Rate The Player

DeletedUser

Guest
Nu kommer den klassiska "Rate The Player" tråden upp.
Det går ut på att du rankar spelaren ovan.
Jag startar med att ranka den spelare som leder världen.

De Omutbara

Poäng: Leder överlägset över tvåan och alla andra på världen 10/10.
OBA: Det är inte bara poängen som han drar ifrån med utan även OB-A 10/10.
Position: Grym position, mycket barbs att farma från starten men även ett par spelare som kan börjas adlas inom kort 9/10.
Profil: Han har inte skrivit något på profilen, men det räcker med att kolla på hans utmärkelser 7/10.
Stam: De Omutbara - Sin egna stam med enbart han som medlem. Funkar bra nu men lär aldrig hålla hela världen ut 2/10.

Nick ingame: Räd Rabbit.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Räd Rabbit

Poäng: Inget märkvärdigt, verkar lite halvt casual så ger 4/10
OBA: Topp 20 9/10
Position: Eftersom du har köttat på rätt bra antar jag att du har ett par rensade byar under bältet som ingen annan vet om, om så är fallet har du väldigt goda farms, har heller inga större hot i närheten. 9/10
Profil: Ingen märkvärdig profil, 4/10
Stam: Måste jag passa på, vet inget om den.
 

DeletedUser

Guest
lawliet

Poäng: 7/10 ganska bra

OBA 7/10 -||-

Stam: 5/10 inget jag tror på

Profil 0/10 bara för spoilern

Position: 6/10 kan inte klaga

Rate: I C FatPeople
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 8/10, ligger på en stadig rank där
OBA: Du köttar inte tillräckligt i ditt område känns det som 6/10
Position: 6/10 inte mycket barbs där du är, mycket folk med höga poäng också vilket kommer bli bra när du skaffar adel.
Profil: Inget märkvärdigt, inte så bra utmärkelser 4/10
Stam: Är väll lite biased när jag själv är med i stammen men en 9/10 får den för inga speciella anledningar.

Rate: Zyzz
 

DeletedUser

Guest
Zyzz

Poäng: 9/10, rank 4. Bra med poäng alltså, fortsätt så.
OBA: 8/10, du köttar troligen på bra runtomkring dig då det inte finns någon särsillt stor spelare i närheten.
Position: 10/10, som jag skrev ovan. Ingen särsillt bra spelare nära dig vad jag kan se så det är bara att köra på.
Profil: 1/10, lite mer tid kan du väll lägga ner på din profil?
Stam: Norrbagge stammen som är rank 1. Intressant men håller den verkligen hela vägen?
 

DeletedUser

Guest
Disco Sven

Poäng: 4/10, 833p og rank 241 er ikke noe bra
OBA: 7/10, 2,7k og rank 40 er helt ok
Position: 6/10, er ingen store å adle i ditt område. Og nå kan det vel hende at det blir du som som blir adlet :p ?
Profil: 2/10, jeg liker ikke disco-temaet. Også medaljene som er utrolig dårlige trekker ned
Stam: 2/10, Disco...

Totalt: 21/50

Nick: knall22
 

DeletedUser

Guest
TrAnxZ

Poäng: 2:a i världen, bra utveckling 9/10
OBA: 23:a, OBA mindre viktigt ännu, räcker att man skaffat sig ett par farmer, OBA visar mer när man börjat adla 6/10
Position: Bra position i NÖ, lagom avstånd till resten av stammen och många byar att farma, får sannolikt växa länge innan hot kommer nära 10/10
Profil: Nja, firren var snygg, men... 4/10
Stam: Vet inte mycket om stammen, men verkar växa bra, inte för många medlemmar 7/10.

36/50

Mvh/kimlin
 

DeletedUser

Guest
Kimlin:

Poäng: 9/10 Ser riktigt fint ut!
OBA: 1/10 Riktigt pinsamt att han som är rank 5 i poäng inte har mer än 282 i oba. P-whore?
Position: 6/10 Rätt fint läge egentligen, många spelare runt dig i olika storlekar. Men absolut för många stammisar för tätt inpå dig för att jag ska ge dig höga poäng.
Profil: 6/10 Bild på en krigare i regnet, sen en "mörk text om en hjälte". Hade varit hårt om du var 12 och inte 41 Men du har iaf lagt ner lite tid på den så blir en 6:a här.
Stam: 8/10 Gillar att ni har få medlemmar och högt genomsnitt, dock bara ett namn jag känner igen sen tidigare.

Rate: White Russian
 

DeletedUser

Guest
White Russian

Poäng: Rank 110? Du lär nog vinna senare xD 6/10
OBA: Rank 3! Bra jobbat köttare gillas :D 9/10
Position: Du har några barbarer och äta på men kan gissa på att spelarna som är runt dig har otur :thinking: 7/10
Profil: Snygg bild du har :D 10/10
Stam: No comment

In-Game nick: AnonymPhreak
 
Senast redigerad av en moderator:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
AnonymPhreak

Poäng: 3/10 lite casual
OBA: 1/10
Position: 3/10 lite halv taskig position måste jag erkänna, inte mycke barbarer och de få som finns bråkar du med några av mina stammedlemmar om.
Profil: 1/10 mest självklara och tråkiga profilen.
Stam: 8/10 ni har ett par duktiga spelare och ni har nog potential att växa.

Rate: Lawliet
 

DeletedUser

Guest
Lawliet

Poäng: 8.75/10 Rank. 27 Ser ut som det går bra, jah! :)
OBA: 10/10 Ligger på topp 20, og siden 16. er lycketallet mitt, så blir det full pott! ;D
Position: 7/10 Ligger sammen med Viking Harald, og vil gjøre det bra hvis han får tatt han ut. Ser ut som han klarer det ettersom han har en høy ODA.
Profil: 2/10 Består kun av 7 ord ..
Stam: 8.25/10 GNÄGG er en voksende og erfaren stamme :)

Rate: Nooooorwaaaaay
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Nooooorwaaaaay

Poäng: 9/10 Poängen är bland dom bästa på världen ;)
OBA: 1/10 Dock är obn bland den lågaste på världen :p
Position: 7/10 En del barbaren, en del fina farmer, men verkar också som att du har lite hot där :) Dock roligt med sådana ändå så..
Profil: 1/10 För mig är det bara en massa oförståeligt babbel, för dig är det säkert något annat men nu är det ju så att jag ska kommentera :)
Stam: 8/10 Inte riktigt någon favorit topp stam ännu, dock hänger ni åtminstonde med hyffsat på poängen och oban, nått namn man känner igen också.



Betygsätt: Ashley Green
 

DeletedUser

Guest
Ashley Green

Poäng: 4/10 kunde ha varit bättre
OBA: 8/10 riktigt nic ob jämfört med poängen du har men tror att du börjar få slut på trupper
Position: ?/10 orkar inte kolla
Profil: 10/10 För att du kommer från beirut tydligen
Stam: 5/10 Fins ingen av stammarna jag anser bra i nuläget
rykte 5/10 har sett dig i någon värld jag har spelat
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 2/10 Kunde varit mycket bättre
OBA: 1/10 ...
Position: 3/10 Ser illa ut för din del
Profil: 5/10 naaa
Stam: 5/10 Massinvite...
rykte -/10
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 9/10, Jeg har så lyst til å gi 10, men jeg syntes det er alt for tidlig å ha akademi. Å akademirushe når alle andre enda er så små, og du ikke har så alt for mye tropper mener jeg er feil.
OBA: 8/10, OBA = tapte tropper, men må jo få litt credit for at han har tatt ut såpass mye. Desverre for mye for min smak.
Position: 8/10, Jeg liker nabolaget. Du har akademi, og du har både 1,1k og 1,6k i nærheten. Heldiggris...
Profil: 5/10, Ingenting, stylish. Så jeg ser på medaljene og slik og det er helt ok ;)
Stam: -/10, Velger og ikke gi da du er der alene.
rykte -/10, Har ikke hørt så mye om dere, til og med dere som er bak fakenicket. Men det er jo fordi at jeg er norsk :)

Totalt: 30/40, hvor to kategorier ikke ble poenggitt.
 

