Ryktet säger..

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag precis läste Disgraces klagomål till Björns ledning och att jag tycker det var oerhört noobigt av honom och skriva så menmen, noobig tråd från en noobig spelare. Lycka till på V12. Tror att du är bättre än vad du visade i Björn. :cool:

Det ryktas att stammar i öst attackerar varandra och att detta kanske snart leder till ett krig? :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet bekräftas @ Genan

Ryktas att älg inte ska bort från bara k54.. utan från alla kontinenter :)

Ryktas att det händer så om man adlar barbs och är för uppstudsiga.

Ryktas att det är mycke snack o liten verkstad lite överallt i världen... HOSt booyaa HOST :D

Lets merga!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att många låg bakis på lördagen men gav igen detta dubbelt ut genem att fullkomligt text spamma ner allmänna på V11 - Ja inget illa om detta jag är bara chockad över att jag missade allt :)

Tråden om kriget emellan ÄLG och HIVE är väl snart uppe i topp fem bland de mest skrivna trådarna sedan serverns start? - Not a little bit crazy ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att
[00:14:40] Ⓥ | Vodka skriver: du är söt <3
När jag la upp bild så fick man denna kommentar

Sen ryktas det även att
[00:21:07] Ⓥ | Vodka skriver: ser ut som en sån där läskig

Vad ska man nu tro :eek:?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att PPK gjorde några jävligt fina adlingar för nån timme sen och därmed gick om oss :( Aja Baja
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att många låg bakis på lördagen men gav igen detta dubbelt ut genem att fullkomligt text spamma ner allmänna på V11 - Ja inget illa om detta jag är bara chockad över att jag missade allt :)

Tråden om kriget emellan ÄLG och HIVE är väl snart uppe i topp fem bland de mest skrivna trådarna sedan serverns start? - Not a little bit crazy ;)

Ryktas att jag är crazy ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att skoldatorerna är så jävla sega så att det lönar sig mer att logga in på wlanen via mobilen.

*Log ut, log in*
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att TWRML också vill smaka på våra blåbär... 3 byar från VL de senaste 48h.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att alla älskar blåbär men att det är få som vågar ta dom
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att HIVE står upp mot ÄLG rätt fint ;)

Är väl endå tvärtom?

Var ju ni som satt o tjöt om hur dåliga ÄLG var o att dom inte kommer adla er? Alltså står ÄLG upp mot HIVE väldigt fint.

Och ni som kom med krigsförklaringen...att starta krig o sen säga att ni står upp bra bör väl endå betyda att ni failade på eran plan, ifall det fanns någon.
 

DeletedUser

Guest
Är väl endå tvärtom?

Var ju ni som satt o tjöt om hur dåliga ÄLG var o att dom inte kommer adla er? Alltså står ÄLG upp mot HIVE väldigt fint.

Och ni som kom med krigsförklaringen...att starta krig o sen säga att ni står upp bra bör väl endå betyda att ni failade på eran plan, ifall det fanns någon.

Dementeras.
HIVE förklarade endast krig eftersom vi visste med säkerhet att Älg snart skulle "förklara krig" även om det mer
var en offensiv för en expandering. Men ändå inte.
Med tanke på skillnaden på poäng och byar så måste jag ändå säga att hittills har det gått rätt fint.
Även om du må tro att vi failade.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att HIVe inte är duktiga på att skydda sina spioner :)
 
Topp