Rykten HP5

DeletedUser

Guest
Killen frågar om jag vågar efter jag utmanat honom, brist på hjärnkapacitet?
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Länka det. Och bevisa att det är dina konton och att du inte slutat på dom för du fick incs.
 

DeletedUser

Guest
Inte ensam? Jag har en "co" som kört 2h per dag.. antar att du inte suttit helt utan kö själv
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Ryktas att Hallonkräm älskar när det är 1500 ms gräns, då märks det inte att han inte kan skicka tåg.
Btw på v14, för det första var det inte 22 paladins, för det andra var minst halva deffen min. Men vad spelar de för roll, har man IQ över 50 så borde man fatta att byn är stackad när man försöker igen, lite jobbigt att snipa varenda tåg du skickar? :sneaky:
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Inte ensam? Jag har en "co" som kört 2h per dag.. antar att du inte suttit helt utan kö själv

Ryktas att min ändå är störst!!!

Ryktas också att här är mer tjabbel än rykten.

Ryktas att man kan börja alla påståenden och frågor i denna tråden med "Ryktas att" och då blir det ett "rykte" istället för t.ex en fråga.

Ryktas att jag trodde att denna tråden skulle handla om rykten.

Ryktas att jag inte trodde att tjabbel hör hemma i denna tråden.

Ryktas att jag sällan läser ryktastrådarna, då det ser precis likadant ut i varenda en.

Ryktas att jag då menar att alla ska gnälla på varandra å tjabbla istället för att komma med konkreta rykten.

Ryktas att jag säger OVER AND OUT här nu!
darkhalony.jpg
 

DeletedUser

Guest
Jag är helt inne på Dark Halo's linje här. Tråden ska handla om rykten på HP5.

Ni får gärna tjäbblas och gnabbas, men - det blir inte ett rykte bara för man inleder med "Det ryktas.." eller avslutas med "...ryktas det."

Jag har redan raderat 50+ poster i den här tråden nu på morgonen, och jag tycker det räcker.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tagit tag i spelandet nu de senaste dagarna och äntligen får akademi om en knapp timme och fina byar imorgon. <3
 

DeletedUser

Guest
ryktas om att priset på pall har gått ner. Kan det vara en tidig Rea?
 
Topp