten text ^^

Lille elohim :)
 

marine

Member
Reaktionspoäng
0
Roligt. Den som ligger 2a på dominanskarta för spelare får ha liten text ^^

Lille elohim :)

Tur att han har dig som kan ta hand om och lära upp honom:).

JockDeRock ser man ju inte ens är det intern mobbing inom 20 som ser till att han inte får ta för stor plats?
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering

Detta har uppdaterats i familjerna :

DO,RIM,RIM II är nu familj

Solace,SoLaCr är nu familj igen på kartan

RoS,ROS-R är nu familj utan K¤O¤L

Är något fel så skicka ett igm elr skriv vad som är fel i denna tråden :cool:
 

DeletedUser

Guest
update

liten update nu :

DO-RIM,RIM-DO,RIMDO2- blivit familj på kartan
SVIT,SVIT-2 - blivit familj på kartan
TKOH,TKOH-2 - blivit familj på kartan
 
Topp