Ryktet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ingen ska posta rapporter med namn eller by-koordinater och speciellt inte här.
Håll er on-topic.
Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Men va fan :/.......


Rykter säger att en ID:spelare attackerar med 2500 spjut och 2500 svärd ^^
Eller är ju ett faktum.
 

DeletedUser

Guest
ryktet säger att 1338 tror dom vinner, när dom anfaller utan mb's och kan inte tajma. och lyckas tagit 4 byar och allt doms off är ungefär borta.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att det är tvärtom , era offs och deffs har rökt på våra murar och soldater ;)

Hahahahaha, snarare tvärtom om jag ska vara ärlig ;)

Ryktas om att både off och deff och adels, och nån sorts konstiga offbyar utan murisar har rykt för 1338.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas även att en viss liten p12a spammar detta forum varje gång han är online, men han tror att det är okej , bara man skriver "ryktet säger:" . phaaaaaaaaaaaail
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas även att en viss liten p12a spammar detta forum varje gång han är online, men han tror att det är okej , bara man skriver "ryktet säger:" . phaaaaaaaaaaaail

ryktet påpekar att det finns fler än en p12a som gillar att spamma ;)

ryktet säger även att det finns gott om mindre bra spelare ute i rimmen ^^
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att du blir ägd ugabug :D

Har inte hört det ryktet. Ryktas däremot om att man inte ska käftas med "mindre begåvade", de drar bara ner en till sin nivå och vinner p.g.a sin stora erfarenhet.

Jag kommer anamma det fr.o.m nu. Cheers ;)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Äre krig på G där eller? Ser bara en massa rapporter fram och tbx, men har inte sett någon krigsförklaring..? Aja =)


Ryktet jag har hört säger att k65 är full av noobs och är perfekt att ha startat lite sent på =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp