Royal knights regerar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Som ni ser så regerar Royal knights hela v7 överlägset och vi kommer göra det så länge vi finns ..Det vill säga hela TW historia !
 

DeletedUser

Guest
Det är bara i början som man vinner på många medlemmar, När folk kan ta över byar så kommer det gå utför och då vet man aldrig vem som hamnar längst upp, Ni kanske blir utrotade vid det skedet eller så lyckas ni ta ett steg frammåt ;)
 

DeletedUser

Guest
Att börja skryta så här tidigt på en värd om sin stam är ytterst omoget och visar också att er erfarenhet av TW är otroligt låg.

Visste du inte att i början av en värd spelar det ingen roll var i ranken du befinner dig med din stam. Det är vad som står där om 2 månader som spelar någon roll. Mycket kan hända på en vecka/månad.

Ska jag vara ärlig så tror jag absolut inte din/er stam står på den platsen efter detta ytterst pinsamma uttalande om din stam.

Tror inte jag är ensam om att tycka så här faktiskt.

Brukar försöka att ej blanda mig i såna här trådar men kände att jag var tvungen att säga något om detta.
 

sterna

New Member
Reaktionspoäng
0
Ni är ju TKOTRT Wannabes :D

Tror ni inte att andra stammar kan göra samma sak fast dom inte heter lika?
 

DeletedUser

Guest
En bild säger mer en tusen ord:

shipment-of-fail.jpg
 

DeletedUser

Guest
Jag är själv med i familjen och jag tycker också det är helt för tidigt att skryta nu. :confused:
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Ok lämna nu diskussionerna om enskilda spelare och andra världar än värld 7.

Detta är tråd om Royal knights och har ni inget om den stammen i fråga så kan ni vara vänliga att hålla tyst.


God jul och lycka till med farmningarna
 

DeletedUser

Guest
ni kommer faila för mkt medlemmar och visar ska du inte ge obi wannabonome hertigstatus :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
har kikat på twstats å en sak e säkert som massinvite tam så kommer du faila jag kan bara säga vad jag tror om din stam från hur du gjort på andra världar men jag tror din stam kommer faila i slutet men det e enbart min åsikt å du snälla visar ge INTE obi wannabonome det blir inte bra å göra det hehe för då e din kära stam borta =P
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
ni kommer faila för mkt medlemmar och visar ska du inte ge obi wannabonome hertigstatus :D

hehe.. Visar, du kan ge det till mig istället.. Jag är mycket snällare än vad Obi är, den fula fisken:eek:

Näe men seriöst.. Du sabbade V6 för flera spelare genom att ge obi hertig status efter en ganska så schizo brevväxling. Det om något borde ju ha visat att du inte passar som ledare för en stam och en stam som har en ledare som sviker sina medlemmar på det sättet, ja? Phail kanske?
 

DeletedUser

Guest
hehe.. Visar, du kan ge det till mig istället.. Jag är mycket snällare än vad Obi är, den fula fisken:eek:

Lyssna inte på nixu, det är han som en schizo;)

Kom igen och ge mig privs så ska jag fixa till din fail stam åt dig visar.. Du vet att jag kan göra underverk för en stam på bara några klick:)

Tror att inlägget ovanför mig säger allt:D "Vilka är royal knight? "

Men lycka till Visar.. Kanske får du ett brev om att någon Hertig vill joina snart;)
 

DeletedUser

Guest
Lyssna inte på nixu, det är han som en schizo;)

Kom igen och ge mig privs så ska jag fixa till din fail stam åt dig visar.. Du vet att jag kan göra underverk för en stam på bara några klick:)

Tror att inlägget ovanför mig säger allt:D "Vilka är royal knight? "

Men lycka till Visar.. Kanske får du ett brev om att någon Hertig vill joina snart;)


en fröjd å läsa dina inlägg obi garvar varje gång =P:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fail , fail fail ..Är det det nya ordet på TW.. Vänta några veckor om våran stam inte är top10 fortfarande så slutar jag TW ..xD okej ?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp