R.E-familjen VS TDA

DeletedUser

Guest
Nu var det andra anledningar som gjorde att Pew åkte på lite smisk

du skrev det och jag undrade vad det var om...
strunt samma :p
 

DeletedUser

Guest
Vad har Pew i stor helhet med denna tråd att göra?
Var det för att du ville jag skulle relatera till ranking vad det avsåg att TDA attackerade R.E-L?

Det var TDA och deras agerande jag störde mig på och därför fick ett par stycken bita i det sura äpplet.

Kan du svara på min fråga? :mad: Är R.E och R.E-L systerstammar till varandra?
 

DeletedUser

Guest
kommer inte att bli en schysst kamp för att R.E är fler och bättre
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Hoppas jag inte får varenda R.E:are på mig nu men när jag var med i R.E så var det inte speciellt hög klass på stammen, men den kanske har ändrat sig nu :)
Tyckte inte heller det för ett par månader sedan men de har verkligen visat att de har blivit en effektiv stam på sistonde.
 

DeletedUser

Guest
Ingen har gått ut med att Roman Empire Light (vi är lättviktarna) tillhör familjen R.E men det trodde jag var uppenbart :p

Men för att svara på din fråga Klomem från lite mer säkert håll - ja, R.E-L och R.E är delar av familjen. Hmm, låter mer som maffian nu istället.
R.E-L var även de som stod som behjäpliga förhandlare och balanserande maktfaktor (blir lätt så när spelaren innehar byn) när en medlem i din stam fick en av sina byar snipade.

Med tanke på att det var Light-versionen av R.E som stod bakom smiskandet av TDA till den grad, både ingamefysiskt och legalt psykist, att ett par stycken lämnar stammen, en avslutar sitt konto, en del skickar benådningsansökningar så kan jag, förvånansvärt, enbart hålla med Gohan570.
Även om antalet spelare (jag får nu ranking-vibbar igen) inte avgör hur duktiga spelarna är.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ingen har gått ut med att Roman Empire Light (vi är lättviktarna) tillhör familjen R.E men det trodde jag var uppenbart :p

Men för att svara på din fråga Klomem från lite mer säkert håll - ja, R.E-L och R.E är delar av familjen. Hmm, låter mer som maffian nu istället.

Kan det vara så att =GFO= är del av familjen också? Fått det påståendet därifrån iallafall...
 

DeletedUser

Guest
Om du kollar R.E-L´s profil ser du vilka våra allierade är.

Jag tror ni allihop upptäckte vilken stam R.E-L valde att ha som fiende en kort stund.
--
If you check R.E-L´s profile you will see who our allies are.

I think you all noticed which tribe R.E-L choosed to have as enemy for a little while.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag får säga att detta liknar hur det var när bfh för första gången förklarade krig mot sfe och ni vet väl alla hur det gick :)

så lycka till bertil !
 

DeletedUser

Guest
Ahlin:
Det har även förts lite diplomatiska konversationer under tiden.
Så Operation Flugsmälla är avblåst, bara 8 eller 9 flugor har dött... istället för 40-50.

*smack* smack*
http://www.smack.nu
 

DeletedUser

Guest
woohoo, bertil höll med mig :p
men nu vill jag döda TDA för att dem attackerade mig xD
 

DeletedUser

Guest
Men för att svara på din fråga Klomem från lite mer säkert håll - ja, R.E-L och R.E är delar av familjen. Hmm, låter mer som maffian nu istället.
R.E-L var även de som stod som behjäpliga förhandlare och balanserande maktfaktor (blir lätt så när spelaren innehar byn) när en medlem i din stam fick en av sina byar snipade.

Två frågor:
§1 Vad är snipad?
§2 Vilken medlem?
 

DeletedUser

Guest
Snipad är svengelska (av verbet Snipe) = Spelare A gör svepet, påbörjar nobling och fortsätter.
I en del fall har spelare A tagit byn när Spelare B kommer med svep, sin nästa adelsman (den ser när byn byter ägare och avvaktar) eller så har Spelare B tagit byn och ger inte tillbaks den snällt och frivilligt när Spelare A har mer spel-etikettsbaserad rättighet till byn.

Vissa spelare bryr sig inte om snipning utan tycker att det tillhör spelet - ända tills de blir snipade själva.

Medlem: Jeanny

---
Jag önskar mer lycka till TDA att de inte gör bort sig igen, men jag misstänker att de alternativt TDF kommer göra det igen och då slår jag och de mina tillbaks med full styrka.

Dock lärde sig TDF läxan fortare, men vem vet om det sitter kvar?
 

DeletedUser

Guest
nu börjar ju erat "krig" bli tråkigt..man hade tänkt sig att man kunde fått en och annan gratisby, men nejdå :p
 

DeletedUser

Guest
Snipad är svengelska (av verbet Snipe) = Spelare A gör svepet, påbörjar nobling och fortsätter.
I en del fall har spelare A tagit byn när Spelare B kommer med svep, sin nästa adelsman (den ser när byn byter ägare och avvaktar) eller så har Spelare B tagit byn och ger inte tillbaks den snällt och frivilligt när Spelare A har mer spel-etikettsbaserad rättighet till byn.

Vissa spelare bryr sig inte om snipning utan tycker att det tillhör spelet - ända tills de blir snipade själva.

Medlem: Jeanny

---
Jag önskar mer lycka till TDA att de inte gör bort sig igen, men jag misstänker att de alternativt TDF kommer göra det igen och då slår jag och de mina tillbaks med full styrka.

Dock lärde sig TDF läxan fortare, men vem vet om det sitter kvar?

en enklare förklaring :p

2 personer försöker nobla en by, Spelare A tar den och typ direkt efter tar Spelare B den och vill inte ge tillbaka den.
 
Topp