Rate The Player

irebel

New Member
Reaktionspoäng
1
RATE: Nocturne

Poäng - 9,9/10 finns inte mkt att säga än gj med poäng och styrka :)
Profil - Vem är sötast?:D
Presterat - Alltid lika bra, koll på läget och trevlig:)
Utmärkelser - Kylskåstel?
OBA - 9/10
OBF - vad skall man säga, vågar dom inte vågar dom inte.
Position - 9,9/10 guld läge
Rykte - Farlig, trevlig och man vill ha er på rätt sida :D
Stam - Vad skall man säga, v14 myste de bra och här lär de mysa vidare igen :)
Framtiden - Skall be oerhört kul att få se hur väl ni kan prestera här, förväntar mig stordåd!:D

Rate
Irebel aka Dubbel*Trubbel
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Dubbel*Trubbel

Poäng - 9/10 för den.
Profil 3/10
Presterat Jadu...
Utmärkelser 2-10 inte ens farmat 1000 byar?
OBA 0/10 bra att inte du slösat trupper.
OBF 7/10
Position 5/10 beror på hur det går i starten.
Rykte -
Stam 0/10
Framtiden - Beror på hur du klarar dig i ditt område.

Rate:godis
 

DeletedUser

Guest
Poäng 7/10 Helt okey :)
Profil 1/10 tråkig juee, och vem äter godis nowadays
Presterat 5/10 Alltså för tidigt att säga, du sticker inte ut ur mängden
OBA ?/10 Ingen.. vilket kan vara bra, du lär behöva dina trupper snart
OBF ?/10 Ingen, men kanske blir mer snart?
Position 4/10 Du ligger inklämd bland Onc, du har en fin by som de säkert skulle vilja ta. Du skaffade akademi hyfsat tidigt, hade jag varit du hade jag satsat råhårt på trupper för att kunna avskräcka dem lite längre.
Rykte -
Stam 6/10 Ni ligger där vid oncs topp. Med bra samarbete kanske ni kan knö bort dem, detta hade varit en stor seger för er och gett er lite space att växa på.
Framtiden 5/10 Beror på hur ni klarar det ovanstående, för det kommer behövas göras. Ifall ni inte får någon diplomatisk relation, men det hade ju varit tråkigt..

rate : ljudet
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 6/10 bra, tror du satsat mest på trupper, vilket ob visar.
Profil: 10/10 älskar youtube klippet på mikko e pedofil, var på matchen. Dock hejar jag inte på något av lagen.
Presterat: 8/10 ser bra ut, 6 år i tjänst. Bra jobbat!
OBA: 7/10 den är bra! Men akta så du inte blir adlad.
OBF: 1/10 du har faktiskt 5 obf haha.
Position: 5/10 du ligger bland massa stammar och däribland finns idol, men hyffsat läge iaf.
Rykte: Vet inte vem du är.
Stam: 9/10 tror ni kan visa er starka, men håller det vägen?
Framtiden: För din del, ser den ok ut, visa dina grannar vad trupper är får vi se efter det.

Rate. Leonardo DiCaprio
 

DeletedUser

Guest
Poäng - 8/10 Med på första sidan utan att ha adlat, det är bra!
Profil - 6/10 Gillar Leonardo DiCaprio, plus för det :)
Presterat - 8/10 Du visar inte allt, men det du visar ser bra ut. Jag diggar verkligen att du har en hjältes död!
Utmärkelser - 8/10 Dagens försvare, ser bra ut!
OBA - 2/10 Dåligt.
OBF - 9/10 rank 3, bra jobbat! Säkert mycket genom assistans men ändå.
Position - 6/10 Har massor med bra adlingsmål, men ligger också nära DEA.
Rykte - 7/10 Vet inte vem du är, men har hört att du är trevlig.
Stam - 7/10 Alla är rädda för mäktiga SuSa14 D: De är inte störst och har förlorat en by, men alla är rädda ändå ;)
Framtiden - 6/10 Finns stora risker men också stora möjligheter. Om du kan vända situationen med att du ligger nära DEA till din fördel så finns det också fina adlingsmål i övrigt. Ser fram emot att se hur du adlar och hur fort det går!

Rate: Sauron
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sauron

Poäng - 8/10 Hyffsat bra och du tar upp byn du adlat fort.

Profil 6/ fin bild och text.

Presterat - 4/10 för tidigt att avgöra

Utmärkelser 8/10

OBA 10/10 tvåa ^^

OBF 0/10

Position 8/10 bra byar att adla

Rykte 5/10 inte hört något om dig ba spelat lite med dig.

Stam 0/10 min egna stam.

Framtiden - 10/10

Rate: mesut29
 

DeletedUser

Guest
Mesut29

Poäng - 6/10 Trupper..

Profil 0/10 haha

Presterat - 5/10

Utmärkelser 0/10 idk

OBA 6/10

OBF 0/10

Position 10/10 ligger nära oss, vinst

Rykte 5/10 inte världens bästa..

Stam 10/10 bäst

Framtiden - 7/10

Rate: Swedish Empire
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Swedish Empire

Poäng - 8/10: Rank 25 i skrivande stund känns ganska balanserat och bra antaget att spelaren är väldigt aktiv och har tid att växa inte bara i truppantal utan även i poäng.

Profil 5/10: För det första är Ryssland inte en ord, för det andra är han på bilden inte ryss och för det tredje så skyltas det med 3-cospelare. Summa summarum, varken bra eller dålig. Men sluta inte gå på historie/geografilektionerna riktigt ännu.

Presterat - 5/10: Inte mycket hittills men å andra sidan har det inte funnits speciellt mycket tid att göra något på.

Utmärkelser -/10: Gömda så jag kan inte uttala mig.

OBA 4/10: Har nog rensat ett par spelar åtminstone men har heller inget imponerande facit såhär långt, men vem vet, dom kanske sparar på artilleriet.

OBF 1/10: Barbarernas spjut är besegrat såhär långt men verkar inte fått utstå speciellt mycket i övrigt.

Position 8/10: Ligger mitt i sin stams förväntade kontinent, det innebär att deras enda problem kommer bli att hinna boka byar innan stamfränderna tar dom. Det hade varit 10/10 om dom legat längre ut med mer fritt adlingsläge.

Rykte 5/10: Har sett dig figurera runt på forumet men inte sett något ingame så jag sätter en neutral 5:a då jag egentligen inte har något uppfattning.

Stam 8/10: Trotts rank 1 så ser jag dom som stammen med 4:e bäst framtidsutsikt efter OnC, Susa och SPQR.

Framtiden - 8/10: Jag tror ni kan överleva länge då det tar ett tag innan ni hamnar i front mot någon större stam. Gissar ända att er by kommer ägas av OnC (kanske enfetgås) innan världen är över.

Rate: selakefo
 

DeletedUser

Guest
Betygsatt: Selakefo

Poäng - 7/10: Började en vecka sent, om det ska göra någon skillnad vet jag ej men kurvan ser okej ut.

Profil 5/10: För liten bild för det simpla ögat och lite psykande text.. gillas? kanske?

Presterat - 6/10: Inte mycket som har hänt ännu, men lite oba och poäng har du iallafall fått, mer kan jag inte se :p

Utmärkelser 8/10: Allt som förväntas är där.

OBA 7/10: Rensat någnt - får lite fina ress? Simpelt antagande såklart.

OBF ?/10: Läcker du helt? Är du ogenomtränglig men ingen attackerar? Oklart med så lite obf, kan vara vad som helst.

Position 6/10: Jag skulle själv vilja bo imellan massa marvel byar då jag anser dom som fina byar ägandes av spelare som går att adla. Ligger dock bland oncare också, om dom nu är fiender eller ej är kunskap ovanför min nivå såklart så det här är också oklart.

Rykte 10/10: #Bäst #ÄlskarAvFolket #Turremannen. En människa som tar från de rika (sin egen tid) och ger till oss fattiga. (Speeds såklart?)

Stam 3/10: Några gamla spelare som chillar kant? Spelar ens hälften av stammen? :p

Framtiden - 5/10: I min magiska kristallkula så ser jag att....
Alternativ 1 (det mest förväntade): Det som det flesta ser som en självklarhet. Du sprider lite ord höger och vänster, har mycket snack men lite verkstad. Tar hem världen utan att någon vet hur? En självklarhet.
Alternativ 2 (mot alla odds): Någon ond liten oncare adlar dig inom två veckor fast än att du är en trevlig själ för att.... ja bara för att dom är onda.


Betygsätt: Summerofdoom
 

DeletedUser

Guest
Selakefo

Poäng - 5/10: Varken bra eller dåligt, dock är poäng överskattat i detta skede.

Profil - 1/10: Skrivit ditt namn + några punkter och en bild som var väldigt lam.

Presterat - -/10: För tidigt.

Utmärkelser - 3/10: För lite farmat för min smak.

Rykte - 6/10: Var med och vann värld 22 om jag inte minns fel. I övrigt vet jag inte mycket om dig.

Stam - 3/10: Ser ingen framtid för er stam.

Framtiden - 3/10: Blir troligen bortadlad snart av antingen OnC eller NEKO.

Rate thezzern
 

Rey Bozza

New Member
Reaktionspoäng
0
Selafko

Poäng - 6/10: Bättre än många, men inte bäst!

Profil - 4/10: Inte jätteförtjust i profilen. Egentligen inte så mycket till världen!

Presterat - 5/10: Inte hunnit prestera jättemycket såhär tidigt i världen. Vem vet? Kanske nästa vecka är Salefkos vecka? ;)

Utmärkelser - 4/10: Inga jätteprestationer att skylta med. Dem visar att du farmar, men du borde väl hunnit med att få upp dem till i alla fall silver vid det här laget? ;)
Plus på dina prestaioner på V.22/Casual i alla fall!

OBA - 3/10: Några trupper har du gett dig på. Däremot kanske du sparar dem till senare tillfällen?

OBF - 1/10: Precis som för många andra är det i princip bara bararernas ynka attack som gett sig på dig. Inget märkvärdigt att skryta med alltså!

Position - 3/10: Mitt ibland OnC bådar väl inte så gott? Lyckas du däremot få dig ett fäste mellan deras spelare kanske du lyckas överleva ett bra tag!

Rykte - 5/10: Inte hört något om dig, så kan inte avgöra huruvida det är bra eller dåligt. En stark 5a tycker jag ändå du är värd!

Stam - 2/10: Som sagt inte den bästa stammen i området. Ingen över 3K än, vilket tyder på en tuff framtid...

Framtiden - 4/10: Jag hoppas att du lyckas klara dig undan OnC, men det kommer bli svårt. Inom snar framtid har dem kontinenten i järngrepp!

Rate: Rey Bozza
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det är väl en självklarhet att nästa person som betygsätter blir tvungen att betygsätta tre personer? :D
 
Senast redigerad av en moderator:

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Rey Bozza

Poäng - 7/10 Ligger bra till poängmässigt, fått tag i många fina byar.

Profil - 2/10 Trevlig bild, däremot är youtube länken skit ;)

Presterat - 0/10 Jag anser att det är för tidigt att säga om någon spelare presterat något speciellt ännu.

Utmärkelser -9/10 Bra presterat, hade inte utmärkelse för år spelade hade du legat högre.

OBA - 7/10 Bra köttat, kunde varit mer.

OBF -1/10 Ingen vågar röra dig ännu?

Position -8/10 Bra läge och byarna ligger hyffsat nära. Många stam vänner som finns nära till hands om det behövs.

Rykte -0/10 Ingen spelare jag känner igen.

Stam -8/10 Finns många spelare här som jag tycker om.

Framtiden -8/10 Ser ut som en ljus framtid, vi får se om det är någon som släcker den annars kommer det rulla på bra för Rey & folket i DEA.

Rate: Insider
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Betygsätt: Summerofdoom

Poäng - 9/10 Top 5 är ju rätt schysst! ;)

Profil - 5/10 Masssa text som känns onödig o läsa. Är tvåa till 10k utmärkelsen som lyfter.

Presterat - 9/10 Det som borde gjorts har gjorts!

Utmärkelser - 9/10 Det som borde finnas finns!

OBA - 9/10 Riktigt bra köttat. Frågan är bara vad som kvarstår - av dina trupper! ;)

OBF - ?/10 Inget att kommentera.

Position - 8/10 Riktigt bra läge att expandera ifrån.

Rykte - 8/10 Har från ett håll hört att ni skulle vara en hel drös på kontot men från ett annat att du sitter helt själv. Om det sistnämnda stämmer så skulle jag vara imponerad på din start! :)

Stam - 8/10 Mycket blandade kvalitéer. några riktigt vassa, andra riktigt svaga. Men i det stora hela så tror jag utan tvekan på att ni kommer bemästra k44. Ni är trevliga!

Framtiden - 7/10 Som jag tidigare nämnde så lär ni bemästra k44 men där efter så har ni antagligen OnC öster ut och SuSa i syd.. då blir det knivigt! :)

Betygsätt; HashTag Förlust
 

Shawnee

New Member
Reaktionspoäng
0
HashTag Förlust

Poäng 10/10- Top 3, har ett par fina byar som genererat i fin poäng.
Profil 7/10 - Fräsig bild och fin spoiler haha ;)
Presterat 9/10- Har presterat bra än så länge, ganska tidigt för att säga så mycket mer.
Utmärkelser 8/10- Plundrat 10k byar och 1 mille ress vilket är bra och en dagens plundrare som grädde på moset.
OBA 7/10- Köttat lagom, borde betyda att det finns ganska mycket off bakom murarna.
OBF 2/10 - Har väl knappast blivit attackerad, därav den låga OBF:n
Position 8/10 - Startade ganska sent så det finns ganska mycket plats för er och SuSa att expandera på. Tror inte de andra stammarna i kontinenten är så konkurrenskraftiga så det borde inte vara några problem.
Rykte 7/10 - Var ganska bra på v21, mycket mer vet jag inte då jag inte varit aktiv på de världar du/ni kört.
Stam 9/10 - Var riktigt bra på v21 och verkar ha fått med många spelare därifrån vilket bådar gott för framtiden. Ni har en bra ledare i Tinglo och kommer nog klara er till end-game men tror dock det blir förlust mot OnC där.
Framtiden 8/10 - Med tanke på position, stam och nuvarande skick tror jag kontot har en ljus framtid framför sig, tror definitivt ni klarar er till end-game om ni bara spelar korten rätt.

Rate: Maksimir :)
 

DeletedUser

Guest
Maksimir

Poäng - 6/10 helt ok :)
Profil - 0-10
Presterat - 6/10
Utmärkelser - 7-10
OBA - 5-10
OBF - 0-10
Position - 4-10 för mycket stammisar vid dig
Rykte - 0-10 ingen aning
Stam - 8-10 ser helt ok ut
Framtiden - 10-10 blir vad du för det till

Rate IGNEEL
 
Topp