Rate The Player

kneten

Member
Reaktionspoäng
2
Poäng: 4/10 nä inget och hänga i granen
Profil: 1/10 för mycket text .tråkig bild
Presterat: 3/10 får se om du kan bättre
OBA: 1/10.. kötta mer fifan
OBF: 5/10 du verkar haft lite på dig iaf :)
Position: 3/10 du kan nog växa lite där, lr ? ;)
Rykte: 1/10 - Har aldrig hört talas om dig...
Stam: 4/10 tror inte alls på er, känner inte igen några nick heller.
framtid: tror ni är ett minne blott snart tyvärr


Rate : psykokneten
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Psykokneten

Poäng: 8/10 bra jobbat vännen :) fortsätt kötta bara!
Profil: 5/10 fin bild :D
Presterat: 5/10 alltså går väl bra men har inte gjort så mycket än att adlat ^^
OBA: 6/10
OBF: 3/10
Position: 10/10 I OnC's kluster, bättre kan det nog inte bli :sneaky:
Rykte: 7/10 Turtle, two och OnC, sweet (;
Stam: 10/10 OnC
Framtid: OnC har väl en jätte chans på världen om inte folk är smarta så :)

Rate: Tobias ( Tobaco )
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag gick in och raderade några inlägg då de låg något ot. Skriv gärna en ny rating men på Tobias/Tobaco denna gång.
Kom ihåg att citat ger samma straff som den som citeras när straff delas ut.
 

jonteman7

New Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 8/10
Profil: 5/10
Presterat:2/10 mest barbarbyar för tillfället :)
OBA: 4/10
OBF: 1/10 Få som vågar sig på dig :)
Position: 5/10 Har yta att växa på :)
Rykte: 5/10 Har spelat någon speed tillsammans med Swedish Empire kontot, verkar som en trevlig kille :)
Stam: 7/10 Susa, tja vad ska man säga? :) Stark stam (y)
Framtid: 7/10 Du har plats att växa men gäller att du slipper bli störd under tiden du bygger dina barbs :) Lycka till!

Rate: Jonteman7
 

Dr.doodel

New Member
Reaktionspoäng
0
Jonteman7

Poäng: 2/10 ligger lite efter
Profil: 3/10 ingen bild :(
Presterat: 4/10 har börjat om men börjat komma igång igen
OBA: 4/10 har slaktat lite iaf
OBF: 6/10 ser ut att ha väggat en del
Position: 5/10 liggger lite för nära stam2 men annars finns det en hel del adelsmål
Rykte: aldrig hört talas om dig, tyvärr
Stam: 2/10 har inte så mycket att säga till om, kommer nog bli uppätna snart tyvärr
Framtiden: 3/10 beror helt på hur du spelar dina kort, men kommer troligen bli uppäten inom kort

rate: dr.Doodel
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 4/10 än är det inte försent och börja växa på, börjar bli ont om barbarer för farmning dock då nocturne adlar alla han ser så det kan sinka din framgång.
Profil: 3/10 lite tråkig, en bild och en länk.
Presterat: - ingen kommentar, dolda prestationer
OBA: 5/10 mer dödade trupper än du har poäng iaf :)
OBF: antingen så har du haft dåligt med inkommanden lr så satsar du bara offensivt och duckar flitigt.
Position:3/10 klämd mellan SuSa och DEATH, ligger dock relativt orörda ändå förmodligen pg a deras konflikt mellan varandra.
Rykte: 0/10 aldrig hört talas om dig tyvärr :/
Stam: 5/10 känner igen någon spelare här och var, spela korten rätt diplomatiskt sätt och ni kan få en bra tillväxt framöver.
Framtiden: 5/10 farma, prägla och adla mera :)

Rate: Start N Ajzpain
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Start N Ajzpain

