Schweiz bryter neutraliteten

DeletedUser

Guest
Jämförelsen mellan Schweiz och SB har tidigare gjorts i forumet.

Detta har skrivits om oss i SB:
Vi har som sagt blivit jämförda med Schweiz. Varit allmänt osynliga. Ett gäng nötter utan stake. Många anser säkert att vi borde försvunnit för länge sedan men på något oförklarligt sätt är vi kvar. En del i v6 ser oss säkert som en böld i baken och nu kommer vi definitivt att bli det för en del. Vem vet, vi kanske blir en hård nöt att knäcka.

Midsommarhelgen har varit hektiskt på många sätt. Här kommer dock den officiella krigsförklaringen från SB mot yygis.

Att jämföra världen som den möjligtvis var under kalla kriget och v6 är intressant. Vodka vs fängelsestaten, ex-diktator vs president osv. USA vs Sovjet, stammarna har ju redan blivit indelade. Dock så har det hänt något häpnadsväckande, SB är inte neutrala i v6. Vad många kanske inte vet är att vapen och ammunition förvaras i hemmen i Schweiz för en snabb mobilisering, har SB tagit efter detta? Om jämförelsen med världen fortsätter är yygis Frankrike då eller? Dock så gillar jag personligen vodka, choklad, ost och klockor. Schweiz har ett gott rykte om choklad, ost och klockor, fast vodkan är bäst från Sverige.

Som avslutning så höjer vi i SB våra glas med Vodka och utbringar en skål till alla som deltar i kriget och må bästa stam/stammar vinna.
 

DeletedUser

Guest
Och jag är förste man att säga lycka till !

Ni har ju trots allt schweizergardet ! =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Välkomna, dock inte oväntat (varken tidpunkten eller valet av sida) :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hmm .,

Nu krigar alla top 10 mott ngn i top 10 .. Endast J III och -TKOG- som står utanför världskriget :)

Blir kul att se vilken sida som klarar sig längst, och bäst ! :)

Tror inte någon stam kommer bli utrotad, utan förr eller senare kommer en sida kapitulera och så blir det världsfred tills det kommer en ny uppstickare ? ;)
 

Mrlundh

New Member
Reaktionspoäng
0
Hmm .,

Nu krigar alla top 10 mott ngn i top 10 .. Endast J III och -TKOG- som står utanför världskriget :)

Blir kul att se vilken sida som klarar sig längst, och bäst ! :)

Tror inte någon stam kommer bli utrotad, utan förr eller senare kommer en sida kapitulera och så blir det världsfred tills det kommer en ny uppstickare ? ;)

Eller så tar kriget en helt oväntad vändning och alla stammar som ligger i krig vänder och utrotar J III och -TKOG- ? :O

Nej, men jag håller delvis med i ditt resonemang med en ny uppstickare, kan mycket väl vara så:) Vi trycker iaf på frammåt i vår front mot yyigys, sen får väl tiden utvisa vad som händer:)
 

DeletedUser

Guest
*Är sjukt nöjd över att WWII/Kalla kriget liknelserna tar fasta*

*Är sjukt nöjd över att få vara del av det fetaste kriget i TWs historia*

*Är sjukt missnöjd över att befinna sig i Tibet en vecka*

*Utser YYIGYS till KINA i kriget*

*Sätter på Infected Mushroom och njuter*
 

DeletedUser

Guest
Fin krigsförklaring :)

Och jag är inte sen att välkomna er, därför höjer jag nu mitt glas och utropar: Go SB!
 

DeletedUser

Guest
spännande! :)

När ska TKOG och JIII joina världskriget ? =)

Får man med dessa stammarna också så är allt fullbordat! ;)

TKOG och JIII, ni får välja var sin sida så blir detta en jämn fight på V6! ;)
 

DeletedUser

Guest
spännande! :)

När ska TKOG och JIII joina världskriget ? =)

Får man med dessa stammarna också så är allt fullbordat! ;)

TKOG och JIII, ni får välja var sin sida så blir detta en jämn fight på V6! ;)

De krigar mot varandra, och -TKOG- har det jobbigt som de har det. Men jag kan slå lite på nåra killar om du vill ? ;)
 

DeletedUser

Guest
dumt o välja sida innan man ser vem som håller på och vinner...;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: SB
Players:

Side 2:
Tribes: yyigys
Players: dundee

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 107
Sida 2: 163
Skillnad: 56

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37
Sida 2: 15
Skillnad: 22

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 880,498
Sida 2: 1,352,754
Skillnad: 472,256

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 308,673
Sida 2: 138,624
Skillnad: 170,049

image.php
 
Topp