Seger

DeletedUser

Guest
Enligt Wiki

Krav för seger
När världen varit öppen i 12 månader, kommer vi gå tillbaka och sätta ett rimligt segerkrav.

Startdatum 2011-06-01


Det är dags nu!!!!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det kommer :) Så fort rätt person hinner ta tag i det :)
Kram
 

DeletedUser

Guest
Jag har missat det här, men kollade lite snabbt hur det ser ut.

Eftersom det redan skett en sänkning av priserna för adelsmän (eller paket om vi ska vara petiga) enligt den här tråden så utgår jag ifrån att V16 kommer följa de direktiv och riktlinjer som kom ut cirka två månader efter världen startade. Alltså de som finns här.

Orsaken till att det stått som det gjort på wikin beror helt enkelt på att vi missat det. Värld 16 öppnades under tiden det gjordes försök med bestämda mål och gränser, vilket var ett koncept som minst sagt fungerade dåligt.
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
Enligt Wiki

Krav för seger
När världen varit öppen i 12 månader, kommer vi gå tillbaka och sätta ett rimligt segerkrav.

Startdatum 2011-06-01


Det är dags nu!!!!

sluta nu!!! inte är det dags nu ?? inte ska denna värld sluta ! denna ska fortsätta i evigheter !! qola + sweflash ska ha lite och göra senare ! när jag blir stor ! :) då ropas det efter nååååååååd ! :)
men om världen nu ska stängas så vill jag tacka alla för en intressant tid ! v16 är den segaste men mest sociala världen hitills ! (stavas hitills hitills eller hittils ?)

som sagt en fotbollsmatch är inte slut förrän domaren blåser av den !
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
sluta nu!!! inte är det dags nu ?? inte ska denna värld sluta ! denna ska fortsätta i evigheter !! qola + sweflash ska ha lite och göra senare ! när jag blir stor ! :) då ropas det efter nååååååååd ! :)
men om världen nu ska stängas så vill jag tacka alla för en intressant tid ! v16 är den segaste men mest sociala världen hitills ! (stavas hitills hitills eller hittils ?)

som sagt en fotbollsmatch är inte slut förrän domaren blåser av den !

Vet inte om du trollar på stavningen men hittills är rätt, alltså ingen av de du föregående föreslog.
 

DeletedUser

Guest
Är ingen seger förens man fått den store Taipan9 på fall



leve taipanska imperiet!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
....

Ja om dom skriver det som segerkriterier så är det klart. :D
 

DeletedUser

Guest
sluta nu!!! inte är det dags nu ?? inte ska denna värld sluta ! denna ska fortsätta i evigheter !! qola + sweflash ska ha lite och göra senare ! när jag blir stor ! :) då ropas det efter nååååååååd ! :)
men om världen nu ska stängas så vill jag tacka alla för en intressant tid ! v16 är den segaste men mest sociala världen hitills ! (stavas hitills hitills eller hittils ?)

som sagt en fotbollsmatch är inte slut förrän domaren blåser av den !

Det dröjer nog ett tag till innan v16 stänger. I dagsläget är det som ligger närmast en sänkning av priserna för adelsmän/lagringar till en tredjedel av ursprungspriset. För det krävs att man kommer under 400 spelare på världen.

Borttagning av moral och omstarter känns mer avlägset eftersom världen är ganska långt ifrån de 85% dominans de två ledande stammarna ska ha för detta. Så jag tror nog ni hinner tacka och ta farväl ett par gånger till innan vi är där ;)
 

jarc

New Member
Reaktionspoäng
2
Det dröjer nog ett tag till innan v16 stänger. I dagsläget är det som ligger närmast en sänkning av priserna för adelsmän/lagringar till en tredjedel av ursprungspriset. För det krävs att man kommer under 400 spelare på världen.

Borttagning av moral och omstarter känns mer avlägset eftersom världen är ganska långt ifrån de 85% dominans de två ledande stammarna ska ha för detta. Så jag tror nog ni hinner tacka och ta farväl ett par gånger till innan vi är där ;)

.. vill iaf tacka å ta farväl ;)
 

DeletedUser

Guest
taipan har ju visat sina feta skillz i denna värld han e en guD!!!! heja taipish
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
står ännu.........
och finns inget behov av att sänka adlarna mer de ligger på en bra nivå
 

DeletedUser

Guest
I dagsläget är det som ligger närmast en sänkning av priserna för adelsmän/lagringar till en tredjedel av ursprungspriset. För det krävs att man kommer under 400 spelare på världen.

Yes!!!

Taipan tyst du kommer snart att brinna.
 
Topp