REI vs D-P

DeletedUser

Guest
Efter MORI's död då ledaren inte synts till längre i snart 10 dagar så bestämde resterande aktiva spelare att ta tag i detta och skapade REI - Reinkarnation. Ordet säger meningen med stammen, vi har dött än gång, "för alla kommer dö" lydde MORI's talspråk men det finns många i MORI som inte vill acceptera sin egen död och många som tror på annat än att vi kommer att dö. Därför bestämde vi för att vandra vidare till en annan Kropp och få slut på det vi hade påbörjat.

Trevligt Påsk.

M.V.H - Gami. REI
 

DeletedUser

Guest
Oj vi har redan förklarat att vi ska trumma på er också :)

Bring it
 
Reaktionspoäng
14
Behövdes verkligen en krigs förklraring då D-P redan sagt att dom kommer fortsätta slakta er?.. Nåväl, Lycka till båda parter :)
 

DeletedUser

Guest
25qdn5k.jpg


Godkväll MORI(REI) och ni andra!

För att ni som inte lirar v10 men läser här ändå ska förstå vad det handlar om så har stammen MORI blivit upplöst.
Vi i D-P vill tacka MORI för det motstånd de bjöd upp med.

MORI fick redan i början stora problem i sitt egna led och har haft fortsatta problem med att hålla sina medlemmar aktiva. När vi från D-P's östra sida drog igång våra attacker såg vi redan på en gång att MORI skulle falla. Vi adlade på som den maskin vi är.

Nu när MORI har blivit upplöst har en ny stam bildats där vi kan återfinna spelare som LK-Warrior & VATOSLOCOS mm. De aktiva spelarna som fortfarande vill stanna kvar från MORI kommer att vara i den stammen. Stammen har namnet REI. Vi kommer att fortsätta vårt krig mot MORI medlemmarna. Även om ni står utan stam eller återfinns i REI.

Hälsar den nya stamledaren välkommen från REI, VATOSLOCOS!
Du återfinner mig och mina kamrater på slagfältet. Väl mött!

Nu riktas även D-P's ögon i öst mot ett annat mål. Det är "nötterna" *fniss* NBnP. Det är nu vi kommer att köra ner mot er som en plog som forslar undan snön som ligger i vägen.

MORI's forna spelare är den snön. De ska käkas upp bit för bit ändå tills vi står öga mot öga med NBnP. När vi är där ska de få se på hur öst fronten från D-P. Den fronten som körde över MORI. Hur vi lirar och vad de finns för spelare i D-P. Jag saluterar MORI's aktion i det här kriget.

Let's move on to the next target!
Sir Yes Sir!

Indestructible

MvH

Black Sparkz
Ledare för D-P


There is no turning back now
You've woken up the demon in me/us!



Körde med en förflyttning här då :) Ses på slagfältet!
 

DeletedUser

Guest
Härligt Tor...skönt att de börjar hända lite nu...själv har jag tagit bort 120k fotsoldater av er... =) Härlig köttning med kompletterande adel!
 

DeletedUser

Guest
Det är lugnt, tror redan jag plockat 8 adels av er och plockat några byar:p Måste bjuda på dans eller hur?
 

DeletedUser

Guest
8-6 Till REI

Side 1:
Tribes: REI
Players:

Side 2:
Tribes: D-P
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 25
Skillnad: 13

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 5
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 101,459
Sida 2: 201,683
Skillnad: 100,224

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62,207
Sida 2: 47,775
Skillnad: 14,432

image.php
 

DeletedUser

Guest
8-6 Till REI

Side 1:
Tribes: REI
Players:

Side 2:
Tribes: D-P
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 25
Skillnad: 13

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 5
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 101,459
Sida 2: 201,683
Skillnad: 100,224

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62,207
Sida 2: 47,775
Skillnad: 14,432

image.php

Glöm inte spelarna som ligger utanför, TheRing13 är ett exempel där jag plockat 5-6? byar de senaste 24-28 timmarna. (Förre detta MORI spelare som inte hängde med till REI.)

Lite små kul att de flesta ligger i fronten mot Öst som inte vill/orkade lira vidare :p
 

DeletedUser

Guest
De som inte hängde med var de som lagt ned.. Plocka du dom..
 

DeletedUser

Guest
Glöm inte spelarna som ligger utanför, TheRing13 är ett exempel där jag plockat 5-6? byar de senaste 24-28 timmarna. (Förre detta MORI spelare som inte hängde med till REI.)

Lite små kul att de flesta ligger i fronten mot Öst som inte vill/orkade lira vidare :p

Vi upplever samma problem längs vår gräns mot D-P. Ingen vill bjuda upp till dans, det ryktas att t o m Batman numera sköts av KÖ.
 
Topp