Scandinavian Wars träningsschema

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

skolehaven

Member
Reaktionspoäng
0
Hva *bip* Alt dette ståhej bare for at vi danskere og nordmænd skal give jer en chance i år. Og vi får endda intet af vide :mad: Det er inte bra :(

DeletedUser

Guest
Hva *bip* Alt dette ståhej bare for at vi danskere og nordmænd skal give jer en chance i år. Og vi får endda intet af vide :mad: Det er inte bra :(

se dom har till och med spioner på forumet så mycket anstränger dom sig . Nu kan ni ju lite på att dom kommer också tränna.

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det enda vi kan säga är att lycka till. Jag befinner mig på era speeds iaf ;)

DeletedUser

Guest
Information från danmark:

Först och främst vet de att vi kommer att träna på lördag.

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=22107

Her er svenskernes træningsskema. Totalt usportsligt så forsøger de at holde det hemmeligt. Jeg håber at hele teamet vil bruge dette til at jorde svenskerne tilbage til stenalderen så de ved at de ALDRIG får en chance

Det må være endnu en grund til at de skal have tæsk Cookie?

Översättning:

Här är svenskarnas träningstider. Helt osportsligt när de försöker hålla det hemligt. Jag hoppas att hela laget kommer att använda detta för att begrava svenskarna tillbaka till stenåldern för de vet att de aldrig får en chans

Det måste vara en annan anledning att de borde ha slagit Cookie?

För de andra så vet vi att de kommer fejknicka när vi tränar.. tror ja :O :rolleyes:

Husk at bruge hemmelige nicks så de ikke kan se hvem det er der er vores esser drenge

Översättning:

Kom ihåg att använda hemliga nicks så att de inte kan se vem det är som är våra ess pojkar

Mvh: Wikkid XI

DeletedUser

Guest
Måste bara säga att jag älskar att försöka förstå norska, det får mig på så bra humör :)

Hoppas på att ni slänger upp en rund som danskarna kan vara med på då det verkar som om de är lite små rädda för oss svenskar :(

Om jag inte tar helt fel, så må båda Danmark og Norge spela med på svenska speedservers ?
- Men kanske något jag har missat :rolleyes:

Anyway, då är vi inte rädda för några små svenskar :D
Vi går efter guldet präcis som sissta året :cool:

DeletedUser

Guest
Om jag inte tar helt fel, så må båda Danmark og Norge spela med på svenska speedservers ?
- Men kanske något jag har missat :rolleyes:

Anyway, då är vi inte rädda för några små svenskar :D
Vi går efter guldet präcis som sissta året :cool:

Du förstår mig precis, förstår inte varför ni inte ska vara med på våra rundor, hoppa in och kör med oss vetja! :)

läste jag inte fel så skrev ni i erat forum att vi Svenskar har "tjuv tränat" och kommer att ta detta utan problem. :(

DeletedUser

Guest
Information från danmark:

Först och främst vet de att vi kommer att träna på lördag.

Her er svenskernes træningsskema. Totalt usportsligt så forsøger de at holde det hemmeligt. Jeg håber at hele teamet vil bruge dette til at jorde svenskerne tilbage til stenalderen så de ved at de ALDRIG får en chance

Det må være endnu en grund til at de skal have tæsk Cookie?

Översättning:

Här är svenskarnas träningstider. Helt osportsligt när de försöker hålla det hemligt. Jag hoppas att hela laget kommer att använda detta för att begrava svenskarna tillbaka till stenåldern för de vet att de aldrig får en chans

Det måste vara en annan anledning att de borde ha slagit Cookie?

För de andra så vet vi att de kommer fejknicka när vi tränar.. tror ja :O :rolleyes:

Husk at bruge hemmelige nicks så de ikke kan se hvem det er der er vores esser drenge

Översättning:

Kom ihåg att använda hemliga nicks så att de inte kan se vem det är som är våra ess pojkar

Mvh: Wikkid XI

Ganska intressant då danskarna har fått allt om bakfoten. Det här är inte särskilda träningsrundor inför Scandinavian Wars (undrar om Gaffel kan konfirmera det?), utan dessa var väl "random" speeds som lades på denna lördag bara för att.
Att sedan Deadly kommer och säger att vi har chans att "träna" på dessa tider är ju helt enkelt bara något redan självklart.
Men det ska blir riktigt kul att se danskarna där, och får se sen hur kaxiga de är när de möter mig och mina kompisar ;)

Och sen gillar jag bara att läsa danska/norska vad fasiken de skriver överallt i den här tråden ;)

Tack.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp