R.E-familjen VS TDA

DeletedUser

Guest
Lystring Du medlem i TDA!

TDA verkar anse att de krig TDA försöker föra inte räcker till har TDA utfört nidingsdåd riktade mot R.E-familjen.
Har en stam satt sig själva i en dylik sits får man gott och väl ta smällen nu när den kommer.

Ingen amnesti delas ut.

TDA kommer att sjunka som Titanic, lämna det sjunkande skeppet - dö inte för en misslyckad sak, rädda Ditt egna skinn genom att starta om Din by och lämna därefter stammen - förläng inte Ditt lidande.

Er ledare är ett av de första målen - hoppas han kämpar troget in i döden som det anstår en kapten för en skuta.

R.E-familjen har härmed gett Dig ett erbjudande som aldrig kommer igen - att självmant ge upp Din by och Din forna plats på kartan.
Råkar Du ha mer än en by - avvakta tills Du bara har en by kvar - eller avsluta kontot och skapa ett nytt.
 

DeletedUser

Guest
Enbart TDA i dagsläget, gnäller TDF kan vi förflytta dom också.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Det gör de så bra själva, de noblar byar i utkanten av världen för att de är trötta på att bli ägda här i mitten.
 

DeletedUser

Guest
Vi har ju en del TDF-are som istället flyttat nära mig och de mina.
En speciellt har jag i åtanke, fast bäst jag inte rör honom, han har ju massor med support i dom byarna (sista spejarrapporten jag fick visade inte alls många trupper) - fast hans support kanske kan ducka - vad vet jag?
 

DeletedUser

Guest
R.E-familjen 6 - TDA 0

(En spelare slutade TW efter brev om att vi skulle komma och hälsa på för kaffe, han fick en liten förvarning)

Update:
En hel del har läst brevet jag skickade dem som innehåller samma information som jag skrev i mitt första inlägg här.
Jag själv blev lite trött dock på att skicka 43 utskick då det är en enerverande spärr på max 3 mottagare utanför stammen per utskick.

Kaos och tumult verkar ha spridit sig i leden då ingen skriftlig reaktion ännu inkommit.
Frenetiskt och panikartat sitter de som läst brevet och väntar på ett svar på det interna forumet från någon ledare på frågan -

Vad ska de göra?!

Ska de:
a) assistera sin ledare eller
b) likt råttor lämna det sjunkande skeppet eller
c) krampaktigt hålla, med ett tappert tag, i glasen och lyssna till orkestern som fortfarande spelar samtidigt som det stolta skeppet sakta sjunker ned i det iskalla vattnet efter att ha kolliderat?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Detta kan vara helt onödigt, men jag önskar er lycka till :)
 

DeletedUser

Guest
Reaktioner från TDA

Davv90 idag kl 07:55
kan du sluta fejka en stam noob. bara 4 medlemmar i den tror jag lägger mig och dör av skratt för din noobighet


---
Dessutom ser det ut som deras ledare har fått assistans, fast det finns ingen mur - den flög väldigt fort.
Verkar vara som jag får skicka ytterligare ett svep för att göra plats för mina trupper.

--
Blev nyss informerad om att ett försök till motattack utfördes men gav föga resultat
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ok, status av era attacker inatt är hittils tre adel nere.
 

DeletedUser

Guest
Din största by har lojalitet på runt 40 nu Storp.
Jag gav dig tid att kämpa tillbaks - som den goda kapten du är för skutan så vet du vad som föranledde bl.a. mina attacker.
Jag är bara en spelare men familjen är ganska stor.

Jag ska se om jag kan få familjen lugn igen.

Poängen kanske bevisades vad som kan ske genom att attackera 3 av mina allierade?
Att jag förlorar 3 adelsmän gör mig ingenting, jag brydde mig inte ens om att skicka ett extra svep när jag såg första dog, jag låter dig bygga upp muren från 0 igen.
Bara för dig att ta nya tag - fast denna gången kanske, kanske du stannar kvar på kartan där du just nu är - för jag vet inte hur det ser ut från andra spelares håll och deras planering/genomförande.
 

DeletedUser

Guest
Jag har fått information om vad som föranlett attackerna och förstår till fullo. Om liknande händelser uppstår ser jag gärna att ni kontaktar ledningen hos TDA först för att se om det går att lösa problemen.

Vi håller på och kontaktar våra allierade för att få dementerat att det råder krig, kommer det enstaka attacker så ha överseende med det då att få ut information tar lite tid.
 

DeletedUser

Guest
Första gången det skedde inleddes samtal.
Jag fick bilden av att allt redan var kristallklart efter det - men så var inte fallet.

Om NI inte vill ha krig med oss - håll då koll på DINA medlemmar - lite jobbigt att jag eller någon annan utanför DIN stam ska hålla koll på dom - däremot kan jag nog hitta flertalet frivilliga som kan hålla koll på byarna, givetvis i deras egen ägo :p

Jag har kontaktat mina allierade att de ska avbryta alla handlingar gentemot er, avvaktar svar.
 

DeletedUser

Guest
Är R.E och R.E-L en och samma familj??

Håller med Bertil att man måste ha koll på medlemmarna när man är ledare för en stam!
 

DeletedUser

Guest
det är nåt med ordet TD som göra att folk hatar det xD
lite weird att en stam som är rankad 6 attackerar en stam som är rankad 30 (det var så för några veckor sen i alla fall :p)

iaf tycker jag att det är noobigt att ens förklara krig... bara nobla dem utan att förklara krig
 

DeletedUser

Guest
Är R.E och R.E-L en och samma familj??

Håller med Bertil att man måste ha koll på medlemmarna när man är ledare för en stam!

Så sant alla vill vi ha koll på vad medlemmarna gör, dock kan vi inte se vad enskilda medlemmar får för sig att göra på egen hand utan då förväntar jag mig att någon i ledande ställning i stammen blir kontaktad så att vi kan vidta vederbörliga åtgärder mot våra medlemmar.
 

DeletedUser

Guest
Tycker då att ni får ansvara för dom spelarna ni rekryterat!Om dom e noobs e det ert ansvar
 

DeletedUser

Guest
Rankad 12 Stam attackerar rankad 41 stam och blir smiskade tillbaks.

Oroliga brev och benådningsansökningar inkommer - säger kanske att ranking inte är allt utan handlingar och slagkraft bakom orden?

TDA åkte på lite smisk och hade knappt inget att sätta emot - av en "noobig" stam med 4 medlemmar varav en bor i ytterkanten och 2, mig veterligen, inte agerade.

Nu var det andra anledningar som gjorde att Pew åkte på lite smisk
 

DeletedUser

Guest
Önskar bertill all lycka i detta och hoppas få se många byar tillhörande TDA under "Latest Ennoblements" :p
 

DeletedUser

Guest
Rankad 12 Stam attackerar rankad 41 stam och blir smiskade tillbaks.

Oroliga brev och benådningsansökningar inkommer - säger kanske att ranking inte är allt utan handlingar och slagkraft bakom orden?

TDA åkte på lite smisk och hade knappt inget att sätta emot - av en "noobig" stam med 4 medlemmar varav en bor i ytterkanten och 2, mig veterligen, inte agerade.

Nu var det andra anledningar som gjorde att Pew åkte på lite smisk

vad har pew gjort?
säg inte att du vill ta den stammen också för att jag är i den
 

DeletedUser

Guest
Vad har Pew i stor helhet med denna tråd att göra?
Var det för att du ville jag skulle relatera till ranking vad det avsåg att TDA attackerade R.E-L?

Det var TDA och deras agerande jag störde mig på och därför fick ett par stycken bita i det sura äpplet.
 
Topp