Puppy sämsta stamen ever

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

dampå1

New Member
Reaktionspoäng
0
Nu är det så att stamen puppy är ett stor jävla skämt som förådder sina meddlemar jag är en av dem! Den första som blev förådd! Ni är ett sånt stort jävla skämt och jag hoppas ni går i graven snart!
 

DeletedUser

Guest
Att göra sig av med lite slaggprodukter då och då är väl inte direkt nått ovanligt lille vän :awsm:
 

DeletedUser

Guest
hur vet du att det kommer att bli fler om du är den första?
 

DeletedUser

Guest
När Hate/Puppy är aktuella på externa så är stämningen i tråden alltid på topp :). Hur kommer det sig, charmkurs ett inträdelsekrav?
 

DeletedUser

Guest
Nu är det så att stamen puppy är ett stor jävla skämt som förådder sina meddlemar jag är en av dem! Den första som blev förådd! Ni är ett sånt stort jävla skämt och jag hoppas ni går i graven snart!

Tycker synd om dig :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ja du äger ju mig :D Ni är så arga det är nog där skon klämmer. Så arga så arga... Slappna av lite istället
 

DeletedUser

Guest
Så fantastiskt kul att slänga ut ett drag i er närhet.. Man får alltid napp :)
(Sen hade vi ju IAP när vi la ned 007, så din definition på flykting får du gärna fundera lite mer på)
 

DeletedUser

Guest
Så fantastiskt kul att slänga ut ett drag i er närhet.. Man får alltid napp :)
(Sen hade vi ju IAP när vi la ned 007, så din definition på flykting får du gärna fundera lite mer på)

man fiskar väll för att få napp???? för mig så är du en flyktig pga att du varit med i prp under vårt krig med dem för att sedan fly stammen och sen i den nya stammen så flydde du ännu en gång dock till er nya fiende....
 

DeletedUser

Guest
Jepp man fiskar för att få napp. Nyfikenheten... Men deppa inte över rubriken i tråden. Tycker inte alls ni är jäkligast ever.. Det fanns en stam som hette hate ..:D
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Och vad gör er själva så perfekta i f.d hate? Även flera av er har en del i bagaget.. och om jag inte minns helt fel så finns det folk hos er som fick rejält med stryk av prp tidigare.
 

DeletedUser

Guest
och för att återkomma till varför trådskaparen trodde att fler skulle komma... ni kickade ju en spelare som attackerade 007 men som fick duktigt med spö ;)
 

DeletedUser

Guest
och för att återkomma till varför trådskaparen trodde att fler skulle komma... ni kickade ju en spelare som attackerade 007 men som fick duktigt med spö ;)

du menar en viss på c? han som var med i prp menar du... och dumt nog slutade när vi tog in honom! den sagan är gömd i vår stam jag är den sista livade som fortfarande kan den.... (jag talar aldrig för min stammen eller någon ur den, jag talar inte ens för mig själv på vårt egna forum :p)
 

DeletedUser

Guest
du menar en viss på c? han som var med i prp menar du... och dumt nog slutade när vi tog in honom! den sagan är gömd i vår stam jag är den sista livade som fortfarande kan den.... (jag talar aldrig för min stammen eller någon ur den, jag talar inte ens för mig själv på vårt egna forum :p)

Jaja undanflykter har vi alla.. Som att DSAL faktiskt tröttnade och la ned liksom många andra efter personligt påhopp från er och att er s.k seger över PRP faktiskt inte berodde på er förnämlighet.. Men såna ska man hålla sig ifrån...
Han var med i Hate, torskade stort mot 007, och blev kickad av er.. simple facts... Lika äkta som historien om er överträfflighet

(Jag talar förresten verkligen bara för mig själv även jag. Rent personliga reflektioner)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
du menar en viss på c? han som var med i prp menar du... och dumt nog slutade när vi tog in honom! den sagan är gömd i vår stam jag är den sista livade som fortfarande kan den.... (jag talar aldrig för min stammen eller någon ur den, jag talar inte ens för mig själv på vårt egna forum :p)

Hoppas det hjälper att stopppa huvudet i sanden som en struts.. då slipper man se sanningen/fakta kanske.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp