Rykten HP5

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Ryktas, att därför MerG, har reddan vunnit världen förlängesen, för tidigt , och bara några små spelare kvar. ^_^
 

DeletedUser

Guest
Ryktas, att därför MerG, har reddan vunnit världen förlängesen, för tidigt , och bara några små spelare kvar. ^_^

Bekräftas.

Ryktas att jag innan dom släppte inställningarna på HP argumenterade ganska flitigt för väldigt lågt medlemstak (max 5 tyckte jag) och hade jag fel eller rätt?
Nu tog dom visserligen relativt lågt medlemstak med 10 medlemmar, men räcker det? Nej det tycker inte jag. Liksom kolla nu på oss i MerG, 10 st konton i stammen och vi dominerar HP totalt.

Gaffel är det så bra för ekonomin? Är det så många som spelar vidare på HP med premiumkonton, eller hade det kanske blivit bra mycket bättre inkomster och framförallt en mycket roligare värld med fler krig och rävspel än vad det blev på HP?. Låga stamtak är det enda som kan få världar att bli intressanta längre då .se´s världar blir mindre och mindre... Lägre stamtak (10-15 på vanliga världar, 3-7 på HP) så kanske vi kan få långa roliga världar istället för snabbt avslutade långtråkiga världar!

Fast det är klart alla som säger att det är "jättekul med högre stamtak, bla bla bla" visst har ni "superskoj" nu när ni inte har en chans på HP pga att vi i MerG då också utnyttjar det och har mosat allt motstånd?

...ryktas det
 

DeletedUser

Guest
snabbt avslutade långtråkiga världar!

images
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att ICA-Stig säljer folköl till minderåriga, och bör därför få straff-"kärlek"
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

ryktas patrik11 tappade 4byar, men tog alla tbx, och lite extra också. :thinking:
 

Jonis100

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att Bt och Og-gc förklarat krig på stammen Shiit under eftermiddagen/kvällen och att han som skrev krigsförklaringen för Bt inte kan stava till ordet "rensar":)
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Det ryktas att Bt och Og-gc förklarat krig på stammen Shiit under eftermiddagen/kvällen och att han som skrev krigsförklaringen för Bt inte kan stava till ordet "rensar":)

Ryktas att ingen bryr sig om hur den som skickade en krigsförklaring stavar. det faktum att du ens tog upp det bevisar att du är sämre än spelaren i fråga och försöker med varje sätt du kan komma på att få honom ur balans.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Bt och Og-gc förklarat krig på stammen Shiit under eftermiddagen/kvällen och att han som skrev krigsförklaringen för Bt inte kan stava till ordet "rensar":)

Det ryktas att det är väldigt irriterande med folk som rättar stavningsfel.
 

DeletedUser

Guest
själv har jag hört det ryktas att det är mänskligt att göra fel.
Haha får jag gifta mig med dig korat <3
 
Topp