Puppy sämsta stamen ever

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hoppas det hjälper att stopppa huvudet i sanden som en struts.. då slipper man se sanningen/fakta kanske.

sanningen om att vi aldrig skulle ha tagit in en från prp för att han då blev köttad av 007, så åter igen vart är sanningen? har någon som är med i puppy blivit ägd av någon från prp??? känn dig fri att skicka pm till mig så att jag kan försvara mig!
 

DeletedUser

Guest
och för att återkomma till varför trådskaparen trodde att fler skulle komma... ni kickade ju en spelare som attackerade 007 men som fick duktigt med spö ;)

Mhm, för att genom att kicka spelare som inte gör någon nytta så skriver vi TW historia som första stam att göra det.....eller vad? :awsm:

Inget en PRP`are skulle förstå sig på dårå, då ni bara var som en enda stor fet klump med dökött :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jaja undanflykter har vi alla.. Som att DSAL faktiskt tröttnade och la ned liksom många andra efter personligt påhopp från er och att er s.k seger över PRP faktiskt inte berodde på er förnämlighet.. Men såna ska man hålla sig ifrån...
Han var med i Hate, torskade stort mot 007, och blev kickad av er.. simple facts... Lika äkta som historien om er överträfflighet

(Jag talar förresten verkligen bara för mig själv även jag. Rent personliga reflektioner)

alltså prp kriget får ni i prp skylla er själva på att det ens kom upp! att vi vann det är något som har hänt värken någon vill det eller inte! sen att solen slutade visst men det faktiskt fler i stammen än just honom och vi har adlar fler än just bara han! så och ni fick mr c visst men inte gick vår stam förlorade ur kriget för det...
 

DeletedUser

Guest
Kicka dökött - kittlar dödsskönt i kistan :D

Edit:
hmmm, eller var det i skrevet...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
så och ni fick mr c visst men inte gick vår stam förlorade ur kriget för det...
?
Vi (vilka) fick inte C men jag är övertygad om att det hade slutat bättre för honom då. Nu var han i Hate iofs och inte Puppy när han attackerade 007
 

DeletedUser

Guest
Så fantastiskt kul att slänga ut ett drag i er närhet.. Man får alltid napp :)

Jao, vi brukar nog nappa ^^

Men frågan är ju varför du fiskar? :awsm:

Är det för att du personligen vill elda på den redan dåliga stämmningen som uppstått mellan oss och din nya stam, eller vill hela stammen göra det? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
?
Vi (vilka) fick inte C men jag är övertygad om att det hade slutat bättre för honom då. Nu var han i Hate iofs och inte Puppy när han attackerade 007

med fick så menade jag att ni kunde ta byar av honom! fortfarande inget bevis på att prp har ägt någon ur min stam men jag kan vänta!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp