Scandinavian Wars träningsschema

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Då om röstning kommer dröja så sent.
Så kommer vi inte ha tid att få tränna något ting.
Därför fixar vi det själva.

Första trännings dagen blir nu på lördag !
då är det 3 stycken speed som är 4 timmar långa.
exakt så långt som tunerings matcherna kommer att vara.
Så det är just dom speeden vi måste få in snittset i.

Här är dom 3 speed runderna som vi ska tränna i på lördag.


Start: lördag, 2010-11-06 09:00
Slut: lördag, 2010-11-06 12:00
Beskrivning: 40 gratisplatser! 4 timmarsrunda.
Gratisplatser: 40
Krav för seger: Störst spelare vinner. 100 Premiumpoäng!
Hastighet: 375
Enhetshastighet: 0.8
Sovläge: Nej
Kontoövervakare: Nej
Moral: Ja
Byggnadskö: Ja


Start: lördag, 2010-11-06 13:00
Slut: lördag, 2010-11-06 17:00
Beskrivning: 40 gratisplatser! 4 timmarsrunda.
Gratisplatser: 40
Krav för seger: Störst spelare vinner. 100 Premiumpoäng!
Hastighet: 300
Enhetshastighet: 0.8
Sovläge: Nej
Kontoövervakare: Ja
Moral: Ja
Byggnadskö: Ja


Start: lördag, 2010-11-06 21:00
Slut: söndag, 2010-11-07 01:00
Beskrivning: 30 gratisplatser! 4 timmarsrunda.
Gratisplatser: 30
Krav för seger: Störst spelare vinner. 100 Premiumpoäng!
Hastighet: 375
Enhetshastighet: 0.8
Sovläge: Nej
Kontoövervakare: Nej
Moral: Ja
Byggnadskö: Ja


Dom som ska tränna här är helt enkelt vi som är nominerade till Scandinavian Wars.
Man kan skapa stam och den är på max 5 medlemar.
Alla vi som deltar i det här från nomineringen ska ha mic och skype eller något annat tallprogram.
så vi slipper mass mailen.

Lagen kommer att delas in så fort som möjligt beroende på vilka av följade speed ni kan köra på lördag.
för vissa kanske inte kan köra alla. Men jag kommer därimott köra alla.
Så nu är det dags.
Skriv här ni som är nominerade vilka av följande speed ni kan tränna på lördagen.
Sen försöker vi dela in oss i grupper så jämt det går.
Och vi kommer spela med olika spelare då vi inte själva vet vilka som kommer respentera sverige
Så då behöver vi känna till varandra lite bättre även om vi är 50pers.

VIKTIGT MIC BEHÖVS !

Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Jag kan och kommer tränna på alla 3 speed matcherna på lördagen.
Nick som jag blev nominerad som är: DeadlyPoison

Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Och du kom på det här på eget bevåg, så man måste inte vara med och träna om man är nominerad, och man kan fortfarande spela i speeden fast man inte blev nominerad?

Och man måste inte snacka med dig på skajp?

Eftersom det var retoriska frågor, så säger jag bara, skönt!
Om man behöver träna så kan man ju göra det, men just nu verkar det mest som att det är du som behöver göra det, då du tjatar om speeden 24/7 i alla trådar i hela forumet. Och tjatar om att du har spelat typ 2 speeds i hela ditt liv. Kanske bara jag som börjar bli trött på det, vem vet.

Om du vill bli nominerad, sluta hålla på och tjata, visa dina skillz på slagfältet och visa vem som är bossen där istället! Blir så mycket enklare.

Tack för mig.
Ses på speedsen!
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Oh herregud. Inte pallar jag snacka skype med nån random.
Tacka vet jag Pokermyra.
 

DeletedUser

Guest
Oh herregud. Inte pallar jag snacka skype med nån random.
Tacka vet jag Pokermyra.

Vad spelar det för roll? p12 pipa? När man spelar tillsammans så är det nästan ett måste att kunna prata med varandra.

Man gör det i alla onlinespel när det behövs snabba beslut och när man inte hinner skriva.
 

DeletedUser

Guest
Vad spelar det för roll? p12 pipa? När man spelar tillsammans så är det nästan ett måste att kunna prata med varandra.

Man gör det i alla onlinespel när det behövs snabba beslut och när man inte hinner skriva.

Jo men vill man snacka med ännu en random person som Deadly?

Nej.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vad spelar det för roll? p12 pipa? När man spelar tillsammans så är det nästan ett måste att kunna prata med varandra.

Man gör det i alla onlinespel när det behövs snabba beslut och när man inte hinner skriva.

Man spelar dessutom ofta med personer man "känner" dvs man iaf chattat/snackat med innan.
 

DeletedUser

Guest
Till alla som tjatar att man inte behöver tränna okej nice då ser man hur mycket ni bryr er om själva laget.
Folk säger att jag har storhetsvansine och bla bla bla.
Slut rösning blir så man har max 3 dagar att träna på med själva team innan spelet.
Och det är för lite tid ! vare sig ni tror det eller ej.

Och sen även säga aa jag behöver tränna bla bla bla.
och sen säger ni kaxig vissa din skills på slagfället.

1) jag har inga tajta vänner kvar som spelare TW.
Så hur lätt är det för mig att klara mig mott speed spelare som ni som har en grupp redan som är tajta.
Och så fort jag ens kommer igång på själva speeden så är det alltid flera spelare som går på mig samtidigt.
Och dom spelarna vet vilka dom är.
Dom är riktigt kaxiga och kunniga men endå behöver dom ha sitt lag :p jaa det är ju lätt när man har en tajt grupp som bakar upp en på speed och säga till andra att dom behöver tränna.

2) Alla lag som ska spela tuneringar trännar m.m för att man ska ligga på en bra nivå och även känna sina lagkamrater.
Ni som är nominerad till det här glömmer bort att ni representera sverige i TW och inte dig själv.
för i så fall har ni glömt bort team work!
Ni må vara talangfula spelare men när det gäller team work här så verkar många tänka helt fel.

3) och det där med att pratta med någon du inte känner i skyp hur har du då tänkt göra om du hamnar i ett team med folk du inte känner ska du spela solo eller bara pratta med dom du känner och köra team work med dom ?
I så fall snygg lagmedlem du lär bli. Som ska vara så duktig!

4) varför klaga ner på det jag försöker göra ? försök själva göra något så spelarna blir bättre och får bra gemenska som är nominerade ??? För det är teamwork som gäller med spelare du alldrig kanske har spelat med förut och inte ditt gamla gäng som är tajta nu och spelar ihop.
Fast så klart roligt och se hur folk tänker när det gäller sånt här. inte konstigt att danskarna vann sist jag börjar förstå vad det handlar och har spelare den här attityden när turneringen sätter igång. ja då lär nog danska ha stor chans att vinna igen.


Sen spelar som klaggar på vissa spelarna som är nominerade är dåliga m.m fy på er säger jag bara ! dom kanske inte är lika bra på spelet som vissa andra är som är nominerade men så är det alltid. Men dom är i alla fall socilare än dom flesta av dom så bra spelarna.

Jag är soical och även en duktig spelare. Därför skriver jag på forumet mycket.
Om spelare slutar skriva på forumet så behövs inget forum.
Och ni säger att jag prattar om speed mycket hit och ditt.
Ni klaggar ju lika mycket på att jag prattar om det så vad är skilnaden att ni får klagga på folk men inte jag m.m ?

Snacka om att kasta sten i glashus! hahaha


Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Du vet att jag inte behöver träna ;)

tränna handlar inte om att du inte kan spelet.
utan att man bygger upp ett fungerade team work med dom spelarna som är nominerad då faktiskt vem som helst kan komma med laget och vissa känner man och vissa känner man inte.
Som exempel mig själv kommer jag in i teamet vill jag lära känna dom som kan hamna i mitt team.
Så man bara inte oj shit vem är det här. sen när matcherna kommer igång .
 

DeletedUser

Guest
Aja, jag å xlea ska spela tsm idag , dom som vill va med kan ju pma mig ;) , så kan jag adda på skype
 

DeletedUser

Guest
Var det seröst inbjudan så är jag intreserad ?
och tycker även att fler ska nappa på det här erbjudandet .

Seriöst ja, gärna dom som är nominerade får va med, jag , xlea och lincon äre atm ( tror inte lincon är nominerad ) :<

Bara att pma sitt skypenamn :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gud... Jag orkar inte med dig.

"3) och det där med att pratta med någon du inte känner i skyp hur har du då tänkt göra om du hamnar i ett team med folk du inte känner ska du spela solo eller bara pratta med dom du känner och köra team work med dom ?
I så fall snygg lagmedlem du lär bli. Som ska vara så duktig!
"

Jag lär prata med vem som helst som jag hamnar med om jag hamnar i laget som ska representera Sverige, även dig om båda vi hamnar där. Dock kommer jag inte prata med dig nu. För varken du eller jag har våran plats säker, så därför pratar jag hellre med mina tajta polare som du snackar om, tills dess att jag får reda på laget.

Sen orkar jag inte tracka ner på resten av din text, pallar inte med fler wall of text på den här tråden...
 

DeletedUser

Guest
Gud... Jag orkar inte med dig.

"3) och det där med att pratta med någon du inte känner i skyp hur har du då tänkt göra om du hamnar i ett team med folk du inte känner ska du spela solo eller bara pratta med dom du känner och köra team work med dom ?
I så fall snygg lagmedlem du lär bli. Som ska vara så duktig!
"

Jag lär prata med vem som helst som jag hamnar med om jag hamnar i laget som ska representera Sverige, även dig om båda vi hamnar där. Dock kommer jag inte prata med dig nu. För varken du eller jag har våran plats säker, så därför pratar jag hellre med mina tajta polare som du snackar om, tills dess att jag får reda på laget.

Sen orkar jag inte tracka ner på resten av din text, pallar inte med fler wall of text på den här tråden...


Första gången du sa något vettigt som jag kan hålla med dig om endå så bra poäng där i ditt svar.
Du lär få min röst då jag vet att du är duktig spelare även om jag inte får din bara för att du skrev något som betyde något på riktigt :p

/ Dp
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp