Ryktet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att vissa stammar får vad dom förtjänar.
 

DeletedUser

Guest
ryktet säger att detta tråd kommer låsas änu en gång.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att tråden får leva om ni håller er till värld 8 och inte spammar den med annat.
Mvh, Twilight
 

azed

New Member
Reaktionspoäng
0
Undrar en sak om dessa rykten om att det anfalls med deff.. Är det någon som har en lista över vilka stammar som är misstänkta för detta? Stått massa i de andra ryktestrådarna och undrar vilka som ni tror/har sett rapporter från.. Själv har jag sett flera rapporter från SUR som anfaller med deff, vilka fler stammar?
 

DeletedUser

Guest
Och ni går redan off-topic... RYKTEN kära ni, rykten och inget annat...
Mvh, Twilight
 

dag33k

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att K35 snart kommer att vara erövrat. :) Men som sagt bara rykten en så länge.:D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas även om att inom snar framtid kommer denna tråden bli flyttad till off topic. :/
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att alla stammar har slutat försöka slakta .XI. kan någon bekräfta det?
 

DeletedUser

Guest
sss

ryktet säger att twillight har en enorm makt... och att min älskade tjej blir adlad i k44 av min bästa kompis.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att SUR:s grundare och ledare och hela deras ledning blev kickade från sin egen stam!

Undrar om de nu blev: SURa eller ej? ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att SUR:s grundare och ledare och hela deras ledning blev kickade från sin egen stam!

Undrar de nu blev: SURa eller ej? ;)

Ligger väl både sanning och osanning i det, en reform helt enkelt. Många hårda ord blev det men nu är vi back on track!

Ryktet säger att jag tycker att den politiska kartan är great!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att vi borde blåsa av alla attacker under helgens speed?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp