Rykten på värld 11

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ryktas att Deathhunter p-horar lite såhär när alla andra kör mot akademi. Ingen taktik eller är han lurig och väntar länge på att adla första byn?
 

DeletedUser

Guest
ryktas att han kommer att bli backtrackad förlora alla sina trupper och sedan ge upp. som seden bör alltså
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag säger det alla andra tänker, DeAtHhUnTeR kommer sluta när han får 3 byar eller om någon tar första byn före honom. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
• Ryktas att lejonparten av alla som skriver i denna tråd saknar förmåga att bidra med riktiga rykten.
• Ryktas att det mesta som skrivs enbart är trams och saknar intresse eller bärighet i verkligheten.
• Ryktas att stammen Tow road sig med att farma en ödmjuk medlem i Nomnom.
• Ryktas vidare att Nomnom beslöt, att androm till varnagel, statuera exempel och göra ett litet hembesök 07:01 i morse.
• Ryktas att Tow bytt stamnamn till det något mer passande ToN - Tribe of Noobs och stambeskrivningen till: "Vi är i krig med Nomnom... Rädda sig den som kan!"
• Ryktas vidare att den "vite kungen" bestämt sig för att kasta in handduken.
• Ryktas att Nomnom har upprättat en lista på alla spelare som ofredat Nomnoms byar - antingen via hembesök eller blotta existensen inom den befintliga köttradien.
• Ryktas att saker och ting kommer att bli mer spännande på v11 inom en snar framtid.
• Ryktas att xray hoppas att alla som skriver i denna ryktestråd tar och skärper upp sig och höjer kvalitén på ryktestråden. Ryktas att de som inte gör det hamnar på Xrays privata shitlist.

I all ödmjukhet


/x


Ryktas om att xray är rykteskungen! :awsm:
Ryktas om att du får skriva så ofta du vill.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att SERSEX blev sur för att vi kallade honom/henne för Noob och har bett honom/henne att hitta en ny stam.
Andra rykten säger att CF spelare inte är nöjda med sin ledning, men det är självklart bara ett rykte.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att vissa spelare i en viss stam är så missnöjda med sin stam att de komme sluta v11 om de inte byter stam inom kort.
 

DeletedUser

Guest
outlawpete, pruple o conrad vet nog hur man leder en stam så endast stort fail på medlemmar som klagar på dem :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet går att det var ravefest på 531|607 inatt :) Dock knappt godkänd då man fick ta med egen partydrog, då denna inte erbjöds på plats.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en viss stams forum är totalkaos.
Ryktas också att en viss stam har +5 spioner.
 

DeletedUser

Guest
Rykten gör gällande att mina trupper kan byta riktning att skickas mot och ryktet säger att min OBA visar vart skåpet ska stå och att otrogna hundar ska behandlas som de smutsiga grisar de är.
 
Senast redigerad av en moderator:

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag ser upprörda känslor mellan CF och SEREN.
Ryktas även att jag och de flesta andra inte bryr sig om era försök till att smutskasta varandra, det löses lämpligen ingame i stället. Ta ett snack med varandra och red ut det.
Ryktas även att om sådana smutskastningar och oväsentliga inlägg postas i denna tråd igen så tar jag fram korten.
Ryktas också om att jag snart börjar tappa tålamodet med den här tråden, så ni bör sköta er om ni vill ha den kvar.
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att många börja bli adelssugna, och närmar sig akademi! :)
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att det är bara P ***** som vill stanna upp i tillväxt som ruchar akademi när det knappt finns nått vettigt att adla :cool:

Det ryktas även att dom flesta som skaffar akademi i början inte har trupper att adla nån spelar by med! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att spelare som siktar mot akademi nu som e med top70 besitter 700lc och 1000 yxor minst
 

DeletedUser

Guest
... Att ~FSB~ Ledning borde ha bättre koll på sina spelare
... Att detta även gäller dess Ledning
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att stammar redan börja merga, även fast adels perioden ej kommit ännu.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp