Säger upp allians

DeletedUser

Guest
Denna tråd handlar om 20 och TCO, inte TCO och KOL.
Så håll er till det tack.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ska vi fastslå att denna bluffen blev en fail.
Med tanke på att 20 nu också attackerar menar jag.=)
 

DeletedUser

Guest
Ska vi fastslå att denna bluffen blev en fail.
Med tanke på att 20 nu också attackerar menar jag.=)

Oavsett vad KOL eller Elohim med sina återstående spillror av 20 säger om den här saken så vet ju alla vi andra att det här var ett jätte fail. Det är bara att kolla på statsen från det första dygnet. En bra stam är beredd på allt och även om vi inte visste att KOL tänkte anfalla så visar statsen att vi ändå var just beredda.

Sen har ju stammen 20 verkligen svetsats samman av hela den här cirkusen har jag hört. Den frodas visst och mår bra som aldrig förr, eller?
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vet inte hur man skriver kyckling ljud. Men Fradja visualisera mig framför datan. Jag gör kycklingvingar med mina armar som jag flaxar med, hackar lite i luften och gör kyckling-frajda ljud
 

DeletedUser

Guest
Vet inte hur man skriver kyckling ljud. Men Fradja visualisera mig framför datan. Jag gör kycklingvingar med mina armar som jag flaxar med, hackar lite i luften och gör kyckling-frajda ljud

Frajda fick chansen att visa sin deffensiva samt offensiva skicklighet, men ballade ur :O HUR KAN HAN?!
 

DeletedUser

Guest
Sluta snacka en massa skit - både ni och jag vet att Frajda är en av .se´s absolut skickligaste spelare och att han gjort som han gjort lär knappast bero på "rädsla" el.dyl.

Ge f-n i att snacka skit om enskillda spelare och håll er till ämnet eller STFU!!!
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vilket ämne? 20 har 2 spelare kvar, rökridån misslyckades och frajda gömmer sig i K¤O¤L.
 

DeletedUser

Guest
Vilket ämne? 20 har 2 spelare kvar, rökridån misslyckades och frajda gömmer sig i K¤O¤L.

Vad misslyckades..?? Vet du eller någon annan utanför 20 eller KOL syftet med denna tråd..??

Om någon gick på denna sk. "rökridå" från början så är det ju inte ett helt misslyckat sätt att förvirra & det lär ju ha skapat en & annan diskution och huvudbry i alla IG-forum runtom i V2. :p

Jag tror inte alls att Frajda "gömmer sig" i KOL - tror det finns andra skäl till varför han (eller iaf hans konto) befinner sig där & ingenting den "riktiga" och aktiva Frajda skulle göra - men det är bara spekulationer från min sida...
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vad misslyckades..?? Vet du eller någon annan utanför 20 eller KOL syftet med denna tråd..??

Om någon gick på denna sk. "rökridå" från början så är det ju inte ett helt misslyckat sätt att förvirra & det lär ju ha skapat en & annan diskution och huvudbry i alla IG-forum runtom i V2. :p

Jag tror inte alls att Frajda "gömmer sig" i KOL - tror det finns andra skäl till varför han (eller iaf hans konto) befinner sig där & ingenting den "riktiga" och aktiva Frajda skulle göra - men det är bara spekulationer från min sida...

Seriöst, Tror du att nån gick på den? Elohim skulle aldrig förklara krig mot en stam utan att veta att han skulle ha övertaget.
 

DeletedUser

Guest
Seriöst, Tror du att nån gick på den? Elohim skulle aldrig förklara krig mot en stam utan att veta att han skulle ha övertaget.

Ne - så dum trodde jag/vi ingen va men det finns/fanns faktiskt några stackare, spelare som jag faktiskt trodde mer om och som dessutom spelar i sk. "respekterade" stammar, som faktiskt till en början trodde stenhårt på att detta va sant och började planera för att hoppa in på den sida det gick bäst för osv. osv...:p

Mao - inte helt misslyckat...:)

Vad Frajda (eller vem det nu är) har för framtidsplaner/avsikter kommer vi säkert att få reda på med tiden men snacka inte skit om någon/något ni inte vet något om...
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror inte alls att Frajda "gömmer sig" i KOL - tror det finns andra skäl till varför han (eller iaf hans konto) befinner sig där & ingenting den "riktiga" och aktiva Frajda skulle göra - men det är bara spekulationer från min sida...

Aha... å jag som aldrig trodde att han skulle bli spion...

Ne - så dum trodde jag/vi ingen va men det finns/fanns faktiskt några stackare, spelare som jag faktiskt trodde mer om och som dessutom spelar i sk. "respekterade" stammar, som faktiskt till en början trodde stenhårt på att detta va sant och började planera för att hoppa in på den sida det gick bäst för osv. osv...:p

Vet inte om du syftar på att jag ansökte till KOL, men det hade inget med vilken stam som det gick bäst för att göra. Men det var kul att se KOL:s intagningskrav... tråkigt att jag var för mycket stamhoppare och för liten. :D
 
Topp