Ryktes tråden Classic 21

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att servern är uppe, och tacksamt tar emot alla som längtar tillbaka...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att en viss CM i desperata försök att få PM tar till tävlingar och allt möjligt konstigt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag undrar hur 1 lk kan dö, barbsen har väll ingen mur? lycka +3% -.-
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att en viss CM i desperata försök att få PM tar till tävlingar och allt möjligt konstigt. ;)

Det ryktas att jag, hör och häpna - fått alldeles för lite PM! :O (Förstår inte ens hur det där möjligt?)

För er som ännu inte skickat en fredgshälsning för chansen att vinna 200 premiumpoäng - gör det nu!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag, hör och häpna - fått alldeles för lite PM! :O (Förstår inte ens hur det där möjligt?)

För er som ännu inte skickat en fredgshälsning för chansen att vinna 200 premiumpoäng - gör det nu!

Uppmanar du folk att spamma PM till dig?
Ryktas att det är bannbart att spamma, därför ingen tänker PMa dig.
 

DeletedUser

Guest
Uppmanar du folk att spamma PM till dig?
Ryktas att det är bannbart att spamma, därför ingen tänker PMa dig.

Det ryktas att det helt klart är ban på spam, däremot är det lite svårt att trixa ihop tanken att efterfrågade svar i en tävling kan klassas som spam enligt ungefär vilken definition man än väljer. Att min inkorg möjligen kan bli spammad av mängder med inkommande pm, betyder inte att innehållet i sagda pm är spam.

För övrigt var det en del som inte bara tänkte skicka pm, utan även gjorde det. Men det är trevligt att upptäcka reglerna i alla fall till viss del uppmärksammats! :)

För att avsluta med ett annat rykte, var det kul att så många tycker serverns inställningar är kul, det öppnar för nya möjligheter!
 
Topp