Schweiz bryter neutraliteten

Mrlundh

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja klart dem ska räknas, annars kan vi ju lika gärna kicka dem som är mindre aktiva hos oss och som förlorat byar.
 

DeletedUser

Guest
vad är det för mening med o ha inaktiva i stammen:)..

fast gör ju inte oss mkt ni slösar trupper på fel personer som inte ens är med i stammen mera:)
 

DeletedUser

Guest
vad är det för mening med o ha inaktiva i stammen:)..

fast gör ju inte oss mkt ni slösar trupper på fel personer som inte ens är med i stammen mera:)

alla adlas=)

och alla räknas med i statsen, även om dem flytt från er eller blivit kickade
 

DeletedUser

Guest
mo.linus fly inte nu när ni ligger i krig, så som du gjorde när t.e.w blev uppadlade. ;)
 

DeletedUser

Guest
mo.linus fly inte nu när ni ligger i krig, så som du gjorde när t.e.w blev uppadlade. ;)

Och där fick vi din kompetens bekräftad;) För det första så Mergade T.E.W med SB, inga attacker=ingen flykting:rolleyes:

För det andra: Vem är du?Jag känner inte igen dig:)
 

DeletedUser

Guest
Ingen gick ut med det och ingen orkade gräva i det, Mo.linus. Men jag tänkte bara att om T.E.W låg dig så kärt så hade du väl stannat och kämpat för de andra medlemmarna i stammen, för det var isåfall ganska många som tappade byar innan ni mergade med SB. Och nu när du inte hade några attacker så kunde ju du deffat dina kamrater. ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag och en till (Pertinax), var de sista att gå över till SB, resten slutade eller tog över andra konto, så där förstår jag faktiskt inte vad du menar:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ni låg ju i krig med, om jag inte minns helt fel, yyigys och TKH precis innan mergen?
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Ja vi låg i krig mot BAD, BAD-2, yyigys, Yum-2... Vi klarade oss ganska bra. Tog 8 byar, förlorade 0 + att jag va omringad. Det va ju inte dom mest erfarna krigarna man har stött på. Men visst vi förlorade en hel del, men inte undra på...
 

DeletedUser

Guest
Jadå, vi kan hålla oss ontopic. Eller jag kan iallafall försöka. :D Slänger upp lite stats bara för att jag återigen skall försöka hålla mig till topic. =)

Side 1:
Tribes: yyigys
Players:

Side 2:
Tribes: SB
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 20
Sida 2: 20
Skillnad: 0

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 14
Skillnad: 10

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 200,691
Sida 2: 165,878
Skillnad: 34,813

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 45,775
Sida 2: 126,879
Skillnad: 81,104

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska man förresten inte stänga den här och fortsätta i Världskrigs-tråden? :)
 
Topp