Rykten på V12

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

shadow torres

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att en kille i en stam i k54 skrev: Jag tycker barbar adling är det bästa som finns, man slipper få sina trupper dödade och man växer och blir större! så alla borde adla barbarer.

Ryktas att jag blev förvånad :confused:. Sedan ryktas det att jag förklarade för honom... men att han vägrade lyssna? :D
 

Liii

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det är svårt att hitta en bra stam om man inte har bokat plats sen 1år tidigare.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ett par medlemmar från Pirate har sökt sig till CW.
Ryktas att Pirate hatar TTT och vill ha bort dom från kartan.
Ryktas även att hög talare har häst.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att hata är ett starkt ord som inte är omtyckt :(
Ryktas om att man ska älska inte hata!

Ryktas om att DSA som första stam har nått 50k OBT och att jag gratulerar dem till det :)
Ryktas om att Pirate bjudit in topp-spelarna i TTT och sedan så hatar dem oss :confused:
Ryktas om att det var ett konstigt drag enligt mig.

Ryktas till sist om att det önskas högre standard på ryktena från TTT!

/Bistro
 

DeletedUser

Guest
Det va väldigt många rykten om Pirate och TTT

Ryktas om att vi inte alls hatar varandra och jag förstår inte var alla får det ifrån, men men rykten e ju just det, rykten :)
 

DeletedUser

Guest
Det va väldigt många rykten om Pirate och TTT

Ryktas om att vi inte alls hatar varandra och jag förstår inte var alla får det ifrån, men men rykten e ju just det, rykten :)

Ryktas om att det är många konstiga rykten från folk som inte vet ett skvatt om de berörda stammarna TTT och Pirate :)
Ryktas om att vi i TTT tycker detta är roande om dessa rykten...

Tycker Pirate detsamma? :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det är många konstiga rykten från folk som inte vet ett skvatt om de berörda stammarna TTT och Pirate :)
Ryktas om att vi i TTT tycker detta är roande om dessa rykten...

Tycker Pirate detsamma? :)

Ryktas att även vi tycker det e roande, man kan ju inte göra annat än o skratta :)
Ryktas att jag bara ville klargöra att vi inte HATAR er för det e bara ett spel fan och man ska ha kul <3
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att "små" beror helt och hållet på vilken ålder man är själv :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att TTT gillar uppmärksamhet liite för mycket :)

Ryktas om att alla gillar uppmärksamhet bara det att TTT och Pirate (även NATO fast utav helt andra orsaker) fått det absolut mest på sistone.
Ryktas även att uppmärksamhet är en fin grej som borde klappas på.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
* Det ryktas om att det är oerhörda mängder BS i denna tråd och att det är oerhört tråkigt att läsa =/

* Det ryktas vidare om att Win m.fl inte är speciellt duktiga spelare, men spelar med ett stort hjärta och hög laganda och därför får tummen upp från oss i Träd :)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att de e tards i TTT bara^^

Ryktas att vi i TTT inte uppskattar att bli kallade retards.
Ryktas att det må va sant, men ändå inget man säger om folk.
Ryktas att kvaliten på spelare åp denna värld är väldigt låg - har nog att göra med hur lite folk det egentligen va som började på denna värld.
Ryktas att vi i TTT tycker detta är tråkigt
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp