Självuppdaterade Kartor

DeletedUser

Guest
På adlingskartan ser det bara ut som om ni krigar på 2 fronter,
för det verkar stå still på de andra fronterna?

Jag formulerade mig kanske dåligt, ni prioriterar 2 fronter kanske passar bättre?

UrbanT har kort sagt fronter åt alla håll och kanter!! :)

pluspoäng till dig:p
 

DeletedUser

Guest
Det är väl IMI fronten som är vår huvudfront just nu. Det andra är ju bara en semesterfront :p
 

DeletedUser

Guest
Du menar din och vrålis front ;)

Dom andra i eran stam gör inte så mycket just nu om man ser till twstats :/
 

DeletedUser

Guest
Du menar din och vrålis front ;)

Dom andra i eran stam gör inte så mycket just nu om man ser till twstats :/
Inte lätt och göra mycket om man inte når fronten. Jo man kan skicka skarpa saker. Men kan ju inte begära att alla ska kunna adla fienden :)
 

DeletedUser

Guest
1sak. vi adlar fortfarande på alla fronter ju, och nästan alla ökar fint med obn varje vecka.
så ser inte ut som att det bara e åke o trashcan som e aktiva, för mig iaf.
 

DeletedUser

Guest
1sak. vi adlar fortfarande på alla fronter ju, och nästan alla ökar fint med obn varje vecka.
så ser inte ut som att det bara e åke o trashcan som e aktiva, för mig iaf.

Hahaha, jag skrev nog lite fel ;) nämen jag menar att det är ju vrårlis och trashcan som gör grovjobbet, båda till adlingar och rens, men det skulle ju vara idioti att säga att ni andra inte gör något när man snackar om .se mest överlägsna stam ;)
 

DeletedUser

Guest
1sak. vi adlar fortfarande på alla fronter ju, och nästan alla ökar fint med obn varje vecka.
så ser inte ut som att det bara e åke o trashcan som e aktiva, för mig iaf.

Hahaha, jag skrev nog lite fel ;) nämen jag menar att det är ju vrårlis och trashcan som gör grovjobbet, båda till adlingar och rens, men ni andra gör ju fortfarande ett fruktansvärt bra jobb. Ni är ju trots allt .se mest överlägsna stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Är det bara för mig som kartorna fått ett lite annorlunda utseende??
 
Topp