Royal knights regerar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ofta och då menar jag ofta och inte alltid så faller massinvitarstammar som korthus då man inte får med sig lojala spelare kommer en annan stam om och får mera poäng lämnar man som en avlöning alltså ingen lojalitet alls för stammen.. för att man ska få en bra och stabil stam måste man känna alla medlemmar och veta att dom inte är sk. stamhoppare utan följer med stammen i både fram och motgångar. på så vis backar man inte bara det går sämmre.. stammen jag driver i v7 är visserligen inte stor men dom består av medlemmar som är lojala och inte bara lämnar alla i sticket utan kör på enligt våra hårda regler därför massinvitar inte vi.. utan vi kollar upp alla ansökningar och i twstats hur många stambyten medlemmen har gjort om han avanserar i poäng och hur det går för spelaren i alla andra världar.. för att se om det är något att sattsa på... många stammar som ligger 1:A på v1, 2, 3 osv. började som rank 100 eller så och avanserade uppåt då massinvitarstammar går hädan... men som sagt inte alla stammar som massinvitar går den vägen men många.. har sett det genom att kolla twstats... men tänker inte nämna några namn då jag inte är för att smutskasta i forumet.
det är lätt att kolla själva om man spelat detta spel ett tag.

tack för mig...
och må bästa stam vinna....
 

viktor viking

Member
Reaktionspoäng
0
när alla har börjat fått adel så kommer ni ligga i botten iallafall du som skrev inlägget för de är bevis på att du r oerfaren av TW
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror dem bytte namn, och hans stam är inte på Top 10 längre. Time to quit visar.
 

viktor viking

Member
Reaktionspoäng
0
Visar ska du inte sluta med TW du sa ju de om din stam inet skulle ligga i top 10 så skulle du sluta med TW
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker han borde stanna, men det lät väldigt dumt det han sa.

Better luck next time.
 

viktor viking

Member
Reaktionspoäng
0
han sa jag slutar om stammen inte hamnar bättre än rank 10 de skulle inet jag sagt för de är bara onödigt att säga så för då kan de spåra ut totalt
 

DeletedUser

Guest
Okej haha , kanske har varit LITE kaxig på forumet xD men vi ligger på top20 iafall xD
 

DeletedUser

Guest
Okej haha , kanske har varit LITE kaxig på forumet xD men vi ligger på top20 iafall xD

Vad babblar du om? Du är inte med i Royal knights, du är en FaG, stå för de och inget annat.

Visst FaG ligger på en 15:e plats på rankingen.
 

DeletedUser

Guest
Då ber jag om lycka och välgång för FaG's. Har ni något slags medium som kan framföra ett svar från Xenu?
 

DeletedUser

Guest
Snart borta :) De verkade kunna sina starter, men sedan failade de
 

DeletedUser

Guest
Vilka failar ? inte vi då ;)Vi siktar bara mot framgång XD Och vi har bara trogna och aktiva medlemmar ! Men det kan ju hända om deet blir krig ..man vet aldrig
 

DeletedUser

Guest
Nu har det typ gått 4 veckor sen v7 startade och vi ligger på top10 så sry om jag gör er besviken men jag stannar XD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp