Ryktet säger....

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Dementeras

Skulle aldrig lämna pga dig coora då det ganska snart visade sig vilken lag spelare du var...

Finns en klar anledning varför jag och coramoor lämna, och tror Stings ledning vet varför, samt så kan man fråga vem som var lagspelare i Sting då vissa spelare blev utfrysta och dömda...
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Dementeras

Skulle aldrig lämna pga dig coora då det ganska snart visade sig vilken lag spelare du var...

Ryktas att jag tar ovanstående kommentar som en komplimang. Ni fick mig att lämna STING p.g.a hur värdelös ledningen var, hur bristande intitiaven från spelare var och hur pass ovilliga ni faktiskt var att samarbeta. På tal om lagspelare, och ja - jag satt ett tag på Coramoor kontot under tiden Robzan var borta. Och ja, det var jag som lacka på er.

Ryktas att jag inte ångra mitt val för 5 öre, med tanke på hur totalt värdelösa STING som stam var. Coramoor gjorde helt rätt imo som valde att byta upp sig till ICU.

Lycka till Robz och kötta hårt emot tomtarna i STING nu :awsm: Ta ett par byar för mig också när du är igång.
 

Psykovic

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att ICU köttat på så bra i v17 att dom gjort gudarna arga! Gudarna kontaktade dom heliga krigarna i -dBd- och gjorde en deal!

I utbyte mot evig heder tog -dBd- på sig att återställa balansen i v17...

Nu börjar den sista striden..
 

DiV4

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att ICU köttat på så bra i v17 att dom gjort gudarna arga! Gudarna kontaktade dom heliga krigarna i -dBd- och gjorde en deal!

I utbyte mot evig heder tog -dBd- på sig att återställa balansen i v17...

Nu börjar den sista striden..

Äntligen får trupperna lite aktivitet med motstånd!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att -dbd- kommer ha min eviga respekt för detta och det ryktas också att dom "mindre" stammarna kommer att hänga på i den sista striden. ^_^
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att vissa anfall från -dbd- ger ett riktigt gott skratt. Tack för att ni gör fredagen åt en sjukling <3
 
Topp