DeletedUser

Guest
De omutbara
Poäng 10/10 ser fint ut för din del har redan akkedemi även om det är lite för tidigt, men skulle gissa på att du gör som znap1 och tron i v19 df tror jag ni två och en till spelar på kontot
Oba 10/10 riktigt fin men frågan är hur mycket trupper du har kvar i din by efter allt rensande.
Positon 6/10 ger dig en sexa eftersom fu inte har någon att backa upp dig men vi får se hur du klarar dig ensam.
Profil 4/10 inte värsta grejen
Stam ?/10 kör ensam så man kan ju inte kalla det en stam direkt.
Rykte 5/10 eftersom jag tror jag vet vilka som spelat på kontot, men inte helt säker annars känner jag till er väldigt väl
 

MakinBacon

Member
Reaktionspoäng
0
mcray15


Poäng: 3/10 Hmm ja vad ska man säga, 450 poäng?? seriös eller? ;P känns som du loggar in nån gång om dagen o pumpar defftrupper..
OBA: 1/10 Ser dock ingen anledning o kötta när man är nere i den poängen, den som spar han har :awsm:
Position: 4/10 En del barbs, som antagligen farmas bättre av dom andra, du har nästan bara större spelare vid dig :) tur att du är så liten så ingen vill ha din by när folk får akademi ändå! :cool:
Profil: 3/10 tror du att '' Im the BAWS '' får du nog hitta på något bättre för ditt område växer ifrån dig :D
Stam: 1/10 Massinvite
Rykte:5/10 har la sett dig någon gång förut :)


16/60 bättre kan du ;)

Betygsätt MakinBacon


EDIT: Glömde Profilen
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
knall22

Poäng: 10/10 2. plass sier alt, dessuten så er de mest-plyndrede på serveren, så gjetter meg fram til at de vil øke mye i framtiden. Vil helt sikkert ta igjen De Omutbara
OBA: 9/10 Rank. 31 med 4,1k atm. Kan få mye mer hvis han gidder ..
Position: 6/10 En god del barbarer rundt seg, men mangler folk å adle.
Profil: 4/10 Bilde av en piraya som mange sikkert kan oppfatte som en gullfisk. Ellers er profilen helt 'ok'
Stam: 9/10 Best gjennomsnittlig poängscore og rensker barbarlandsbyene for ressurser. Har noen plasser å fylle, men ser ut til å klare seg godt! Beste stamme på verdenen, men samtidig er ikke stammene her noe spesielt gode.
Rykte: 10/10 Finnes knapt bedre spillere. Aktiv på forum, og spiller der det er mulig, samt. ser det ut som han har kontroll på det han gjør! Beste plyndrer! :)

MakinBacon

Poäng: 6/10 Kommet over 1k iallefall
OBA: 3/10 Ikke vist seg nevneverdig. Har endel byer som han burde ta ut.
Position: 8/10 Masse potensielle farmer. Burde være fornøyd
Profil: 3/10 Punktum.
Stam: 2/10 Ikke noe å samle på
Rykte: 1/10 Aldri hørt om .. Lagde forumbruker i april. Får håpe vi får se mer av deg fremover :)

Rate: Nooooorwaaaaay
 

DeletedUser

Guest
Nooooorwaaaaay

Poäng: 9/10 Inte mkt att klaga på poängen
OBA: 1/10 Obefintlig, mkt poteniella grannar att kötta varför inte?
Position: 8/10 Som sagt, farmläget är utmärkt, adlings ser okej ut också.
Profil: 0/10 Norska...
Stam: 7/10 NBD , vet inte så mycket om er men ni är ju rank 2!
Rykte: 1/10 Mycket prat på externa gör att man blir bra på TW, eller!? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Tilleyy

Poäng: 4/10. Inte mycket att snacka om, precis forskat LC skulle jag tro?
OBA: 5/10. Onödig OBA.
Position: 10/10. Drömläge när det bara är fullt med sopor runt om. Grattis
Stam: 2/10 LCN, "akademi" stam till -st2- på övriga världar. Känner igen ett par namn från v18 och de imponerar inte alls.
Rykte: 1/10 Aldrig hört talas om.


Rate: BumVichen
 
Topp