Ryktes tråden Classic 21

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det inte går att halvera byggtid för pp så ryktena att en hög HQ är schysst att ha - stämmer rätt bra ;)
 

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att man får väga det mot att få upp nerkattade byggnader och mur lite snabbare!
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
du hade blivit bt men okej. kom till v30 visa något där då.

Blev btad ändå? Dock inte av honom utan han bad näst in till hela världen bta oss? Och som vanligt blir vi gbade på classic? Varför blir det alltid så om vi nu är så dåliga? känns lite konstigt om du frågar mig. Känns helt onödigt att bli gbad om man suger på spelet.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ni hade tur när ni adla mig, hade snipen med svärd suttit hade ni varit körda, ryktas att har börjat igen och kommer vinna :cool:
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att ni hade tur när ni adla mig, hade snipen med svärd suttit hade ni varit körda, ryktas att har börjat igen och kommer vinna :cool:

Men nu satt ju inte den? Varför så in i helvetes uppkäftig egentligen? Du märkte ju hur det gick när du börja kaxa på externa, andra spelar byn som blev adlad? pinsamt :)
 

Robert lewandowski

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att väggen var så "kraftig" att det tar 1 dag att rekrytera tillbaka trupperna men du har väl uppenbarligen någon konstig benämning på vad ditt kraftigt betyder kanske. ^^
Liksom sätt dig ner i båten, ryktas att du verkar behöva det. ;)
 

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag anser att kraftig är rätt ord eftersom muren knappt vibrerade och våra truppförluster var obefintliga :)
 
Topp