ROS-R vs Bringt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vi skickade ett fejkadel på dig eftersom jag skulle adla en av tubbys småbyar. Jag skickade mitt adelståg från en nyadlad by utan mycket trupper så för att låsa dina rörliga trupper tänkte vi lura dem till en annan by med ett fejkadelståg. Totalt slöseri på vår tid har man ju fattat i efterhand.

DU tror uppenbarligen att genom att kalla mig idiot eller efterbliven så vinner du styrka i dina argumentation ??? Det får bara motsatt effekt, de flesta som läser reser frågetecken och inte utropstecken... varför slår Bengt åt alla håll?

Hur kan ni tro att jag hade en massa deff kvar efter att ni under de inledande 30 timmar manglade alla byarna under dygnets alla timmar med fulla nuke från ett flertal spelare?
Att blanda in Tubbys byar i detta är ju bara löjeväckande och ytterligare en bortförklaring, att jag skulle ha en massa trupp över att deffa honom med var inte möjligt även om jag hade velat, ni hade ju redan haft ihjäl det mesta av min deff, ni tittat väl på era rapporter??? Du skriver låsa mina trupprörelser :), ha ha ha jag hade ju för fan inga trupper kvar alls i byn ... Jag hade turen att få fram 100 spjut inför henne adelståg och det var endast mycket tur och lite skicklighet! Jag tänkte göra vad jag kunde i den situation, inte ge upp, det gör inte vi inom KOL eller RoS.
Faktum kvarstår, att ni gjorde en total felbedömning och att jag tog mig rätten att göra mig lustig över det, att era bortförklaringar efteråt är en ren efterkonstruktion får faktiskt stå för er...
Men att bli kallad lögnaktig gör att jag kände att jag får nog förklara lite mer ingående för alla våra kära kamrater här på forumet, att lögnen finns att finna någon annanstans.

Men herre gud, alla kan vi göra misstag och då får man väl då acceptera att någon gör sig lustig över det :rolleyes:, ta det som en man och gå vidare.

Sen skall jag ta tillfället att rätta mig själv på en detalj, min rapporter började den 12/1 på kvällen och sista attacken med adling av sista byn kom den 16/1 på natten, så riktigt 4 dygn var det inte, fel av mig. Men rätt lång tid ändå med tanke på hur många spelare ni var tillsammans.

Men jag håller med Frajda, det är historia nu och kommer inte spela någon roll framöver i vilket fall som helst :) Folk får bilda sig sin egen uppfattning, jag bryr mig inte, men jag var där och har rapporten.

Önskar alla en fortsatt trevlig vecka !!!

:) LM
 

DeletedUser

Guest
Märks att killar faktiskt kan vara som klimakteriekossor om man kollar på alla onödiga och klumpiga inlägg :p

Vi kan ju hålla det på en bra nivå iaf, då det dock är ett spel :rolleyes:

:) håller med dig Tiny, detta är bara ett gratis RPG spel på nätet, varken mer eller mindre!
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Märks att killar faktiskt kan vara som klimakteriekossor om man kollar på alla onödiga och klumpiga inlägg :p

Vi kan ju hålla det på en bra nivå iaf, då det dock är ett spel :rolleyes:

Mmm ja vet. my bad. Jag var rätt pisst inatt när jag skrev mitt inlägg. Men idag är ja lugn.=)
Ska vårda mitt språk lite i fortsättningen
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Nu har du hållt fast vid detta så länge lord mart att jag faktiskt tror att du har fattat att de var ett fejktåg. bara de att du vägrar erkänna de enbart för att göra oss förbannade.

antingen de eller så är du bara dum.
 

DeletedUser

Guest
EdubbleE min kära granne, kan du inte bara adla upp han så han blir tyst han gnäller ju som en liten flicka
 

DeletedUser

Guest
Han är så rädd för mig numera att hans byar som ligger nära mina få byar i k74 är jättedeffade. så de blir svårt odin
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Får ta o gratulera RoS-R till deras första by. Om man inte räknar med den som utlöste vår vrede.=)
Snyggt jobbat, keep it up
 

DeletedUser

Guest
Och nu är ni "pojkar" igång igen :rolleyes:

Come on och lattja lite ist för att kasta skit på varandra hehe

Iofs..om det är med glimten i ögat så passar det ju ;)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Och nu är ni "pojkar" igång igen :rolleyes:

Come on och lattja lite ist för att kasta skit på varandra hehe

Iofs..om det är med glimten i ögat så passar det ju ;)

Jag gratulerade dem till sin första krigsby. Ska du mamma allt jag säger nu eller?
Jag nämde ju inte ens att byn va på 200p
 

DeletedUser

Guest
Jag "mammar" ingen SirBrobeck, och jag syftade inte på det inlägget eller kke ens på något av DINA inlägg heller för den delen :D

Omg vad känsligt det var här.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
hehe nej jag fattade faktiskt det=), ville egentligen bara få sagt att de va en 200p:s by.
haha
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
haha mupp :p

Började nästan fundera om det var en grabb med PMS hehe
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Nej den enda som fått mig att PMSa på detta forumet är LM, innan dess har de varit lugnt sen Boylolipop slutade.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Du med, vill gärna se lite action från dig också. Jag har 1300inc och inte ett enda skarpt hittills. Börjar lessna lite på er=)
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle ju sluta med TW..så det kke är ont om trupper..eller så kan det finnas mängder;)

Eller så kommer dom osynligt (vilken fördel om man hade kunnat kirra det då) hehe

For me to know..and others to find out iaf :D

Och tackar förresten :)
 

DeletedUser

Guest
sikken tur att han låter mig vara då gillar min sommarstuga på k73
men back on topic, som jag har förstått så gör inte ros så mkt motstånd eller har jag fel?
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ja den kan få ligga o växa till sig ett tag.=)
RoS gör inget motangrepp, hade iofrs inte väntat mig något heller. RoS-r däremot e det lite fart i.
Fast det har varit fejks i 2dygn nu så man börjar misstänka att dem inte har nåt att komma med.=)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp