Säger upp allians

DeletedUser

Guest
Tyvärr så finns ingen plats för Forsbeerg i vår stam, vi rankar nämligen mer saker än poäng ^^


Just ja, för dom poängen ni hade, har vell jag redan tagit :rolleyes:


Och hade jag rankat poäng, så hade ja vell gått till Do?
Med tanke på att jag ligger mitt ibland dom på flera ställen..
 
Senast redigerad av en moderator:

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Måste säga att det händer väääldigt mycke i detta krig, har det tagits någon by än^^


Haha Ebolas ponken, så länge ni har LordMart i stammen har du inget att säga till om. Längtar tills man får se den clownen nollad.



Men måste du skryta om att du är bäst i spelet?????!!!!!!!!! BEVISA DET DÅ!!!!!!! SLUTA SNACKA SÅ MYCKET!!! Så typiskt dig!!!

Förstår inte riktigt logiken. Sluta vara kass = jag är bäst? Vart har jag skrivit att jag är bäst? Skrev inte ens att du var kass i spelet, har inte mött dig och inte hört något om dig så vore dumt att döma dig. Men du verkar puckad så det bådar inte väl.


Måste bara få skriva ett svar!Sen när skrev jag att Du var bäst fattar inte logiken ;) men tänker inte diskutera mer om det här med dig, det är ju omöjligt :rolleyes:
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Jaha 20, nu har ni chansen :D
Eller vänta, var detta bara fejk ?
Kom igen nu Robban/Keyser :D
WAAAAR ^^
 

DeletedUser

Guest
Försök inte nu,inga andra ska väl behöva lägga sig i detta.
Nu gör vi upp detta.


Ptja, har sagt till både Ebolas, Blixsten och Kalkal över mikrofon på skype att om dom ville ha ett krig 1 vs 1 så skulle dom säga till. Men det ville NI inte utan körde kniven i ryggen på oss.
 

DeletedUser

Guest
Men om man vill ha ett rättvist krig, så gör man upp en dag för när det ska gå av stapeln, vill man ha ett orättvist krig så gör man det inte.

Va faan gnäller du om. Ni plockar ju byar på löpande band och är den vinnande parten i konflikten.
 

DeletedUser

Guest
Men om man vill ha ett rättvist krig, så gör man upp en dag för när det ska gå av stapeln, vill man ha ett orättvist krig så gör man det inte.

trams. är man inte bättre än att man är förberedd på det oväntade så är man inte en bra spelare...

Fan... jag litar inte ens på de egna stammedlemmarna ;-)
 

DeletedUser

Guest
Va faan gnäller du om. Ni plockar ju byar på löpande band och är den vinnande parten i konflikten.

Varken TCO eller K¤O¤L kommer gå vinnande ur detta, det har jag sagt hela tiden och det VET du också. Sen gnäller jag inte, så tolka det inte så. Men jag tycker verkligen att det är ett idiotiskt krig, även fast det må vara kul.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Någon var tvungen att börja röra runt i den här gryten av Sim City och nu är det igång. Urless på att internadla och det roligaste kriget att välja var mot TCO. Där finns det flest byar att byta ;)
 
Topp