REI vs D-P

DeletedUser

Guest
Tråkigt mot NBNP ju, inte ett enda inc hittils.. Men jag fortsätter kötta iallafall. :awsm:

Men det hade ju inte skadat med iallafall ett par hundra? :awsm:

GLHF. <3

/Kyo-
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
känns lite som att D-P stått öga mot öga mot NBnP ett bra tag nu.. 212+ i byar till NBnP men vi får se om det ändras nu då det blir en bredare front att slåss på.
 

DeletedUser

Guest
Då kör vi :)
Kanske man kan få några inkommande mot sig dom närmsta dagarna nu då. Lycka till D-P.
 

DeletedUser

Guest
känns lite som att D-P stått öga mot öga mot NBnP ett bra tag nu.. 212+ i byar till NBnP men vi får se om det ändras nu då det blir en bredare front att slåss på.

Kan äntligen säga det jag länge viljat skriva på externa.
Nu står vi öga mot öga NBnP.
Plus att man kan väl tänka på den östra fronten här, eftersom det är vad jag pratat om :) Vi från öst längtar tills vi står emot er... nu gör vi det. Yey!

Läs först skriv sen kära isgren! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Läs gärna hela inlägget innan du kommenterar kära black sparks :cool:

bredare front menas med bredare front alltså får eran östgrupp en front mot NBnP.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Läs gärna hela inlägget innan du kommenterar kära black sparks :cool:

bredare front menas med bredare front alltså får eran östgrupp en front mot NBnP.

Men vad bra, att du menade så! Du som skriver för otydligt helt enkelt då :p Du nämner samtidigt att vi i D-P redan stått öga mot öga med NBnP länge, men nu har ni en bredare front. Så otydligt meddelande som kan tolkas på mer än ett sätt. Men bra att du kom in och förklarade vad du menade, för du förstod mig från första början ser jag :)
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Då jag kommenterade efter ditt inlägg " REI finns inte mer" i detta skriver du att ett par REI medlemmar smugit över till NBnP.. Detta kan bara tolkas som att det har blivit en bredare front i kriget mellan NBnP vs D-P, då vi alla vet att REI spelarna har sin front mot D-P och inget annat.. Men om du vill fortsätta diskutera mina inlägg så får du gärna göra det :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Njae, min tolkning var mer att de flydde :) Men självklart blev er front större. Sen så kan man diskutera hur mycket man vill, men rätt ovärt att diskutera det här eller? :p

Eftersom det jag menade från första början är att vi från Öst nu står öga mot öga med NBnP. Vad du försöker få fram är att du menade det också men i annan form "att nu har NBnP en större front?!" Vad vill du få fram mer? :) Antar du redan fått fram din sak, att du menade samma sak? Eller? ;)
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
man kan ju tolka smyga som att fly också :p beror lite på en själv hur man tolkar.. jag håller med att det är ovärt att diskutera här, du kan alltid skicka ett PM om du skulle känna dig ensam så kan vi diskutera mer :)

Ja jag har nått fram med min sak, det vara bara du som sa att kära jag skulle läsa först innan jag skrev och då ville jag påpeka att jag hade läst :p

över och ut.
 

DeletedUser

Guest
gäsp och åter gäsp snacka om att diskutera triviala saker.
Det är som att bråka om att brun är brunare än blå fast fast blå är brunare än grön som egentligen är gulare än ost på söndagar då klockan slår fyra och de gröna gubbarna blir fler än de röda fastän ingen hade hört talas om att jesper utan h i namnet sökt efter den bruna målarfärgen halva sitt vuxna liv medans kent hela tiden suttit med frallor från jemen fast ingen visste varför. Då plötsligt utan förvarnig kom en bardval med en hel salong på ryggen där dansade man flamenco och dvärgar sorterade svanar.

Hur som helst skall det bli roligt nu när vi får mötas.
Tro att detta kriget kommer vara ganska länge och att segast tar hem det hela.
 

DeletedUser

Guest
gäsp och åter gäsp snacka om att diskutera triviala saker.
Det är som att bråka om att brun är brunare än blå fast fast blå är brunare än grön som egentligen är gulare än ost på söndagar då klockan slår fyra och de gröna gubbarna blir fler än de röda fastän ingen hade hört talas om att jesper utan h i namnet sökt efter den bruna målarfärgen halva sitt vuxna liv medans kent hela tiden suttit med frallor från jemen fast ingen visste varför. Då plötsligt utan förvarnig kom en bardval med en hel salong på ryggen där dansade man flamenco och dvärgar sorterade svanar.

Hur som helst skall det bli roligt nu när vi får mötas.
Tro att detta kriget kommer vara ganska länge och att segast tar hem det hela.

ahhh... fick ont i huvudet av det där...
 

DeletedUser

Guest
gäsp och åter gäsp snacka om att diskutera triviala saker.
Det är som att bråka om att brun är brunare än blå fast fast blå är brunare än grön som egentligen är gulare än ost på söndagar då klockan slår fyra och de gröna gubbarna blir fler än de röda fastän ingen hade hört talas om att jesper utan h i namnet sökt efter den bruna målarfärgen halva sitt vuxna liv medans kent hela tiden suttit med frallor från jemen fast ingen visste varför. Då plötsligt utan förvarnig kom en bardval med en hel salong på ryggen där dansade man flamenco och dvärgar sorterade svanar.

WORD! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
gäsp och åter gäsp snacka om att diskutera triviala saker.
Det är som att bråka om att brun är brunare än blå fast fast blå är brunare än grön som egentligen är gulare än ost på söndagar då klockan slår fyra och de gröna gubbarna blir fler än de röda fastän ingen hade hört talas om att jesper utan h i namnet sökt efter den bruna målarfärgen halva sitt vuxna liv medans kent hela tiden suttit med frallor från jemen fast ingen visste varför. Då plötsligt utan förvarnig kom en bardval med en hel salong på ryggen där dansade man flamenco och dvärgar sorterade svanar.

Hur som helst skall det bli roligt nu när vi får mötas.
Tro att detta kriget kommer vara ganska länge och att segast tar hem det hela.

+1
((tio))
 

DeletedUser

Guest
Tror inte Rofflaren gjorde slut på alla bokstäver i alfabetet med sitt inlägg? Om en skriver långt så måste inte efterföljande posterna bestå av enstaviga stönanden i kör. ;)

Lite on topic om jag får be.

//Humble
 
Topp