Rate The Player

DeletedUser

Guest
Thebie

Poäng:7/10 bra poäng för att nyligen startat
OBA:8/10 jävligt bra för att ligga i rimen med dom poängen
Position:5/10 liger i rimen fins en dell att adla där
Stam:2/10kommer nog inte hinna göra å mycket innan nån störe stam tar dom
Rykte: 2/10 Set dig på externa men inget mer vet jag

Rate Michelingubbe

Michelingubben

Poäng:9/10 jobbat på bra. förtjänar sin plats som två i världen
OBA:8/10 har krigat på och jobbat upp den med
OBF (tyckte den saknades) 3/10 relativ oprövad för att vara så "stor" spelare
Position: 4/10 har blivit utsprid pga era krig men förlorar poäng då du låter ditt kluster vara bebott av andra spelare utanför stammen...
Ryckte: 8/10 Dempap har synts lite på forumet och i världen har han bara haft possitivt från mig då han tagit hand om de problem som uppstått

Rate: A7X-killen
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
A7X-killen

Poäng: Växte stadigt tills för några veckor sedan då han börjat tappa lite byar. 6/10
OBA: Tycker den borde ligga lite högre men helt OK ändå. 7/10
Position: Ligger mellan två stora stammar och lär bli uppäten snart. 3/10
Rykte: Inte hört talats om. 0/10

Rate: Thebie
 

DeletedUser

Guest
Ingen som orkat ge dig en rate stackare Thebie :< men jag är en snäll människa så detta är din lyckodag!

Thebie

Poäng: 0/10 växer ostadigt sen dag 1
oba: 0/10 samma här
position: 10/10 mycket att adla, eller blir du adlad istället kanske? Något fel är det iallafall.
Stam: 10/10 Potential att bli riktigt stora och vinna världen med deras alla vassa spelare, se upp topp-stammar!
rykte: 0/10

Rate: Disco Sven
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Disco sven

Poäng: 8/10 växt på bra sedan bannen
oba: 10/10 köttat på rikligt
position: 10/10 front mot P.R.O, ska det ses som bra lr dåligt? dom äger ju! du kommer få det mycket tufft.
Stam: 1/10 Ryktet går att alla är noobs och bara mergar till sig allt i dess väg?
rykte: 10/10 ingen kommentar


RATE: Are you serious?
 

DeletedUser

Guest
are you serious?

Poäng: 8/10 rankad 10a på världen måste ses som mycket bra
oba: 7/10 köttat en del, men rank 22 skrämmer ingen när man ligger rank10 i poäng
position: 8/10 Ligger väldigt utspritt vilket både kan vara bra å dåligt, men jag tycker det är mer bra då han kan expandera åt alla möjliga håll å kriga överallt.
Stam: 10/10 Rawr så finns ingen att klaga på här
rykte: 8/10 Har bara hört bra om are you serious (start) och jag själv uppfattar han som extrem hjälpsam i alla lägen


RATE: vedboden
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
are you serious?

Poäng: 8/10 rankad 10a på världen måste ses som mycket bra
oba: 7/10 köttat en del, men rank 22 skrämmer ingen när man ligger rank10 i poäng
position: 8/10 Ligger väldigt utspritt vilket både kan vara bra å dåligt, men jag tycker det är mer bra då han kan expandera åt alla möjliga håll å kriga överallt.
Stam: 10/10 Rawr så finns ingen att klaga på här
rykte: 8/10 Har bara hört bra om are you serious (start) och jag själv uppfattar han som extrem hjälpsam i alla lägen


RATE: vedboden

vill bara tillägga att zette och joel lirar på are you serious? också :)
Dem är orginal-ägarna till kontot.

Rate: Vedboden
 

WhiteAlien

New Member
Reaktionspoäng
0
vedboden

Poäng: 5/10 - Ligger över över 500k men ser ut att ha stannat?
OBA: 4/10 - Inte Köttat på så mycket, 2,2 miljoner Borde vara mer tycker jag,
Position: 7/10 - Bra för att kötta på men även utsatt om upp skulle få för sig något.
Stam: 9/10 - En bra stam som håller sig i toppen, Många bra spelare.
Rykte: 6/10 - Inte hört jätte mycket men lite här och där har man gjort de ;)


RATE: WhiteAlien
 

DeletedUser

Guest
WhiteAlien

Poäng: 8/10 - top 10, adlar på bra
oba: 7/10 - helt okej
position: 5/10 - Lite utspritt. Brukar vara positivt om man tänkt över hur man adlat sig utspritt men en by här och en by där ser jag inte som något positivt. Kanske så ni delar upp byarna i nbnp?.. Bra samarbete kanske är svaret :)
stam: 10/10 - Alltid varit en bra stam, gillade er som mest när Timm och GB var ledare. Krig från dag 1, första kriget var väll det bästa..? Fortsätt kriga mot STORA stammar nu. *pekar på rawr*
rykte: 5/10 - aldrig hört om dig tidigare, knappt snackat med dig tidigare, ingen aning om vem du är, aldrig sett att du varit i Nbnp då jag inte har koll på eran roster förutom Tjingchan och gb (som lämnat men w/e) men du verkar ju vara duktig.. Varje värld är ny och det finns alltid plats för nya spelare :)

Rate: Disco Sven
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
Disco Sven

Poäng: 9/10 - Rank 5, inte illa. Topp 3 så är den en tiopoängare!
OB-A: 10/10 - Rank 1, köttar på som f*n. Kul att se :)
Position: 7/10 - Ligger lite inträngt i stamklustret, men har trots det några fronter och bra möjlighet till expansion.
Stam: Min stam, inga kommentarer
Rykte: 7/10

Rate: Are you Serious?
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Are you Serious?

Poäng: 9/10 Växer i princip ingenting men är rank 13 så måste få creds för det. Tar förmodligen en pause (spelar v21) och väntar på den avgörande mergen.
OB-A: 7/10 Rank 27 på 4,7 miljoner. Skulle kunna vara mycket mer tycker jag, ändå starkt jobbat.
Position: 9/10 Som vedboden skrev, utspridd och kan ha ett finger med i många lekar. Inbäddad i Rawr!s kluster.
Stam: 9/10 Rawr! även ifall man hoppas på ett avgörande krig så är det förmodligen en merge som väntar, lite tråkigt och därav nian.
Rykte: 7/10 Duktiga spelare.

Rate: Thebie
 
Topp