Ryktet säger....

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att jag är less på detta klena motstånd.. Orkar inte spela mer snart

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png


Att påstå att motståndet är kasst när du ligger rank 37 är ju bara tragiskt.. om det är så lätt, varför är du där nere :crybaby: Sluta låt som du är bra på spelet och köttar sönder.. Jag började 1,5 månad efter dig och har nästan 3dubbla dina poäng:thinking:
 
Senast ändrad:

DiV4

Member
Reaktionspoäng
0
Jag trissar motståndarna lite haha och ska ni diskutera mina avhopp av stammar eller varför min rank/ob är som den är så skapa en tråd om mig? Jag kastar inte paj mot någon av er personligen så dra igen näbben och sluta spekulera i saker som ni inte vet något om.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att min kontinent avgudar mig så mycket att mina fiender erbjuder sina byar till mig för att vi ska bli vänner på andra världar.

****** idag kl 17:45
tack kör på nu jag säger hej o tack för allt .. vem vet vi kan bli vänner på någon framtida värd .

MVH ********


****** den 07.02. kl 19:09
Nu är dom tömda .. på alla trupper
***** den 07.02. kl 19:07

för jag är en ganska snäll typ o du lär i alla fall gå på dom snart du har snart alla runt mej i alla fall jag tömmer dom nu du kan speja dom om du inte tror mej

o jag kör alltid med öppna kort inget ful spel här ..

MVH ****** / ********

Sweca95 den 07.02. kl 19:02
Kan man ju alltid ta :) och varför skulle du ge dem till mig?

mvh

***** den 07.02. kl 18:43
hej det går bra för dej vill du ha mina 2 byar

ICU (499|390) K34

ICU (499|391) K34

MVH ******

****** den 02.02. kl 12:12
du kan ta klenbyn nu om du vill

****** den 12.01. kl 17:04
du får dom, skickar iväg alla gubbar elr vill du ha OBA?

****** den 12.01. kl 17:03
ta byarna då. vrf börja men inte avsluta?

puking-rainbows.jpg
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Verkar som stammen TOO tappar spelare efter spelare nu...Vad är det som händer?
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att det är hög tid att jag tar min beskärda del av barbs på denna värld. Eftersom alla andra fördömt nog ska barbadla sig till toppen ^_^
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att jag, med målet Kanarieöarna, passerar vår allas storstad Stockholm. Varpå en mister Bunny och Mucc säger att de ska ta tillfället i akt och ge mig ett "kamratligt slag". Så ja, detta är dedikerat till v17's gullegrisar <3
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att någon på topp 20 listan har adlat 205 barbarer men bara 56 spelarbyar (borträknat själverövring), vad händer med vårt tw?:(
 
Topp