Självuppdaterade Kartor

DeletedUser

Guest
När man äntligen fick nån att käfta med här på forumet så lägger du ner igen :( Alone again:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag tittar in då och då, men ropar hellre glåpord med dig (Y)

Saam.... *Teamlaught*! :D
 

DeletedUser

Guest
Ser fint ut på kartan. Bar få stammar och mycket krig (hoppas jag). Kepp on the god way Virus :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska jag ta det som en förolämpning?
Nä nu! Jag springer och säger till någon!
Jag vet inte vem, men någon ska jag allt säga till!
 

DeletedUser

Guest
När uppdateras kartorna?

Jag har inte 4.9 miljoner poäng längre + att min OB har ökat...
 

DeletedUser

Guest
Ja det var det, ändras inte den eller? :confused:

Okej :cool:

Jodå,, men den visar dina totala poäng i den kontinenten du dominerar.. Dominerar man mer än 1 kontinent baseras poängen på den kontinenten man har mest poäng i (av dé man dominerar)... (Så é dé om jag inte har fel för mig) ;)
 

DeletedUser

Guest
Jodå,, men den visar dina totala poäng i den kontinenten du dominerar.. Dominerar man mer än 1 kontinent baseras poängen på den kontinenten man har mest poäng i (av dé man dominerar)... (Så é dé om jag inte har fel för mig) ;)

Okej, då stämmer poängen bättre :D
 

DeletedUser

Guest
känns i mina ögon som om UT failar rätt hårt med att ta revir.
varför går det så långsamt?
 

DeletedUser

Guest
som det ser ut på kartan har ni 2 fronter? virus och imi.
en stam som UT borde kunna ha råd med 2 fronter, utan att tappa byar
fast som du säger så prioriterar vi olika.
 

DeletedUser

Guest
som det ser ut på kartan har ni 2 fronter? virus och imi.
en stam som UT borde kunna ha råd med 2 fronter, utan att tappa byar
fast som du säger så prioriterar vi olika.

Tror att när revir väl faller så kommer han falla fort. Han kan inte spela, men hans stam deffar honom så det tar väl ett tag att komma igenom byarna. När UrbanT dock sen väl är igenom lär det ju inte bli särskilt svårt att plocka revir.
 

DeletedUser

Guest
Tror att när revir väl faller så kommer han falla fort. Han kan inte spela, men hans stam deffar honom så det tar väl ett tag att komma igenom byarna. När UrbanT dock sen väl är igenom lär det ju inte bli särskilt svårt att plocka revir.

varför skulle hans stam deffa honom dem har väl typ lika mkt front som han har? :S
 

DeletedUser

Guest
varför skulle hans stam deffa honom dem har väl typ lika mkt front som han har? :S

Revir är väl den som har en av dom minsta fronterna. Men dom verkar lyda han blint. Och strunta i sina egna fronter bara för att tillfredställa honom :) Men men är dom så rädda för sin egen ledare så är det väl mest synd om dom. För vi tackar och bugar :p
 

DeletedUser

Guest
som det ser ut på kartan har ni 2 fronter? virus och imi.
en stam som UT borde kunna ha råd med 2 fronter, utan att tappa byar
fast som du säger så prioriterar vi olika.

JAHA, har vi 2 fronter? då räknas alltså inte HHG, Burn, WoB o st2?
 
Topp