Poäng: 8/10 Top 10! Absolut värd en tiiii....åtta!
Profil: 10/10 Vem älskar inte den lilla rackaren ifrån family guy!? :awsm:
Presterat: 9/10 Du/ni har gjort bra ifrån er!
OBA: 9/10 Krigat har ni gjort det vet vi och det syns här!
OBF: 5/10 Men inte så mkt här folk har inte vågat anfalla eller så har du duckat och kört med snipes :confused:
Position: 4/10 En linje genom 2 kontinenter, kommer det bli en cirkel genom fyra? :thinking:
Rykte: 5/10 Jag har väll inte varit så aktiv i forumen eller dyl på några år så har tappat en hel del :/ sorry bro..
Stam: 9/10 OnC, ja vad behöver sägas här? OnC är ju faktiskt OnC :cool:
Framtid: 1/10 Ser riktigt mörkt ut D: D: D: eller saknas det en 0:a?:thinking:

Rate: Wrongway
 

Dr.doodel

New Member
Reaktionspoäng
0
wrongway

Poäng: 9/10 Andra spelare till 1 mille! :awsm:
Profil: 5/10 ingen bild :crybaby:
Presterat: 7/10 Ser bra ut!
OBA: 10/10 Slaktat en hel del 5x dagens anfallare :cool:
OBF: 6/10 Ser inte ut som många vågar sig ut på felaktiga vägar.
Position: 8/10 har ett starkt kluster mitt i K44
Rykte: 4/10 har inte sett dig förrens nu på 28
Stam: 6/10 Två bra spelare som har gjort K44 sitt eget hem
Framtid: 8/10 Tror det bästa du och trondersopp kan göra är att gå med i OnC men men jag vet ju inte hur läget är hos er...

Rate: Dr.doodel
 
Senast ändrad:

dulliduhlbo

New Member
Reaktionspoäng
0
Dr.doodel

Poäng: 5/10 Över 100k får väl anses OK.
Profil: 4/10 Rolig bild men länken, vafan?
Presterat: 6/10 2x dagens plundrare är imponerande!
OBA: 4/10 Mer än du har poäng i alla fall, men inget imponerande.
OBF: 2/10 Du ser ut att ha haft det ganska lugnt med inks.
Position: 5/10 Mellan k54 och k55, med resten av CW och CWC men också en del susa där, men ni verkar ju komma bra överens med dem.
Rykte: 1/10 aldrig hört talas om dig, men jag är ny så jag har 1/10 i att känna igen folk också. ;)
Stam 7/10 Era stammar ser starka ut, det bevisade ni mot DEATH. Men ni är snäppet efter OnC, Stam2 och Susa för tillfället.
Framtid 6/10 Era stammar är lite klämda mellan SuSa och Stam2 för tillfället men finns fortfarande byar att plocka på sig så det är inte alls kört.

Rate: dulliduhlbo
 

DeletedUser

Guest
dulliduhlbo

Poäng - 7/10
Ser ut som du har växt stadit sedan världen Startade. Dock gillar jag inte att växten var ganska låg efter du hade fått stall. Med tanke på att farmning på denna världen bör ge dig mer Resurser än normalt. (Resursproduktionen är högre). Dock kan jag förstå ifall detta inte är din värld i fokus.
Profil - 6/10
Gillar första länken, den andra.... Ser lite utanför min egna smak.
Presterat - 4/10
Med tanke på att flertal av dina erövringar är Barbarer, så anser jag inte det som en bra prestation, helst skall du ta ut andra spelare först om det inte finns något annat att ta, då kan du ta barbarer. Men du har varit i en och samma stam, dina medspelare borde kunnat hjälpa dig med andra spelare.
Utmärkelser - 8/10
Ser bra ut för din poäng.
OBA - 6/10
Ser ut som du inte är en aktiv anfallare av andra. Spelare helst säkert och du börjare endast öka i högre OBA efter du nått 2k strecket vilket betyder att du lät många spelare runt om dig växa utan ens försöka. Antagligen D spelare med detta i åtanke.
OBF - 9/10
Ser ut som du hare gjort bra av dig. Som jag sade över, du ser ut som en säker spelare, mesta dels OBF som jag var för länge sedan. Funkar om man har fullt upp i riktiga livet.
Position - 5/10
Bra för försvar men som sagt, med ditt säkert spel, så har du låst in dig i en gröt av stammedlemmar och dylikt. Du bör ta i åtanke att spara 8-12 adlar för att komma bort från gröten. Till exempel, adla dig bort till kanten av världen med tre byar. Då kan du ta barbar ifall du vill, i och med ditt mål är att komma från gröten.
Rykte - 8/10
Har inte hört mycket om dig men ger dig en lagom åtta.
Stam - 7/10
Kallas Ghost Hunters men har ingen profilbild om Ghost Hunters, lite dåligt. Dock för du och din stam ett + för Mer adlande än förlorande. Ni är relativt små i mängd av spelare och du har varit en lojal spelare till denna stam.
Framtiden - 4/10
Om du inte tänker på hur du skall komma ur gröten, så kommer din framtid att inte vara positiv. Jag har själv varit i den positionen och vet hur det kan bli om man fastnar i gröten och inte kan ta sig ut ur den.

Rate; GuldTasken
Just started again, go easy on me.
Samt spelar denna värld lite halv seriös. Bara tidsfördriv då jag kör mest på Annan Tribalwars.XX
 
Senast redigerad av en moderator:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Coulthard

Poäng: 2/10 - 1,4k är inte mycket att snacka om, men det beror ju förmodligen på en sen start
Profil: 6/10 - "Jo men." Hehe! Profilbilden är väl duglig ;)
Presterat: 6/10 - Ser att du kämpat hårt för råvarorna, är helt klart ett plus i kanten! :) Ser dock ut att ha det jobbigt med OBF..
OBA: 1/10 - Inget att tala om.
OBF: 8/10 - I förhållande till storlek är 80k mycket.. Frågan är ju bara hur mkt du tjänar på det :thinking:
Position: 4/10 - Fel kontinent, helt fel kontinent! Men visst är du ganska nära rimmen.
Rykte: 5/10 - Jag vet inte tillräckligt för att kunna säga, tyvärr!
Stam 6/10 - Verkar vara ett eget litet gäng! Hoppas ni har kul :)
Framtid 5/10 - Du ligger tyvärr för nära OnC, tror det kan bli svårt att klara sig förutsatt att de inte får fullt upp med SuSa eller kanske Stam2... Dessutom tror jag du startat lite sent, men det kanske bara är uppvärmning inför v29? :cool:

Rate: Ogiltigt aka påväg mot casual-test :D
 
Senast ändrad:

warum

Member
Reaktionspoäng
0
Ogiltigt

Poäng: 2/10 - Hmm, Det är tydligt att du prioriterade trupper framför poäng under ett par veckor
MoIBMMp.png


Profil: 5/10 - inte alla kan skryta med en betydande roll på v28:s forum.

Presterat: 10/10 - Att överleva mitt i OnCs territorium måste tyda på extrema skills.

OBA: 1/10 Du verkar vara en trevlig granne...adla gärna en barb bredvid mig <3

OBF: 3/10 - Har klarat att försvara sig mot betydligt mer än den legendariske "spjutmannen". Definitionen för "betydligt" ska jag dock inte försöka ge mig in på.

position: 10/10 - Du har med framgång lyckats smälta in bland OnCs byar och när dom minst anar det har du världens chans att hugga dom i ryggen. Överaskningsfaktorn kommer att bli avgörande.

Rykte: 10/10 - Överlägset bästa signen på externa vilket räcker allldeles utmärkt för en tia.

Stam: 6/10 - Finns risk att onC försöker använda även er för att få bättre krigstatistik än stam2.

Framtid: 9/10 Inga direkta hot i din närhet och kan fritt expandera på mindre kvalificerade spelare och jag spår dig därför en ljus framtid här på v.28 :cool:

Rate: Warum (kanske dags att få sitt betyg innan man försvinner):awsm:
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Warum

Poäng: 8/10 - Med tanke på den sena starten :D
Profil: 1/10 - Booooooring som min typ :p
Presterat: 9/10 - Bra kämpat ligger plus mot OnC i stamkriget.
OBA: 7/10 - Inte så mycket då jag rensar typ allt åt dig :D
OBF: 8/10 - Bra vägg mot OnC!
Position: 2/10 - För nära OnC tyvärr..
Rykte: 3/10 - Jag vet ju vem du är men då du nyss börjat spela igen är du inte så känd.
Stam -/10 - Vår stam ingen Rate, tycker dock att vi kämpar på bra, med tanke på läget.
Framtid 5/10 - Ja, med din kunskap kan du klara dig dock för nära OnC.

Rate: Bästa Kompisen
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Bästa kompisen

Poäng: 7/10 - Helt ok för att inte va med i Onc/susa/Stam2
Profil: 3/10 - Rätt dålig
Presterat: 5/10 - Kan va bättre
OB: 7/10 - Rätt bra försvar iaf
Position: 2/10 - För nära OnC tyvärr.. Snart byter dina bybor ledare ;D
Rykte: 3/10 - Jag vet ju vem du är
Stam 4/10 - Mums mums säger OnC
Framtid 3/10 - Taskiga framtidsutsikter. Skulle inte köpa nå fler fastigheter i området iaf!

Teh Gow
 

DeletedUser

Guest
teh gow

Poæng: 7/10 ja du har ju kommit igång på slutet :)
Profil: 4/10 King????
OB: som poængen kommit lite på slutet
position: 7/10 så længe Stam2 och susa småkivas så går det nog bra
Rykte: 9/10 du syns på externa om man sæger så.
Stam: 6/10 Ni ligger top 10 och har kanske 10 aktiva spelare
Framtid: 5/10 skøter man korten rætt så kan allt hænda :)




The Fugitive
 

jonteman7

New Member
Reaktionspoäng
0
The Fugitive

Poäng: 9/10 Bra men inte bäst ;)
Profil: 10/10 citatet värt en tia, sen att bilden väcker gamla minnen från ens barndom är ju bara +! Definitivt en tia här!
OB:
position: 9/10 Går ej att klaga
Rykte: -/10 Har aldrig spelat med dig eller hört tillräckligt för att ha en välgrundad uppfattning
Stam: 10/10 överlägset etta på världen och kärlekshistorien mellan Onc och stam2 gör er ännu mer överlägsna men tror inte att de andra stammarna kommer att ge sig så lätt :)
Framtid: 10/10 medlem i överlägset största stammen, håller nära band med rank 2 stammen och ser ut som att bli en vinnst för dig, så får la bli en tia här med :p

jonteman7
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Jonteman7

Poäng 5/10 : 604,797, rank 76,Vet inte vad jag ska säga om detta faktiskt..

Profil 10/10 : I cant stop this feelin, deep inside of me!

OB 4/10
: (2,690,981 score) r 96.. Ja den är inte så hög den inte, se till att kötta på!

Position 4/10: Utspridd som ett söndrigt kilo mjöl!

Rykte-:

Stam 4/10: Ni lever fortfarande men tror det börjar bli tungt för några utav dina stamkamrater!

Framtid 2/10: Kan ju aldrig vara helt säker men det känns som om att eran tid är påväg ut i sanden.


Ville bara aktivera vårat forum lite!
Rate: Trondersopp D:

eller WW
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Poäng 7/10 : Rank 3 är rätt så bra. Blir nog ej bättre än så, med tanke på vilka som är före.

Profil 3/10 : Falsk marknadsföring.... ;)

OB 9/10: Ger dig en tio av tio när du toppar båda. Men väldigt fint.

Position 8/10: Rätt fint slagläge på susa, långt bort ifrån mig. Blir faktiskt inte så mkt bättre =P

Rykte 4/10: Vet fan inte vilka som lirar här, är de voxniq eller va du heter? Sen är de väl nån till skulle ja tro.

Stam 7/10: Alltså, spelarmässigt bästa stammen på V28 utan tvekan, men materialet är ju inte det bästa.

Framtid 6/10: Nog för att den är ovis, men ni har nog bäst framtid i v28.

Mvh


Teh gow
 
Topp