SFE sönderfall.

DeletedUser

Guest
Så var det bevisat att för stor stam inte är bra. SFE faller samman och de stora spelarna söker sig till andra stammar. vill bara påminna er alla att de som varit med i SFE aldrig kommer att vara annat än fredslösa. Vi kommer att jaga er till dess ni befinner er i perferin av denna värld där vi inte längre kan se er. Alliansen mellan BFH och Yäkuså lyckades och snart är vi största stammen i världen även totalt.
BFH når höjden.
SFE sjunker i dyn.
 

DeletedUser

Guest
Vilken tur att jag alldrig joinade SFE var faktist väldigt nära.:eek:
 

DeletedUser

Guest
alla f.d SEF-spelare kommer att elimineras - oavsett vad.
 

DeletedUser

Guest
Men ni har faktsist inte vunnit kriget än... (jag är förtsåss inte insatt och vet inte riktigt hur det går mer än med hjälp av forumet och rankingen och så kan jag förståss se när folk lämnar SFE. Men vad jag sett så finns det ett flertal spelare i SFE som har väldigt bra poäng. Ni kanske inte alls förgör dem utan bara rensar ut de dåliga... sen har ni kvar ett nytt yukazö med bara bra spelare.;) Never thought of that huh?:)
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Jag tror att detta säger allt swansiff

Rank Namn Poäng av 40 bästa spelare Sammanlagda poäng Medlemmar Genomsnittlig poäng per spelare Byar Genomsnittlig poäng per by
1 BFH 617.495 638.683 47 13.589 140 4.562
4 SFE 388.680 611.500 101 6.054 162 3.775


BFH är nu både större vad gäller top 40 spelare och på totalt än SFE.
 

DeletedUser

Guest
Men kanske SFE slår ihop sig med sina systarstammar och kickar alla under 4000 poäng. då får ni en stam med säkert över 100 medlemmar med 4000 poäng. (säkert mer)
 

DeletedUser

Guest
Men kanske SFE slår ihop sig med sina systarstammar och kickar alla under 4000 poäng. då får ni en stam med säkert över 100 medlemmar med 4000 poäng. (säkert mer)

SF44 är nästan helt utraderad. dessutom så kommer de att behöva tid till att strukturera om sig efter det att deras ledare hoppat av igen. de har haft två ledaravhopp den senaste månaden. stor och svårstyrd stam. inte helt optimalt. varför ska de göra den ännu större.
 

DeletedUser

Guest
Swansniff trots din stora hjärna så kanske du inte har upptäckt att poäng inte hör hemma i krig. Det är aktivitet och erfarenheter.
 

DeletedUser

Guest
Måste du alltid försöka reta mig:p Men oftast så har man mkt trupper om man har mkt poäng men som du sa eller kanske inte men menade... visst finns det folk med mycket poäng som inte har mkt trupper. men som jag sa innan jag vet inte läget specielt bra eftersom jag inte är insatt.;)
 

DeletedUser

Guest
Måste du alltid försöka reta mig:p Men oftast så har man mkt trupper om man har mkt poäng men som du sa eller kanske inte men menade... visst finns det folk med mycket poäng som inte har mkt trupper. men som jag sa innan jag vet inte läget specielt bra eftersom jag inte är insatt.;)

kan säga att en av mina bästa farmar hade lika många poäng som jag i min största by men i stort sett oförsvarad. till min glädje förståss.
 

DeletedUser

Guest
kan säga att en av mina bästa farmar hade lika många poäng som jag i min största by men i stort sett oförsvarad. till min glädje förståss.

en stackarn har väl inte råd med trupp om du och andra farmar av han resurserna hela tiden

Och eftersom moral baserar sig på poäng och inte truppantal/kvalitet såhar han inget att hämta där heller.
 

DeletedUser

Guest
en stackarn har väl inte råd med trupp om du och andra farmar av han resurserna hela tiden

Och eftersom moral baserar sig på poäng och inte truppantal/kvalitet såhar han inget att hämta där heller.

fast det lyckliga för mig är att jag verkar ensam om att farma honom. jag kommer dit med lagom intervaller för att harn ska få in lagom med resurser.
 

DeletedUser

Guest
fast det lyckliga för mig är att jag verkar ensam om att farma honom. jag kommer dit med lagom intervaller för att harn ska få in lagom med resurser.
Oj va irriterad jag skulle bli... jag skulle försöka lista ut ditt schema och be alla mina vänner om hjälp och bet dom assista mig ungefär samtidigt för en obehaglig övveraskning åt dig ;)
 
Topp