Rykten på värld 11

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att stammen Indian är en massa avdankade HIRE spelare från v10 :)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att man inte kan dementera en åsikt då en åsikt inte är fakta utan en värderande ställningstagande och man kan bara dementera fakta :p

Jag skrev lite fel då :p

Han skrev ett rykte som han sa sedan att det var en åsikt...

Därav dementerade jag ett rykte/åsikt
 

DeletedUser

Guest
haha danne ägd puuh jooni du rädda mig kunde aldrig tänkte på något sånt där haha;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ni jubelidioter har gått offtopic ÅTERIGEN i en bra tråd som även hade sin sista varning.
Kalas, skitbra. Nu kommer den låsas.

Stolpskott..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ni jubelidioter har gått offtopic ÅTERIGEN i en bra tråd som även hade sin sista varning.
Kalas, skitbra. Nu kommer den låsas.

Stolpskott..

Det ryktas att Malmö IF i ishockey har spelat klart för säsongen... Ryktas även att dom kan lägga ner med hockey och satsa mera på TW
 

DeletedUser

Guest
ryktas att man inte kan dementera en åsikt då en åsikt inte är fakta utan en värderande ställningstagande och man kan bara dementera fakta :p

Nej, man kan inte dementera fakta.

Man kan dementera falsk fakta, men inte fakta då fakta alltid stämmer. Om någon bevisar att något som vi sett som fakta i årtionden inte stämmer var det inte fakta, utan en teori, som visade sig vara felaktig.

Dvs man kan dementera falsk fakta, teorier, byggnader, men inte fakta.
 

DeletedUser

Guest
Nej, man kan inte dementera fakta.

Man kan dementera falsk fakta, men inte fakta då fakta alltid stämmer. Om någon bevisar att något som vi sett som fakta i årtionden inte stämmer var det inte fakta, utan en teori, som visade sig vara felaktig.

Dvs man kan dementera falsk fakta, teorier, byggnader, men inte fakta.

Det var falsk fakta för det var inte några min.. Det var en hel halvtimme
 

DeletedUser

Guest
Var det säkert, men jag har heller inte påstått något annat =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp