Rate The Player

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Teh Gow

Profil 3/10: Enformig och lite trist tyvärr.
OB 6/10: OBD'n ser fin ut, dock sänks betyget något med tanke på att dina medlemmar kickas om de inte hjälper dig :D OB'A kunde varit bättre.
Position 6/10: Frontar ONC och lyckats få dig ett par fina torn, dock inte mer än så.
Rykte 10/10: Alla vet vem Henke är! Grym spelare både offensivt och defensivt. Vissa gillar honom andra hatar. Precis som hans personlighet :D
Stam 5/10: För att ha gått från ingenting till att bli en mygga i ögat för OnC så är det inte dåligt. Dock så tror jag att de flesta kommer ge upp när OnC drar igång allvaret och höjjer tonen mot Spartanerna.
Framtid:5/10: Lär ge upp innan högsommaren är här.

Rate: Start N Ajzpain
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Teh Gow


OB 6/10: OBD'n ser fin ut, dock sänks betyget något med tanke på att dina medlemmar kickas om de inte hjälper dig :D OB'A kunde varit bättre.
Position 6/10: Frontar ONC och lyckats få dig ett par fina torn, dock inte mer än så.

Stam 5/10: För att ha gått från ingenting till att bli en mygga i ögat för OnC så är det inte dåligt. Dock så tror jag att de flesta kommer ge upp när OnC drar igång allvaret och höjjer tonen mot Spartanerna.


Rate: Start N Ajzpain

Har aldrig kickat någon för att de inte hjälpt mig LOL. Va de tummar igår på fyllan som sa det till dig? ;D Ska inte lyssna på han.

37 byar, men vem räknar egentligen. ;)

Vi får se.

<3
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Rate: Start N Ajzpain

Profil 10/10 Egendesignad bild och ett jävla bra motto må jag säga
OB 6/10 naaaeh, slackar lite tycker man allt ;) 11 mille OBF och 14 mille OBA, du får försöka springa ikapp oss lite :)
Position 7/10 Tuff position, lite front och långt med största klustret, men utspridda byar på alla tre fronter så finns all möjlighet till adling :)
Rykte 10/10 Ja från mitt perspektiv så vet jag vem du är absolut, helgalen bodybuilder som satte sprätt på forumet med falska rykten. Psykologisk krigsföring skötte du fint för det verkade som att motståndarna trodde på det :D
Stam 10/10 såklart, kan ju inte hacka på min egen stam, så som vi gått senaste veckorna och med henkes kapitulering häromdan har det aldrig sett ljusare för oss :)
Framtid 8/10 rätt stam, får ett litet minus för att jag inte gillar din position men det är klart, spelaren bakom kontot gör det bästa utav det och tror att om du har orken kan du växa på bra :)

/Calle

Rate: Tummar
 
Topp