Ryktet säger..

DeletedUser

Guest
Ryktas att 3 spelare har lämnat/blivit kickade från ÄLG nyligen.. Vad händer?
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Dementeras.
HIVE förklarade endast krig eftersom vi visste med säkerhet att Älg snart skulle "förklara krig" även om det mer
var en offensiv för en expandering. Men ändå inte.
Med tanke på skillnaden på poäng och byar så måste jag ändå säga att hittills har det gått rätt fint.
Även om du må tro att vi failade.

Det enda som e fail är att ni springer runt o spänner musklerna precis som att ni har hela Älg på er.
Sist jag kollade va det 3 spelare från Älg som stångades lite med er.
 

DeletedUser

Guest
Sista kommentaren, Bright, bara för att ge svar på tal.
Sen ska jag inte skriva mer om denna saken.

Stångas och stångas...

Vi vet i alla fall att det varit ett väldans liv i forumet med upp till 15 anmälda.
Att då 3 st spelare attackerar tyder mer på att ni inte har ordning i ledet.

Men det kvittar. Vi gillar er ändå.
Ni fick ju upp Dominance OB. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att booyaa tagit sig vatten över huvudet denna gången
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att server 11 laggade till lite vid 20.00 ;)

Ryktas att vi har BooYaa att skylla detta för!
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Nu är du lögnaktig, du vet ju att ni har Gamers på er sida ;)

Angående Sertolvs kommentar så kan jag endast säga att vi har bra koll på vattennivån :D

Gamers fann sig i att bli adlade helt utan att bjuda på motstånd var där nån som sa till mig häromdagen;)
På vilket sätt ska dem hjälpa oss?
 

DeletedUser

Guest
Gamers fann sig i att bli adlade helt utan att bjuda på motstånd var där nån som sa till mig häromdagen;)
På vilket sätt ska dem hjälpa oss?

Det var du som talade om er "hemliga allians" och att ni kommer att stå sida vid sida och kämpa mot oss, sen så sa du ju även att ni inte har så många spelare som är engagerade mot era "småfiender" så att nämna dem känns endast som ett rop efter hjälp för att det är synd om er.... Men nog om det som jag sa tidigare så är detta ett krig, jag nöjer mig med att föra kriget in game, samtal här lär endast leda till smutskastning vilket är onödigt för båda parter.
 

DeletedUser

Guest
hahah, trodde booyaa skulle våga sig på någon större.

Falska förhoppningar där:) Stamkramarna strikes again
 
Topp