SFE sönderfall.

DeletedUser

Guest
Nu avslöjar du inget mer :p

Annars är det inte din farm längre
 

DeletedUser

Guest
Attans... ;)
Följdfråga...
Om en övergiven by farmas "ur", d.v.s. om de vinnande soldaterna bär med sig allt som finns (utom i gömstället).
Fortsätter byn producera mer resurser sen då? i den takt som deras resursbyggnader tillåter?
 

DeletedUser

Guest
Ja det gör den. Annars är det ingen vits med övergivna byar. Folk som är rädda för andra måste ju också ha någon att farma :p
 

DeletedUser

Guest
Du fråga och frågan blev besvarad:D till den senaste svarar jag Ja let's go back to on-topic;)
 

DeletedUser

Guest
hmm... verkar faktist som ni har rätt eftersom SFE och 1337 verkar har brutit sig ur alliansen. i alla fall står det inte längre att de har några systerstammar.
 

DeletedUser

Guest
Tänker ni senare ta ut deras systerstammar som 1337 och SF4 och dem?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jepp - alla som har någon koppling till SEF (TIF) kommer utplånas :)
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
SF44 är redan så gott som döda dock, de har ingenting att komma med och har inte haft det på många veckor.

Sen så vill jag påminna om att alla SFEare som försöker fly till andra stammar kommer utplånas. Detta inkluderar även deras förrädare Spartan Warrior som flydde till TMD.
 

DeletedUser

Guest
Vi vill absolut inte ha någon koppling till någon av SFE stammarna. Därför har vår stam beslutat att inte acceptera före detta SFE medlemmar.
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Lite kul att kolla tillbaka på gamla trådar som början av kriget med yukazö och SFE. och när BFH gick med:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas verkligen att ni snart får död på SFE stammarna.:D
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas verkligen att ni snart får död på SFE stammarna.:D

de är väl döda då de inte klarar av att styra själva utan måste gå ihop med en annan stam för att få bli störst igen. Jag lovar att BFH alltid kommer att styras bättre med våra dryga 40 medlemmar än varje stam över 100 personer.
 

DeletedUser

Guest
hmmm... Det har eller kommer en ny väldigt stor stam som heter RWP. de har stigit förvånatsvärt fort i sina poäng. de är ca: 170 medlemmar uppdelade i 2 stammar. Jag tror de polska.:rolleyes:
 

Leecon

New Member
Reaktionspoäng
0
Hoppas inte RWP beslutar sig för att gå emot oss

RWP
Top 40 48.540
Totalp 77.538
Medlemmar 106
Snittpoäng 731
 

DeletedUser

Guest
Du ska veta att alla är aktiva typ 24/7 och växt från att ha 100 i snittpoäng till 700 på bara några dagar. Men det kan hända att vår stam kommer i krig med dem innan de nåt så högt eftersom vi haft lite vänskaps bekymmer då och då;):rolleyes:
 
Topp