ROS-R vs Bringt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
SirBrobeck på 02.02. kl 22:13
vad ska jag säga. Dina handlingar avgör din framtid, och vad jag kan se så spelar du fortfarande i RoS-R
Jag kommer inte välja åt dig.

Massa Apollon på 02.02. kl 22:23
men lyssna nu
om jag ska lämna ros-r vet jag inte vad jag ska göra ;S

Massa Apollon på 02.02. kl 22:25
kani nte bara lämna ros-r så där utan en plan.

Massa Apollon på 02.02. kl 22:25
Du förstår nog vad jag menar ;S

SirBrobeck på 02.02. kl 22:26
ok vänta lite.

Massa Apollon på 02.02. kl 22:33
kk

SirBrobeck på 02.02. kl 22:44
Vad hade du tänkt dig då? TKOTRT har ju lite byar nära dig.




Spelare Massa Apollon
Poäng: 321.059
Rank: 583
Opponenter besegrade: 209.429 (1066.)
Stam: TKOTRT

haha made me laugh:p
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahahahaha, fy fan va jag skrattade när jag kollade upp detta.


Har verkligen de 20 bästa spelarna i ROS-R några skillz alls :confused:


platts 17 18 20 i ROS-R. Det är de ända som har mer OB än poäng, det är ju sjukt bra gjort....:p

Och ett litet - till bringt dock. Inte många som har mer OB poäng än vanliga poäng. Men det kan ju vara att ROS-R inte ger något motstånd. Inte så lätt att få OB om byarna står tomma eller om attackerna bara inehåller 1 murbräcka! :D MEN det ser ju bättre ut i bringt än ROS-R ialla fall...
 

DeletedUser

Guest
sluta nu poweeer, du har Opponenter besegrade: 2.465.608 (248.) och som mest hade du 2,720,404 poäng
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Borde kanske inte posta det här men kanske du (sirbrobeck) inser att du har inte rätt alltid

Här är anledning varför han skrev till dig

post från bringt sa:
karagara på 01.02. kl 21:52
Ingen ska svara på deras brev,vi i ledningen tar han om det


Mass utskick

Massa Apollon på 02.02. kl 22:20
får jag försöka infiltrera bringt?

karagara på 02.02. kl 22:34
hur ???

Kan säga bara att du har ingen chans att komma in så det är bara onödigt att försöka

Massa Apollon på 02.02. kl 22:35
Mjo.. Men har ju mitt inflytande (A) Men.. värt ett försök ;P

karagara på 02.02. kl 22:36
nej gör inte det

Massa Apollon på 02.02. kl 22:37
kkk :(

Massa Apollon på 02.02. kl 23:32
du


Anledning att han blev kickad får du inte veta
 

DeletedUser

Guest
sluta nu poweeer, du har Opponenter besegrade: 2.465.608 (248.) och som mest hade du 2,720,404 poäng

Aha du menar det...


Men vet du vad jag säger då? Internadling var min stora framgång till alla poäng på slutet. Många medlemar i LaD slutade och jag fick en redig gobit i K53/63 innan jag slutade. Och OM jag nu hade gått ut i striderna mot MR under detta året så hade min OB varit långt över 3 mille..., som sagt om jag inte hade slutat innan detta drog igång

K53 var fullt av MR bor men vad fick man se där. Tomma deffbyar som adlades under en vecka. Tror det var ca 10 miljoner poäng som MR hade där men inget motstånd där näää. :)
 

DeletedUser

Guest
Verkar som det inte samma spelare???


-Eppelcp

-Peppelcp

Eller så är det verkligen det. Blir lite förvirrade här...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Du vet ju att jag hade mer OB i V6 än vad jag har i V2 i jämförelse med poängen...:)

Tyvärr måste jag meddela att det är faktiskt lättare att få OB i de nya världarna. Tyvärr, får man väl säga. Blir larvigt hög OB för alla på dirren.

Har en fråga till alla er skulle ni kunna hålla er till topic RoS-R vs bringt och inte RoS eller är det för jobbigt att se att dom inte tagit många byar från oss häller

Jag ser ingen fråga. Du har inte ens avslutat din mening.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom att ni inte verkar vilja hålla er till topic så blir det ett hänglås på denna tråd. Geschlossen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp