Rykten på V12

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja, det är en del utav det. Att "rykta" om bannade spelare är dock ett sätt att starta en diskussion, vilket inte är tillåtet. Det är framförallt för att visa respekt för de utsatta spelarna.
Kan vi lämna det nu, och gå vidare ? Har du fler frågor, ta gärna dem i PM. Det här är inte rätt plats.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Piratespelarna har SJUKT mycket barbarbyar runt omkring sina byar
Ryktas även om att ingen har någon aning hur alla de övergivna hamnade i ett streck över hela kontinenten där..

farma. finns sådana streck hos ttt också och i andra världar. beror ofta på att premadestammar bestämmer sig för o restarta. + att vi har fått många att restarta pga farm. om ni kollar är det massvis med röda aktiva byar runt strecket också. och sist men inte minst restarta alla i pirate en gång innan vi började spela för att få en extra barb.
 

DeletedUser

Guest
farma. finns sådana streck hos ttt också och i andra världar. beror ofta på att premadestammar bestämmer sig för o restarta. + att vi har fått många att restarta pga farm. om ni kollar är det massvis med röda aktiva byar runt strecket också. och sist men inte minst restarta alla i pirate en gång innan vi började spela för att få en extra barb.

^ wall of skitsnack.


Ryktas att det är fritt fram för CW på kontinent numero 55.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att K55 lär bli en skit kontinent med tanke på alla ban på de intressanta stammarna och spelarna :(

Ryktas även att K55 Är en dödmans land , Har OFC flest barbs i v12! :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag inte längre vågar skriva i forumet :confused:
Ryktas om att detta är kanske slutat för min tid på v12 :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att VET och TMT ingått en tillfällig IAP i hopp om att ta ner DSA. MrRisling + Fangblade = SANT!)!!1!!111
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att DSA börjar bli desperata efter alla inkommande från flertalet stammar.

Ryktas att DSA använder vinklad statistik för att försöka dölja den kris de befinner sig i.

Ryktas att DSA-spelare går OT ofta för tysta ner Fangblade och hans info om DSA.

Ryktas att DSA skaffar sig nya fiender för varje dag som går.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har sett info om DSA i ert forum

Ryktas att infon inte stämmer.

Ryktas vidare att flera stycken i TMT eller vad ni nu heter blev rensade under natten/gårdagen/förrgår/dagen innan det o,s,v.

Ryktas vidare att Fangblade använder externa forumet för att få med sig stöd.

Ryktas vidare att Fangblade får däremot onda blickar emot mig (Tro mig, jag vet, folk sitter och snackar om denna Fangblade i skype, och det är även spelare som inte lirar v12, ta det inte som en komplimang Fangblade för det är det inte)

Ryktas vidare att TMT försöker deffa sina vänner i stammen men failar.

Ryktas vidare att Fangblade försöker lära hur man spelar TW för de som inte kan det i hans stam.

Ryktas vidare att även det failar.

Ryktas vidare att jag m.fl önskar alla en trevlig midsommar.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi i TTT önskar er alla en trevlig midsommar och njut av de då de flesta i TTT kommer utnyttja den lediga tiden som de fått :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Come on? i sin frånvaro fått Smedja 20 färdigbyggd.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Jacce från Grepolis har kommit för att erövra TW! Fast med namnet Snacker ...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att VET och TMT ingått en tillfällig IAP i hopp om att ta ner DSA. MrRisling + Fangblade = SANT!)!!1!!111

Den kärleken den kärleken :p
Ryktas att Ramayne har många spännande rykten som inte alltid stämmer i sitt bagage och han inte heller har koll på allt ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp