Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
"kvinnor well de kan jag köpa" Okej...men då blir du skyldig mig en hundralapp ;)

Nejmen med tant så försöker jag inte förolämpa ngn alls :eek: tant baklänges blir väl trots allt tnat(titta vad likt tnt) Det kallar jag "Sexbomb" ;)

Haha! snyggt försök ;-)
 

DeletedUser

Guest
Klart du hade sprungit ;-) du är ju rädd för mig med all rätt, thihi..;-)

Hmm missat skolan? :p

studiedag i dag så ja faktiskt :p sen så är samslektionerna inte de roligaste man kan tänkta sig...

jag hade bara inte hört det uttrycket förut
 

DeletedUser

Guest
Haha! snyggt försök ;-)

Ajjdå, att det bara var en försök börjar göra mig osäker nu "/

Förrästen, du förväntar dig inte att en modellagentur ska upptäcka dig här på TW med alla dina bilder väl ;O?

Nejdå, man ska inte vara kaxig mot rank.1 OB spelaren ;) Då kan det gå illa :D

Grattis på rank.1 förrästen, blev jävligt förvånad över att du fått så mycket helt plötsligt :p
 

DeletedUser

Guest
Ajjdå, att det bara var en försök börjar göra mig osäker nu "/

Förrästen, du förväntar dig inte att en modellagentur ska upptäcka dig här på TW med alla dina bilder väl ;O?

Nejdå, man ska inte vara kaxig mot rank.1 OB spelaren ;) Då kan det gå illa :D

Grattis på rank.1 förrästen, blev jävligt förvånad över att du fått så mycket helt plötsligt :p

Haha nej verkligen inte! Tycker bara dem är roliga eftersom de nästan är en KILT jag har på mig :p (jaja rutig kjol iallafall)

Hehe nej passa dig :p

Tackar, får tackar crow! Förvånad? de är inte jag :p
 

DeletedUser

Guest
Haha nej verkligen inte! Tycker bara dem är roliga eftersom de nästan är en KILT jag har på mig :p (jaja rutig kjol iallafall)

Hehe nej passa dig :p

Tackar, får tackar crow! Förvånad? de är inte jag :p

Hmm, förvånad och förvånad ^^

Sandberg har kämpat i en oänglighet och har fortfarande mycket mindre OB i försvar jämfört med dig. Tycker det gick riktigt snabbt för dig att få upp den så högt ;P

Fast KACM o andra sidan kanske inte var väldsbästa stammen att få stöd från :O
 

DeletedUser

Guest
gärna lite on topic nu annars kommer denna tråd att stängas...

btw ryktet går om att kacm endast har 10 byar kvar i k55:D
 

DeletedUser

Guest
Hmm, förvånad och förvånad ^^

Sandberg har kämpat i en oänglighet och har fortfarande mycket mindre OB i försvar jämfört med dig. Tycker det gick riktigt snabbt för dig att få upp den så högt ;P

Fast KACM o andra sidan kanske inte var väldsbästa stammen att få stöd från :O

Kolla hur jag ligger så ser du att jag ligger utsatt och i fronten mot crow....jag borde ju vara sk easy target ;-)
Så för att hålla oss till ämnet så säger ryktet att de ligger många döda trupper utanför mina murar!
 

DeletedUser

Guest
Kolla hur jag ligger så ser du att jag ligger utsatt och i fronten mot crow....jag borde ju vara sk easy target ;-)
Så för att hålla oss till ämnet så säger ryktet att de ligger många döda trupper utanför mina murar!

Haha ^^ Men visst är det kul att vara i fronten också? :D

Är själv inträngd mellan två stora stammar, jag är verkligen gränsen mellan dem :D

Hursomhelst så går det rykten om att Kittie aldrig sover för att inte förlora byar :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha ^^ Men visst är det kul att vara i fronten också? :D

Är själv inträngd mellan två stora stammarn jag är verkligen gränsen mellan dem :D

Hursomhelst så går det rykten om att Kittie aldrig sover för att inte förlora byar :p

Alltid skoj! ;-)
Hmm att folk inte kan hålla hemligheter ;-)
 

DeletedUser

Guest

det går rykten om att gotte inte är ensam om att ha lingonvecka ;)

nej inge fel att skoja i forumet :)

Side 1:
Tribes: TLS TLSA
Players:

Side 2:
Tribes: TQON TKON
Players:

Timeframe: 04/03/2009 00:00:00till06/03/2009 21:45:59

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 49
Skillnad: 39

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 74,964
Sida 2: 419,417
Skillnad: 344,453

image.php


när statsen ser ut såhär är det ju helt ok :)
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
JA lingonvecka, skulle nog gissat på konkelbär eller något ;)
Men ajg vill inte ha massa sånt snack på forumet från vår stam.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att vi har stigit 4 000 000 i deff rank medans TQON bara har stigit 1 000 000 i off rank:)

Fortsätter det såhär kmr TQON/TKON ha slut på trupper inom 1 vecka?
 

DeletedUser

Guest
Tror jag inte, det är ju inte hela TQON F ni slåss mot ;) finns gott om off :cool:
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktet säger att vi har stigit 4 000 000 i deff rank medans TQON bara har stigit 1 000 000 i off rank:)

Fortsätter det såhär kmr TQON/TKON ha slut på trupper inom 1 vecka?
Ryktet säger att om vi får slut på off i k65 så har vi redan påbörjat ett annat krig mot någon annan stam.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att vi har stigit 4 000 000 i deff rank medans TQON bara har stigit 1 000 000 i off rank:)

Fortsätter det såhär kmr TQON/TKON ha slut på trupper inom 1 vecka?

rykten säger att obd inte bevisar att man är en jätte bra spelare (om man inte har skit mycket som kitttie)
 
Topp