REI vs D-P

DeletedUser

Guest
Vi upplever samma problem längs vår gräns mot D-P. Ingen vill bjuda upp till dans, det ryktas att t o m Batman numera sköts av KÖ.

Jag dansar ju nätterna långa med dig DRZ, hur kan du säga att ingen gör det då :p
Ryktet stämmer men inte att det sköts av en KÖ hela tiden.

Längtar till dagen då vi i öst står emot er! Du ska bara veta vad jag längtar efter det, jag rusade lite i förväg nu... för att komma fortare fram till er.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jahaja, det låter ju lovande. Det krävs ju två för att dansa tango :)
 

DeletedUser

Guest
Ja kunde vara så.. men nu har ni ju skickat tickets igen mot den som plockat 5-6 byar av er på 24 tim.... Börjar faktiskt tappa danslusten själv... Lycka till på denna världen... Hur gick låten "jag dansar med mig själv"

Skärpning nu Södertälje. Börjar bli trött på förtal!
Nu är det ett jäkla skitsnack, förväntade mig att det här skulle komma upp på tapeten igen(tänkte faktiskt inatt på den saken, snart skriver någon fjant i externa att D-P bannat spelare)!
Men när vi sitter ute med runt 20-30 off mot Yngers som går och blir bannad och jag sitter och ska skicka adlar och andra med. Tror du då att vi sitter och skickar tickets?

Däremot vet jag om varför Yngers blev bannad och varför Vatoslocos åkte med i det här.

Yngers internadlades men den som satt kö där fortsätta att attackera och adlade 1-2 byar (och det får man inte göra gott folk när spelare är under internadling), bara man kollar tw-stats om man inte tror på det jag säger här. Att sen vatoslocos med all säkerhet satt kö för denna spelaren gör att han åkte med i skiten. Riktigt tråkigt och irriterande för det är lätt att skylla på att folk skickar tickets. Speciellt när det är krig och det varit mycket sån skit.

Så man kan väl säga så här! Om någon skickat tickets mot Yngers, eftersom den som sitter kö för Yngers har gjort fel så åker denna spelaren med automatiskt i skiten.

Fundera nu på det här:

Kan de som är inom teamet se vad som sker på tw-stats, eller är hela högen blinda?
Är D-P alltid bovarna bara för att en spelare blir bannad?

Kan ge dig svaret på en gång här:

Första frågan
Ja, de kan se vad som sker på tw-stats, nej de är inte blinda.

Andra frågan
Nej.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan de som är inom teamet se vad som sker på tw-stats, eller är hela högen blinda?
Är D-P alltid bovarna bara för att en spelare blir bannad?

Kan ge dig svaret på en gång här:

Första frågan
Ja, de kan se vad som sker på tw-stats, nej de är inte blinda.

Andra frågan
Nej.

Men detta visar inte på något sätt att det inte var D-P, men då ni är de enda(?) som krigade mot denna spelaren så är det väldigt lätt att peka ut er som huvudmisstänkta. Fast det betyder självfallet inte att det var ni, men troligen, jo :p (Större chans än att det var REI liksom ;))
 

DeletedUser

Guest
Men detta visar inte på något sätt att det inte var D-P, men då ni är de enda(?) som krigade mot denna spelaren så är det väldigt lätt att peka ut er som huvudmisstänkta. Fast det betyder självfallet inte att det var ni, men troligen, jo :p (Större chans än att det var REI liksom ;))

Sen så får du tänker efter varför Södertälje är sur, det är för att Vatoslocos är bannad, men han nämner inte på vilket sätt spelaren blev bannad.

Det är för det jag skrev ovanför, att han antagligen satt KÖ för Yngers som är under internadling och som sen denna spelaren som satt KÖ för Yngers adlade byar med det kontot. Därav är båda spelarna bannade (antagligen). Att man mer än gärna skyller på sina fiender om och om igen är inge ovanligt. Men sen får man väl tänka innan man blir sur över saker.

Det är som att gå och råna en bank och sen blir man tagen, och då blir man sur och säger att det är polisens fel. Fasen klart det är polisens fel att man blir tagen, men man har själv ställt till det för sig när man gör fel. Att det sen skulle vara D-P som är "polisen" i det här dramat, det kan man spekulera i om och om igen. Men fortfarande är "boven" personen som satt KÖ för Yngers om det nu var en KÖ där, men rätt självklart då Vatoslocos åkte på bann med.

Det finns många personer som ser och kollar Tw-Stats rätt dagligen, och att det skulle vara just en D-P spelare som skickar in ticket (om det ens är en inskickad ticket) behöver inte vara möjligt. Då de som sitter i teamet även har koll på tw-stats.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
inte vatos, min brevvän blir ju bannad nu ;( saknar han redan
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte att du är inblandad Sparkz.. Det är bara grymt frustruerande när vi är ett fåtal som börjar ta tag i situationen för att åtminstone bjuda upp till en liten dans....så händer detta... Så otroligt trist och aventusiasmerande :(
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte att du är inblandad Sparkz.. Det är bara grymt frustruerande när vi är ett fåtal som börjar ta tag i situationen för att åtminstone bjuda upp till en liten dans....så händer detta... Så otroligt trist och aventusiasmerande :(

Kan inte mer än hålla med om den saken! Skulle känt exakt samma som du gör. Däremot tycker jag att du gjorde fel när du går ut och säger som du gör här i externa, jag personligen har tagit tag i den här saken i D-P och ingen har trätt fram som den som skulle skickat en ticket. Har även talats vid med mer eller mindre alla i fronten mot Yngers (eftersom det är det kontot som fått en ticket mot sig, om en ticket ens är skickad). Därav har inte Vatoslocos fått en ticket mot sig, för står ju inte direkt att han skulle varit KÖ för yngers, om det är något annat han blivit bannad för blir jag förvånad.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte mer än hålla med om den saken! Skulle känt exakt samma som du gör. Däremot tycker jag att du gjorde fel när du går ut och säger som du gör här i externa, jag personligen har tagit tag i den här saken i D-P och ingen har trätt fram som den som skulle skickat en ticket. Har även talats vid med mer eller mindre alla i fronten mot Yngers (eftersom det är det kontot som fått en ticket mot sig, om en ticket ens är skickad). Därav har inte Vatoslocos fått en ticket mot sig, för står ju inte direkt att han skulle varit KÖ för yngers, om det är något annat han blivit bannad för blir jag förvånad.
Jag ber om ursäkt för det...
Frustruation upp över öronen..
 

DeletedUser

Guest
Haha håller med dig södertälje! En del hinner inte med :D :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: D-P
Players:

Side 2:
Tribes: REI
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55
Sida 2: 2
Skillnad: 53

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 503,819
Sida 2: 17,195
Skillnad: 486,624

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: D-P
Players:

Side 2:
Tribes: REI
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55
Sida 2: 2
Skillnad: 53



image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 503,819
Sida 2: 17,195
Skillnad: 486,624

image.php

Och...? Med detta vill jag säga att??? Bara nyfiken :D... Men bra jobbat och ärligt menat lycka till i fortsättningen... Jag har äntligen launchat min kvarvarande off... (inte mot D-P ;)
 

DeletedUser

Guest
Och...? Med detta vill jag säga att??? Bara nyfiken :D... Men bra jobbat och ärligt menat lycka till i fortsättningen... Jag har äntligen launchat min kvarvarande off... (inte mot D-P ;)

Vad jag ville säga med statistiken? Inte mer än att det inte gick som Gami trodde från början + att man inte ska underskatta en fiende.

Tackar för lycko önskningen. Fast det här lär väl inte vara det sista man hör från dig här ;P
 

DeletedUser

Guest
Godkväll v10!

Då var även det här kriget över, REI finns inte mer.
Eftersom de resterande aktiva spelaren från REI har smugit över till NBnP för skydd. Vi får se hur det går.

Kan äntligen säga det jag länge viljat skriva på externa.
Nu står vi öga mot öga NBnP.

You had your chance to walk away.
Live to see another day.

If you wanna step up (step up),
You're gonna get knocked down (knocked down).
You're gonna get knocked down...

Let The Bodies Hit The Floor

MvH

Black Sparkz
Ledare För D-P
 
Topp